خرید رادیاتور و حوله خشک کن

شناخت انواع رادیاتور های حمام جهت خرید حوله خشک کن تزئینی حمام

خرید حوله خشک کن تزئینی حمام

خرید حوله خشک کن تزئینی حمام بخشی جدایی ناپذیر از دکوراسیون حمام شماست. محیط حمام یکی از مواردی است که باید تا حد امکان راحت و کاربردی باشد، زیرا در آن لحظاتی از آرامش کامل را صرف مراقبت و زیبایی شخصی می کنیم. از یک سو، سازماندهی بهتر فضا و از سوی دیگر، در نظر گرفتن دمای مطلوب اختصاص داده شده به اتاق، در رابطه با فصول مختلف سال، مهم است.

در حقیقت، در زمستان، به دلیل درجه حرارت شدید، نیاز به گرمای بیشتر وجود دارد، حتی اگر بیشتر متمرکز باشد. و در اینجا، دقیقاً در حمام، جایی که مردم تمایل دارند لباس مناسب نپوشند، یک منبع گرمایی تقویت شده می تواند تفاوت را ایجاد کند. در دیدگاه مشابه، ریل حوله خشک کن تزئینی حمام نقش اساسی را ایفا می کند، که یکی از اجزای اساسی در زمینه مبلمان حمام محسوب می شود. زمانی حوله خشک کن ها مختص خانواده های ثروتمند بود. به لطف فناوری مدرن ، مواد بهتر و طراحی های هوشمندتر، در حال حاضر حوله خشک کن هایی مقرون به صرفه تر و شیک تر برای هر حمامی هستند.

 

حوله خشک کن تزئینی حمام چیست؟

در واقع حوله خشک کن تزئینی حمام  یک رادیاتور است که ابعاد کوچکی دارد و می تواند به عنوان یک رادیاتور سنتی استفاده شود، یا ظاهر مدلهای الکتریکی خاصی به خود بگیرد. مدلهای کلاسیک رادیاتورها دارای شکل “نردبان” معمولی هستند که از لوله های افقی به موازات یکدیگر تشکیل شده است، به همین دلیل گرمای مطبوعی در سراسر اتاق پخش می شود. میله حوله خشک کن گرم شده را می توان علاوه بر گرمایش اصلی (رادیاتور برقی متصل به دیوار ، گرمایش از کف یا گرمایش دیوار) یا به عنوان منبع اصلی حرارت استفاده کرد.

در اصطلاح عامیانه، حوله خشک کن، گرم کننده نیز نامیده می شود، زیرا در لوله های آن می توان حوله ها و لباسهای زیر را حتی نیمه مرطوب مرتب کرد و آنها را هنگام خروج از حمام یا وان گرم دید.

 

حوله خشک کن کروم مات به همراه وان حمام

 

جنس حوله خشک کن ها:

بیایید بگوییم که معمولاً شما برای رادیاتور برای حمام خود خرید می کنید، فقط برای استفاده از تمام مزایای منبع گرمای متمرکز تر، که برای فضاهای چند متر مربعی ایده آل است. با این حال، این بدان معنا نیست که در بازار ممکن است مدلهای حوله خشک کن سازگار برای نصب در محیطهای خانگی غیر از حمام پیدا کنید. مصالح ساختمانی مورد استفاده برای رادیاتورها همان رادیاتورها است: بنابراین ما در مورد چدن، آلومینیوم و فولاد صحبت می کنیم. هر یک از این مواد اولیه ویژگی های خاصی دارند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  عوامل موثر در تغییرات لیست قیمت همکاری رادیاتور استیل + انواع رادیاتور

به عنوان مثال، چدن گرما را بیشتر حفظ می کند؛ بنابراین حتی وقتی گرمایش خاموش است، رادیاتور همچنان داغ است. از سوی دیگر، آلومینیوم به سرعت گرم می شود و سرد می شود، اما از آنجا که یک ماده شکل پذیرتر است، این ماده نیز بیشترین امکان را برای اشکال و طرح ها ارائه می دهد. در نهایت، فولاد نمایانگر سازش مناسب است، حد وسط زیرا گرمای بیشتری نسبت به آلومینیوم اما کمتر از چدن را حفظ می کند. نسخه های سرامیکی یا شیشه ای نیز وجود دارد.

 

به طور کلی قیمت یک چیز بر اساس دو معیار تنظیم می شود: قیمتی که یک شخص در تلاش است آن را بفروشد و قیمتی که شخص دیگری مایل به خرید آن است. اما در تعیین قیمت برخی از وسایل مانند حوله خشک کن عوامل دیگری مانند هزینه ساخت، کشور تولید کننده ، مالیات و … موثر هستند. قیمت حوله خشک کن ارزان را برای شما تحت عنوان مقاله بررسی نموده ایم تا با مطالعه آن به عوامل تاثیرگذار بر قیمت حوله خشک کن آگاه شوید.

 

حوله خشک کن سفید حمام به شکل بسیار مدرن

 

انواع مدل های حوله خشک کن تزئینی حمام

به طور کلی دو نوع حوله خشک کن تزئینی حمام وجود دارد. یکی حوله خشک کن های الکتریکی و دیگری هیدرولیکی. در نسخه هیدرولیک یا الکتریکی، ریل حوله گرم شده به طور فزاینده ای یک عنصر چند منظوره و تزئینی است. اشکال، رنگ ها و روکش ها همه اجزایی هستند که زیبایی این مبلمان را بسیار قابل تنظیم می کنند. برخی از مدلها دارای اشکال پیچیده و خاصی هستند که در رادیاتورهای طراح قرار می گیرند. از طرف دیگر، گرمکن های برقی حوله ای به راحتی نصب می شوند و برای همه محیط هایی که سیستم گرمایش وجود ندارد ایده آل هستند.

 

حوله خشک کن های تزئینی برقی حمام، چه سفید و چه کروم، به لطف گرم کردن یک مایع مخصوص انتقال حرارت در داخل و یک ترموستات ایمنی که به تنظیم دما کمک می کند، کار می کنند. بنابراین، این اجزا از طریق استفاده از جریان الکتریکی کار می کنند، اساساً به لطف یک مقاومت سیم پیچ. این مقاومت قدرت حوله خشک کن تزئینی حمام را تعیین می کند، که متغیر است و بسته به فضای مورد نظر برای گرم شدن می تواند از 50 تا 300 وات متغیر باشد. حوله خشک کن برقی از چندین لوله افقی ، گرد یا مسطح و دو عمودی تشکیل شده است که بر اساس آن سیستم گرمایش اینرسی نامیده می شود: داخل لوله ها یک مدار بسته را تشکیل می دهد که حاوی هوا یا خشکی (اینرسی خشک) یا آب یا روغن ( اینرسی مایع) با مقاومت الکتریکی گرم می شود. قدرت مدل با توجه به سطح حمام انتخاب می شود. از نظر طراحی ، علاوه بر جنبه های سنتی کروم یا سفید ، رنگهای دیگری در مدلهای خاصی موجود است.با تنظیم ترموستات دیجیتال، که امکان تنظیم مقاومت را می دهد، می توان مصرف مربوط به رادیاتور برقی را مدیریت کرد. اکنون به رادیاتورهای هیدرولیک، عموما در دمای بالا می رسیم. آنها مستقیماً به سیستم گرمایش متصل شده و اساساً مانند یک رادیاتور معمولی عمل می کنند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  رادیاتور ارزان قیمت یا چی؟ راهنمای خرید رادیاتور های ارزان

 

رادیاتور تزئینی بسیار زیبای حمام

 

بنابراین حوله خشک کن هیدرولیک تنها زمانی کار می کند که سیستم گرمایش نیز روشن باشد. همچنین رادیاتورهای مختلط در بازار وجود دارد. آنها مانند دیگر رادیاتورها به سیستم گرمایش مرکزی متصل می شوند، اما همانطور که از نامش پیداست، کمی متفاوت از انواع دیگر عمل می کنند: در واقع با وجود عنصر گرمایش الکتریکی مشخص می شوند، به این معنی که می توان از آنها نیز استفاده کرد مستقل از سیستم گرمایش مرکزی، کنترل و انعطاف پذیری بیشتری به شما می دهد.

نوع دیگری نیز وجود دارد که ترکیب این دو است. این ها، حوله خشک کن های مخلوط نام دارند.

این مدل ترکیبی از دو اصل قبلی (آب گرم و برق) است. مزیت: هنگامی که دیگ بخار خاموش است ، رادیاتور ترکیبی حوله کار می کند و سیستم الکتریکی کار را بر عهده می گیرد. بسیار کاربردی در خارج از فصل!

 

آیا یک حوله می تواند حمام من را گرم کند؟

توانایی گرمکننده حوله برای گرم کردن یا عدم گرم کردن حمام به عوامل مختلفی بستگی دارد. هر حمام متفاوت است و برای به دست آوردن دمای مطلوب لازم است که متفاوت از اتاق های دیگر عمل کنید.

حمام ها مملو از رطوبت و گرما هستند و اولین جایی هستند که صبح ها و آخرین آنها را هنگام خواب قبل از خواب مشاهده می کنید. بنابراین آنها نیازهای گرمایی غیرمعمول و نسبتاً خاصی دارند.

اگر چه وظیفه اصلی خشک کن حوله تزئینی حمام گرم و خشک نگه داشتن حوله است، اما در مورد حمام های جمع و جورتر، گرمکن حوله حرارت کافی برای گرم کردن موثر فضا تولید می کند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  خرید بهترین حوله خشک کن با توجه به فضاهای متفاوت چگونه میسر است؟

البته شما می توانید بخاری های جداگانه بخرید، اما حتی در این مورد همه چیز بستگی به مکان سایر سیستم های حمام دارد.

 

حوله خشک کن زنبوری قرمز بسیار زیبا

 

حوله خشک کن ها یکی از انواع مختلف شوفاژ ها هستند که کاربرد های موثری علاوه بر انتقال گرما دارند. حوله خشک کن ها انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای ویژگی های مختص به خود است. حوله خشک کن دیواری یکی از انواع محبوب شوفاژ ها می باشد. خرید حوله خشک کن دیواری می تواند یکی از تصمیمات بسیار زیبا برای منزل شما باشد که قبل از این اقدام باید اطلاعات کافی در زمینه نکات خرید حوله خشک کن را مطالعه نموده باشید؛ به لینک قبل مراجعه کنید و در این مورد به صورت تخصصی مطالعه کنید.

 

قیمت حوله خشک کن زینتی حمام

قیمت حوله خشک کن های زینتی بر اساس جنس، تعداد لول ها، ابعاد، شکل و همچنین نوع آن ها بسیار متفاوت است. به طوری که اگر در سایت های فروش نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که تقریباً رنج قیمت ها از ۲۰۰هزار تومان شروع شده و تا ده ها میلیون تومان ادامه دارند. بنابراین به شما پیشنهاد می‌ کنم که متناسب با فضای حمام خود و دمای محل زندگی دست به خرید بزنید و حتماً برای خرید با فردی باتجربه مشورت کنید. با توجه به نوع حوله خشک کن تزئینی حمام انتخابی و همچنین ابعاد، جنس و دیگر شاخص ها مجموعه کوچکتر و محدود تری از قیمت ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “شناخت انواع رادیاتور های حمام جهت خرید حوله خشک کن تزئینی حمام

  1. حبیب همدانی گفت:

    شما پیج اینستا هم دارین؟

    1. گلزار رادیاتور گفت:

      بله به آدرس golzar.radiator

  2. عبدالحسین فرهادی گفت:

    واقعا ارزش وقت گذاشتن داشت

  3. صادق براتی گفت:

    گروه واتساپی هم دارید؟

  4. بهزاد رجبی گفت:

    aaaaliii bood

  5. عبدالحسین کلباسی گفت:

    این مطلب حرف نداشت

  6. مهدی کرمی گفت:

    هزینه مشاوره آنلاین و حضوری باهم متفاوته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *