خرید رادیاتور و حوله خشک کن

5 نکته اساسی خرید حوله خشک کن و شوفاژ حمام استیل

خرید حوله خشک کن و شوفاژ حمام استیل

با انتخاب شوفاژ حمام مناسب ، برای حمام یا دوش گرفتن گرمای ملایمی در حمام حاکم می شود و همیشه هنگام بیرون آمدن از حمام می توانید خود را در یک حوله گرم بپیچید. همیشه برای خرید شوفاژ حمام بسته به نیاز خود ، مدلی را انتخاب کنید که امکان افزایش سریع دما را فراهم کند و گرمای ملایم و پخش شده را فراهم کند.

 

ویژگی شوفاژ حمام

برای خرید شوفاژ حمام نکات زیر را باید در نظر گرفت :

  • در فصل سرد (18-19 درجه سانتیگراد) اتاق را به طور منطقی گرم کنید ،
  • اطمینان از افزایش سریع دما در زمان مناسب (20-22 درجه سانتیگراد) ،
  • حوله ها را خشک کنید.

یکی از ارکان بسیار مهم خانه های مدرن و امروزی استفاده از حوله خشک کن های استیل سفارشیست که در این مدل شما میتوانید با طراحی مدل خود به حوله خشک کن با طرح مورد نظرتان دست پیدا کنید. مزایای حوله خشک کن های استیل از دلایل مهم خرید این حوله خشک کن هاست که شما میتوانید با مطالعه مقاله مربوطه به این مزایای مهم دست یابید.

 

انواع شوفاژ حمام

برای خرید شوفاژ حمام در بازار موارد زیادی وجود دارد ما با معرفی انواع و مزایای شوفاژ حمام به شما کمک می کنیم تا بهترین نوع را برای خود انتخاب کنید.

  1. رادیاتور آب گرم متصل به مدار آب خانه

این نوع رادیاتور گرمای ملایم و مداوم ایجاد می کند ، اما دما به سرعت قابل تنظیم نیست و نمی توانید حوله های مرطوب کل خانواده را خشک کنید.

  1. رادیاتور برقی از نوع رادیاتور مایع

این نوع رادیاتور اگرچه قادر به افزایش دمای سریعتر از رادیاتور آب گرم است، اما بلافاصله با لحاظ با زندگی مدرن سازگار نخواهد شد. همچنین ، هیچ راهی برای خشک شدن حوله ها با آن وجو ندارد ، و خطرناک است.

  1. رادیاتور فن

جمع و جور ، رادیتور برقی فن دار یک راه حل اضافی برای گرم کردن است که می تواند برای حمام خانه ای که به ندرت استغاده می شود مد نظر گرفت، زمان کوتاهی می برد تا روشن می شود ، دما به سرعت افزایش می یابد ، اغلب یک تایمر وجود دارد بسته به مدل 10 تا 90 دقیقه دارد، اکثر این رادیاتورها قابل حمل هستند ، بنابراین می توان آنها را به میل خود جابجا کرد، مراقب باشید که به فواصل ایمنی از نقاط آب دقت کنید، برخی از مدل ها نیز به گونه ای طراحی شده اند که به دیوار ثابت می شوند.

  1. رادیاتور حوله ای

 در دهه 80 ظاهر شد ، رادیاتور حوله ای برقی با سمت عملی و چند منظوره خود بسیاری از خانه ها را فتح کرده است. با شکل ظریف ، نسبتاً بلند و باریک ، و میله های آویزان لوله ای ، در بعضی از مدل ها صاف و حتی منحنی ، به شما امکان می دهد تا اتاق را گرم کرده و لباس های مرطوب را بدون خطر خشک کنید. از سال 2000 ، گرمکن های حوله دمنده شروع به ظهور می کردند، حتی برای بالا بردن دما در چند دقیقه و سرعت بخشیدن به خشک شدن حوله ها مناسب اند. تولیدکنندگان حتی به این فکر افتادند که گرم کننده های حوله گردان را برای سهولت قرار دادن حوله ایجاد کنند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  نکات اساسی و اصول خرید شوفاژ استیل دکوراتیو مدرن

 

قیمت شوفاژ حمام

رادیاتورهای فن دار کوچک بسیار ارزان هستند البته بهتر است حداقل قیمت متوسط را در نظر بگیرید. برای دمنده های سرامیکی ، دلپذیرتر و کارآمدتر ، قیمت گران تر می شود. قیمت شوفاژ حمام به مارک و کیفیت دستگاه ، مواد (پلاستیکی یا فلزی) آن بستگی دارد ، و همچنین به گزینه های دیگری مانند: تایمر ، برنامه ریز ، دمنده یکپارچه ، رادیاتور مفصل گردنده بستگی دارد. اگر برنامه نویسی شده باشد قیمت ها افزایش پیدا می کند، اما فراموش نکنید که با تعدیل هوشمندانه تغییرات دما در حمام ، به شما امکان می دهد تا به صرفه جویی در مصرف انرژی برسید.

به طور کلی قیمت یک چیز بر اساس دو معیار تنظیم می شود: قیمتی که یک شخص در تلاش است آن را بفروشد و قیمتی که شخص دیگری مایل به خرید آن است. اما در تعیین قیمت برخی از وسایل مانند حوله خشک کن عوامل دیگری مانند هزینه ساخت، کشور تولید کننده ، مالیات و … موثر هستند. قیمت حوله خشک کن ارزان را برای شما تحت عنوان مقاله بررسی نموده ایم تا با مطالعه آن به عوامل تاثیرگذار بر قیمت حوله خشک کن آگاه شوید.

 

نکاتی که هنگام خرید شوفاژ حمام باید در نظر بگیرید

  1. سهولت نگهداری

در یک محیط مرطوب مانند حمام ، سهولت نگهداری در اولویت است. یک رادیاتور با قابلیت نگهداری آسان دارای یک صفحه جانبی قابل جابجایی یا یک پنجره مشبک متحرک است، می توانید به راحتی گرد و غبار آن را بگیرید و رادیاتور شما برای سالها بی عیب و نقص و کارآمد باقی خواهد ماند.

  1. رادیاتور حمام با کیفیت

هر رادیاتور حمام ساخته شده از مواد با کیفیت ، ماندگاری بیشتری خواهد داشت. همه چیز به مواد اولیه بستگی دارد. اما از کجا می دانید کدام رادیاتور واقعاً قابل اعتماد است؟ به مدت گارانتی نگاهی بیندازید، هرچه طولانی تر باشد ، کیفیت رادیاتور بیشتر خواهد بود. رادیاتوری که با ضمانت طولانی از فولاد با کیفیت بالا ساخته شده است ، یک انتخاب عالی برای شوفاژ حمام است . رادیاتورهای آلومینیومی طراح نیز از بهترین رادیاتورهای موجود در بازار هستند. آلومینیوم این مزیت را دارد که سریعتر گرم می شود و برای گرم کردن حوله های شما مفید است. اما کیفیت فقط مربوط به مواد اولیه نیست. یک طراحی ظریف و تصفیه شده به همان اندازه مهم است. رادیاتور شما شخصیت حمام شما را مشخص می کند. رادیاتور مناسب دکوراسیون یا چیدمان دلخواه سرویس بهداشتی خود انتخاب کنید.

  1. گرمایش مناسب

گرمایش مناسب انتخاب شده سنگ بنای یک حمام راحت است. شوفاژ حمام انتخاب شده البته باید مطابق با استاندارد باشد ، دارای خصوصیاتی باشد که نیازهای راحتی شما را برآورده می کند .

  1. گرمایش برقی یا گرمایش مرکزی

هر دو دارای مزایا و معایبی هستند. اگر سرویس بهداشتی شما به مدار گرمایش مرکزی متصل است ، می توانید یک رادیاتور را به صورت ارزان به آن وصل کنید. رادیاتور آب گرم همزمان با بقیه خانه گرم می شود و در غیر این صورت سرد می ماند. برعکس ، یک شوفاژ برقی می تواند هر زمان از روز یا فصل را ، و به طور مستقل از بقیه وسایل گرمایشی ، تا زمانی که یک مدار الکتریکی برای تأمین آن وجود دارد ، گرم کند. با انتخاب رادیاتور مخلوط می توانید از هر دو بهره مند شوید، متصل به گرمایش مرکزی ، در زمستان مانند هر رادیاتور گرم می شود اما پریز برق آن قدرت زیادی به آن می بخشد، حتی در حالت خاموش بودن دیگ بخار گرم می شود.

  1. قدرت شوفاژ حمام چقدر باشد

ما برای حمام دمای 24 درجه سانتیگراد را توصیه می کنیم. برای رسیدن به این هدف ، شما به رادیاتور 100 وات در متر مکعب نیاز دارید. برای محاسبه حجم حمام خود در متر مکعب ، ساده است. عرض ، طول و ارتفاع سقف آن را بر حسب متر اندازه بگیرید. همه اینها را ضرب کنید ، مقدار به دست آمده حجم است که اگر در 100 ضرب شود ، قدرت رادیاتور را در وات (W) نشان می دهد. اگر عایق خانه شما ضعیف است ، 15٪ اضافه کنید. اگر برعکس ، به خوبی عایق بندی شده است ، 10٪ را کم کنید. اگر رادیاتور حوله ای می خواهید ، محاسبه همان است و 130 وات در متر مکعب مصرف می شود زیرا حوله ها گرما دریافت می کنند تا خشک شوند و انتقال گرما به هوا را کاهش می دهند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  راهنمای جامع خرید حوله خشک کن استیل یا فولادی

در شرایطی ممکن است مشتری بخواهد که حوله خشک کنی که در حمام نصب می‌شود، به صورت سفارشی طراحی شده باشد. بدین معنا که جنس، عملکرد و طرح آن را تماما باب میل خودشان انتخاب کنند و تولیدکنندگان نیز برای جلب رضایت مشتری آن را طراحی کرده و به فروش برسانند. حوله خشک کن های سفارشی حمام این امکان را برای شما فراهم نموده‌اند که رنگ و حتی طرح مورد نظرتان را خودتان انتخاب کنید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت آنها میتوانید به مطلب تخصصی آن مراجعه نمایید.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “5 نکته اساسی خرید حوله خشک کن و شوفاژ حمام استیل

  1. محمدجواد کلانتری گفت:

    دمتون گرم

    1. گلزار رادیاتور گفت:

      ممنون از نظر ارزشمندتون ??

  2. اسماعیل رحمانیان گفت:

    خیلی خوب بود

    1. گلزار رادیاتور گفت:

      ممنون از نظر ارزشمندتون ??

  3. مسلم زنگنه گفت:

    مشاوره آنلاین هم دارید

  4. مصطفی طباطبائی گفت:

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنیندکان هم دارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *