خرید رادیاتور و حوله خشک کن

خرید بهترین حوله خشک کن با توجه به فضاهای متفاوت چگونه میسر است؟

حوله خشک کن مشکی و لوله ای بسیار مدرن

قبل از آنکه تصمیم بگیریم بهترین حوله خشک کن چه نوعی هست. بد نیست به عملکرد آن ها نگاهی بیاندازید. حوله خشک کن ها می توانند 3 نوع مختلف داشته باشند:

حوله خشک کن هیدرولیک: این حوله خشک کن ها معمولاً در سیستم های سنتی می توان از طریق آب یا در آخرین نسل یک مایع رسانا از مواد عبور کرد. این نوع مواد بستگی به ورود و خروج مایعی دارد که توسط یک دیگ بخار یا پمپ حرارتی گرم می شود.

 

حوله خشک کن الکترولیک: ریل حوله گرم شونده با روغن با مقاومت یکپارچه متصل به شبکه اصلی. در این مورد، مواد مستقل از سیستم گرمایش در خانه است و فقط به شبکه برق متصل است. مجهز به دریچه اتوماتیک است که مقاومت را تنها زمانی که به دمای خاصی می رسید فعال می کند.

 

حوله خشک کن هیبرید: سیستم هایی از این نوع با هم ترکیب می شوند و بنابراین حوله خشک کن با همان مایع سیستم خانگی عبور می کند، اما در عین حال مقاومتی وارد می شود که در صورت عدم کارکرد سیستم برای گرم کردن حوله گرم استفاده می شود. مانند تمام مواد ترکیبی ، بازدهی کامل نه به عنوان گرمایش مایع و نه به عنوان گرمایش الکتریکی حاصل نمی شود.

معمولاً بیشترین مصالح مورد استفاده در حوله خشک کن ها فولاد رنگ شده، فولاد ضد زنگ یا برنج کروم و آلومینیوم است.

 

حوله خشک کن سفید دکوراتیو و بسیار مدرن

 

حوله خشک کن که با نام شوفاژ حمام نیز شناخته می‌شود، دستگاهی است که به عنوان رادیاتور عمل کرده و فضای حمام یا سرویس بهداشتی را گرم و مطبوع نگه می‌دارد. این شوفاژهای حمام در ابتدا ظاهری بسیار ساده و شبیه شوفاژهای معمولی داخل خانه‌ها داشتند، اما افزایش گرایش مردم به خرید و نصب آن‌ها سبب گشت که انواع مختلفی از این شوفاژها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و وارد بازار شوند. برای شناخت بیشتر رادیاتورها و حوله خشک کن های حمام پیشنهاد میکنیم تا مقاله تخصصی گلزار رادیاتور در زمینه شناخت رادیاتورهای حمام را مطالعه نمایید.

 

خرید بهترین حوله خشک کن

به طور کلی نمی توان یک حوله خشک کن را به عنوان بهترین آن ها برگزید. در واقع همه آن ها بهترین هستند اما در جای مناسب خودشان. شما باید بسته به پارامتر هایی چون اندازه حمام، انتظارات خود، طراحی و… بهترین حوله خشک کن را برای خود برگزینید. در میان عوامل اصلی تمایز در انتخاب رادیاتور نه تنها طراحی ، بلکه مصالح ساختمانی نیز وجود دارد.‌ مدرن و کارآمد، رادیاتور آلومینیومی در حال تبدیل شدن به یک راه حل مقرون به صرفه و محبوب برای انواع مدرن گرمایش فضا است.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  شناخت انواع رادیاتور های حمام جهت خرید حوله خشک کن تزئینی حمام

 

بهترین حوله خشک کن با توجه به فضا های متفاوت:

برای انتخاب بهترین حوله خشک کن اگر فضا محدود باشد، چندین گزینه داریم که ممکن است مناسب باشد. یکی از گزینه ها حوله خشک کنی است که، خروجی گرمای قابل توجهی برای اندازه کوچک آن ایجاد می کند و فضای زیادی برای قرار دادن حوله ها دارد. در حمام کوچک، به ویژه در خانه های آپارتمانی، مقدار قابل توجهی گرما لازم نیست. با توجه به محدودیت فضا، بهترین حوله خشک کن برای شما ، حوله خشک کنی، با طراحی جمع و جورتر و طراحی شده برای استفاده در اتاق های کوچک دارید. همچنان فضای ذخیره سازی بیشتری را ارائه می دهد.

 

 اگر یک حمام بزرگ با نیاز گرمایی بالا دارید، انتخاب یک شوفاژ با لوازم جانبی حوله می تواند بهترین حوله خشک کن باشد. اگر خوش شانس هستید که حمام بزرگی داشته باشید  چرا حوله خشک کن نردبانی را با چند میله افقی انتخاب نکنید؟ این مدل برای فضا های بزرگ اینچنینی بسیار مناسب خواهد بود، زیرا تعداد زیادی میله برای نگهداری حوله دارد.

 

حوله خشک کن بسیار مدرن و زیبا

 

حوله خشک کن در آشپزخانه نیز گاهی کاربردی است. همانطور که قبلاً در راهنمای خرید رادیاتورها مورد بحث قرار گرفته است، برای گرم کردن فضایی که نیازی به جریان حرارتی اضافی ندارد، نیازی به خرید رادیاتور های بزرگ نیست.  به همین دلیل، برخی از حوله خشک کن ها بهترین راه،  برای داشتن همیشه یک حوله گرم در هستند. اگرچه یک گزینه بسیار رایج برای آشپزخانه نیست ، اما گرمکن های حوله ای در آشپزخانه و در یک فضای کوچک عالی عمل می کنند.

 

اگر آشپزخانه بزرگی دارید، شاید دارای یک اتاق ناهار خوری مجاور باشید، بعید است که یک حوله گرم کننده حوله فضا را به اندازه کافی گرم کند. در اتاقی مانند این، یک رادیاتور که خروجی گرمای خوبی تولید می کند و برای خشک کردن حوله کاربردی است، بیشتر توصیه می شود.

 

بهترین حوله خشک کن چه جنسی دارد؟

رادیاتورها و حوله خشک کن ها تقریباً همیشه از فولاد ساخته شده اند. این ماده ارزان است، به سرعت گرم می شود و گرما را برای مدت زمان خوبی حفظ می کند. بنابراین آنها را به یک سیستم کارآمد برای تأمین گرمای اتاق تبدیل می کند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  نکات اساسی و اصول خرید شوفاژ استیل دکوراتیو مدرن

 

 شوفاژهای آلومینیومی و حوله خشک کن های آلومینیومی اخیراً در سراسر اروپا گسترش یافته است. حوله خشک کن آلومینیومی بسیار سریعتر از حوله خشک کن فولادی گرم می شود، در برخی موارد تا 5 برابر بیشتر. امروزه روش بسیار کارآمدتری برای تامین گرما به اتاق در نظر گرفته می شود. همچنین بسیار سبک تر است و برای دیوارهای تقسیم داخلی که ممکن است یک حوله خشک کن فولادی سنگین یا استیل را نگه نداشته باشند ایده آل است.

 

حوله خشک کن و رادیاتور بسیار کروم و زیبا

 

لازم به یادآوری است که حوله خشک کن های آلومینیومی مانند حوله خشک کن های استیل گرما را حفظ نمی کنند. بنابراین اگر به دنبال چیزی هستید که فقط باید این کار را انجام دهد، بهترین حوله خشک کن برای اینکار از جنس استیل است.

 

با توجه به مطالب بالا نمی توان قضاوت کرد که کدام جنس حوله خشک کن بهترین است. این تصمیم فقط بستگی به نیاز متقاضیان دارد.

 

حوله خشک کن‌ها به یکی از اصلی‌ترین و البته محبوب‌ترین اجزای دکوراسیون سرویس‌های بهداشتی و حمام تبدیل شده‌اند، اما بسیاری از افراد با چگونگی نصب آن‌ها آشنایی ندارند. روش نصب حوله خشک کن در انواع مختلف آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد و در برخی موارد ممکن است نیاز به کمک گرفتن از افراد متخصص داشته باشید. حوله خشک کن‌های الکتریکی معمولا نصب ساده‌تری دارند، اما معمولا برای نصب حوله خشک کن‌های هیدرونیکی لازم است اطلاعاتی داشته باشید. نکات نصب هرگونه را در مطلب تخصصی گلزار رادیاتور مطالعه نمایید.

 

بهترین حوله خشک کن ها برای دکور منزل یا محل کار

آخرین حوله خشک کن های کلاسیک، که محبوب ترین آن برای بسیاری از مردم است ، به مدت طولانی از کروم یا فولاد ضد زنگ ساخته می شدند.

بسیاری از مشتریان حوله خشک کن ها ترجیح می دهند حوله خشک کنی نصب کنند که نشان دهنده دکوراسیون داخلی آنها باشد یا حتی بر اساس رنگ رادیاتور خود سبک خاص خود را ایجاد کنند. مانند:

 

حوله خشک کن روکش دار کروم

حوله خشک کن سنتی ظاهر هر فضا را افزایش می دهد. به هر حمام سبک دوره ای یا حتی آشپزخانه ای با سبک مشابه هوای اصالت می بخشد. گرمکن حوله ای سنتی دارای چندین گزینه و پایه (کف و دیوار)  است. اگر فضای کافی دارید یا به دنبال فضایی هستید که مینیمال تر باشد، مطمئناً چیزی پیدا خواهید کرد که جلوه ای یکپارچهسازی از سیستم به دکوراسیون شما می بخشد. در نتیجه این نوع حوله خشک کن بهترین برای ساخت فضاهای نوستالژی است.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  انواع روش های خرید حوله خشک کن استیل مدرن در هر ابعاد و سایز

 

حوله خشک کن مدرن مشکی

 

حوله خشک کن کرومی صیقلی اولین نوع رادیاتور مخصوص حمام (که بعد ها حوله خشک شناخته شد) بود که به صورت سری تولید شد. حدود سی سال پیش از هتل های پنج ستاره به حمام کشورهای اروپایی انتقال یافت. این حوله خشک کن ها با طراحی زیبا هنوز هم امروزه بسیار محبوب هستند زیرا تقریباً با هر چیزی که می توانید در حمام داشته باشید (شیر آب ، دوش ، سر دوش و غیره) مطابقت دارد. این نوع حوله خشک کن هم بهترین گزینه است که به شما کمک کند ظاهر حمام خود را یکدست کرده و همه چیز را درست ترکیب کنید –  یک روش سنتی تر برای گرمایش حمام. این نوع حوله خشک کن ها، در حالی که برای چشم خوشایند است ، مطمئناً برای حمام مدرن مانند گرمکن حوله با میله های صاف یا بشقاب های تابشی مناسب نیست.

 

یکی از ارکان بسیار مهم خانه های مدرن و امروزی استفاده از حوله خشک کن های استیل سفارشیست که در این مدل شما میتوانید با طراحی مدل خود به حوله خشک کن با طرح مورد نظرتان دست پیدا کنید. مزایای حوله خشک کن های استیل از دلایل مهم خرید این حوله خشک کن هاست که شما میتوانید با مطالعه مقاله مربوطه به این مزایای مهم دست یابید.

 

حوله خشک کن سفید بسیار زیبا و دکوراتیو

 

اگر سبک کلاسیک را دوست ندارید، می توانید یک رادیاتور با طراحی مدرن با یک یا حتی دو ریل حوله انتخاب کنید. هیچ حمام مدرنی نمی تواند بدون اضافه کردن یک حوله خشک کن فوق مدرن کامل شود. طرح های خیره کننده به یک اتاق ارزش می بخشد، همچنین استایل شما را برجسته می کند، طراحی را با کاربرد بهترین حوله خشک کن، به طور عالی ترکیب می کند.

 

حوله خشک کن ها یکی از انواع مختلف شوفاژ ها هستند که کاربرد های موثری علاوه بر انتقال گرما دارند. حوله خشک کن ها انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای ویژگی های مختص به خود است. حوله خشک کن دیواری یکی از انواع محبوب شوفاژ ها می باشد. خرید حوله خشک کن دیواری می تواند یکی از تصمیمات بسیار زیبا برای منزل شما باشد که قبل از این اقدام باید اطلاعات کافی در زمینه نکات خرید حوله خشک کن را مطالعه نموده باشید؛ به لینک قبل مراجعه کنید و در این مورد به صورت تخصصی مطالعه کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “خرید بهترین حوله خشک کن با توجه به فضاهای متفاوت چگونه میسر است؟

  1. مهرداد مدنی گفت:

    بسیار گویا و شفاف بیان کردید

  2. مهدی هامون گفت:

    یه سوال داشتم مشاوره حضوری هم دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *