رادیاتور

اصول ، اساس و مزایای شوفاژ مدرن : راه حل راحتی و رفاه

تصویر یک رادیاتور مدرن و مزیت های مدرنیته بخشیدن این رادیاتور مدرن بسیار زیبا

 

شوفاژ یک نوع وسیله ای گرمایشی میباید اکثر افراد امروزه از شوفاژ ها استفاده میکنند. مزایای شوفاژ مدرن را بهتر است با هم بررسی کنیم و اینکه شوفاژ ها از متریال های مختلفی و همچنین از انواع گوناگونی ساخته و عرضه میشوند که در این صورت انواع گوناگون شوفاژ ها هر کدام دارای مزیایا و معاینی هستند که ما در این مقاله قصد داریم در مورد مزایای شوفاژ مدرن توضیح دهیم.

 

مزیت اصلی رادیاتور شوفاژ های مدرن یعنی همان زیبایی در پس زمینه صورتی

 

مزایای شوفاژ ها

یکی از اصلی ترین مزایای شوفاژ مدرن  دستیابی به صرفه جویی در انرژی در حالی که آسایش حرارتی با کیفیت داخلی را تامین می کند مباشد، این هدفی است که تمام روش های گرمایش مدرن به آن تمایل دارند. در میان آنها ، شوفاژ مدرن به دلیل کارایی و سطح عملکرد خود برجسته است.

شوفاژ مدرن یکی از کارآمدترین راه حلها در ساختمانهای جدید و همچنین در بازسازی است.

یکی از مزایای شوفاژ مدرن صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست و یک راه حل ایده آل برای گرم کردن ساختمان است که اصلی ترین و مهم ترین مزایای شوفاژ ها به حساب می اید.

 

شوفاژ استیل بسیار شیک و مزیایا داشتن دکوراتیوی تصویر

 

با انتخاب شوفاژ حمام مناسب ، برای حمام یا دوش گرفتن گرمای ملایمی در حمام حاکم می شود و همیشه هنگام بیرون آمدن از حمام می توانید خود را در یک حوله گرم بپیچید. همیشه برای خرید شوفاژ حمام بسته به نیاز خود ، مدلی را انتخاب کنید که امکان افزایش سریع دما را فراهم کند و گرمای ملایم و پخش شده را فراهم کند. اطلاعات تکمیلی این زمینه را در مقاله تخصصی گلزار رادیاتور مطالعه نمایید.

 

مزایای کارکرد اصلی شوفاژ ها

یک شوفاژ مدرن مانند یک دیگ معمولی گاز کار می کند. اصل عملکرد آن ساده است: گاز درشوفاژ مدرن می سوزد و در نتیجه انرژی تولید می کند. سپس به گرما تبدیل می شود ، که اجازه می دهد تا آپارتمان با گرمایش و آب گرم خانگی تأمین شود. مورد دوم در حمام و آشپزخانه ضروری است.

علاوه بر این ، بخارات باعث ایجاد گرمای نهفته می شود. اصل عملکرد یک شوفاژ مدرن اجازه می دهد تا انرژی قبل از تخلیه بازیابی شود. گرمای نهان به این ترتیب از بخار آب انباشته شده در گازهای احتراق ناشی می شود. گرمای بخار آب بازیابی شده باعث می شود تا آب سرد برگشتی از رادیاتورها پس از گرمایش گرم شود. این عملیات به یک شوفاژ مدرن اجازه می دهد تا در جایی که یک دیگ معمولی باید آن را خرج کرده است ، انرژی ذخیره کند.  در این حالت فقط یکبار مورد استفاده قرار می گیرد که بخار آب سرد شده به همان روش فاضلاب از مدار خارج می شود. در واقع ، پس از سرد شدن بخار آب متراکم می شود ، که کار را آسان می کند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  شوفاژ برقی چیست؟ نحوه عملکرد شوفاژ برقی و نکات خرید آن

یکی دیگر از مزایای شوفاژ مدرن این است که مانند دیگر شوفاژها گرما تولید می کند.

 

یک شوفاژ  مدرن یک راه حل عالی برای سازماندهی یک سیستم گرمایش کامل و مستقل برای یک خانه محسوب می شود. تجهیزات شوفاژ های مدرن به شما امکان می دهد رادیاتور های گرمایشی، سیستم های گرمایش از کف  و سایر دستگاه ها را برای گرم کردن فضا و تهیه آب گرم خانگی به آنها متصل کنید. نصب شوفاژ ها به روش صحیح یک امر بسیار مهم برای داشتن یک سیستم گرمایشی با عملکرد مناسب می باشد.

 

رادیاتور به سبک بامبوهای بریده شده و بسیار مدرن و شیک

 

مزایای شوفاژ مدرن برای گرم نگه داشتن منازل

با مزایای شوفاژ مدرن راه حل ایده آل برای گرم کردن ساختمان مشترک است در حالی که به مالکان مشترک اجازه می دهد در هزینه خود صرفه جویی کنند. شوفاژ مدرن یکی از کارآمدترین راه حلها در ساختمانهای جدید و همچنین در بازسازی است.

 

شوفاژ مدرن: راه حل راحتی و رفاه

شوفاژ مدرن برای به دست آوردن راحتی مطلوب حرارتی داخل ساختمان ، ایده آل است. این نوع شوفاژ برای مدارهای گرمایش مرکزی با دمای پایین با رادیاتور یا گرمایش از کف مناسب است که حداکثر مصرف انرژی را دارد.

از دیگر مزایای شوفاژ مدرن می توان گفت که دارای بازدهی  بالایی است که امکان استفاده از گرمای ملایم و دلپذیر را فراهم می کند ، که در صورتی که محفظه قاب دارای هوای خوب باشد ، راحت تر خواهد بود. در این مورد ،شوفاژ مدرن گاز عنصری است که خانه را افزایش می دهد و حتی می تواند قیمت فروش را افزایش دهد.

در همه شوفاژ های مدرن (حتی ساده ترین آنها) ، علاوه بر اصول ابتکاری ، برخی ویژگیهای طراحی وجود دارد که کارایی آنها را افزایش داده و تعمیر و نگهداری را ساده می کند.

بهترین مزایای شوفاژ مدرن ، دارا بودن حداکثر ظرفیت یک شوفاژ می تواند باشد و این شوفاژها از کیفیت بهتری برخوردار می شوند در صورتی که میزان ظرفیت آن بیشتر باشد.

شوفاژها باید حتما سطح انها صاف و بدون ایراد ساخته شود و همچنین ، سیستم گرمایشی شوفاژ باید سیستم خوبی را داشته باشد و خیلی خوب انتخاب شود.

 

سایز استاندارد شوفاژ ها نکته بسیار مهمی در هنگام خرید شوفاژ است اما بعضی از افراد در هنگام شوفاژ ها اعتنای زیادی به سایز آن ها نمی کنند و بعد از خرید ممکن است که مشکلاتی برایشان ایجاد شود. اگر شما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید افرادی که در آنجا کار می کنند برای شما سایز استاندارد شوفاژ ها را توضیح می دهند؛ در غیر اینصورت میتوانید با مطالعه مقاله تخصصی گلزار رادیاتور به نکات سایز استاندارد رادیاتورهای خود برسید.

 

شوفاژ مدرن چه نوع شوفاژی است؟

رادیاتور بسیار مدرن و مزیت مدرن بودن

 

شوفاژ مدرن ، شوفاژی است که کمترین میزان مصرف انرژی را داشته باشد. درحالی که میزان انرژی مصرفی کمتری را دارد .به علاوه باید بالاترین راندمان را هم داشته باشدو هم بتواند بیشترین ظرفیت حرارتی در کمترین فضای ممکن به وجود آورد. علاوه بر این باید ثبات حرارتی بهینه را دارا باشد ، و همچنین دمای اتاق را تا حدودی از گرما حفظ کند علاوه توضیحات داده شده باید با سیستم تولید گرمایش  و فضای مورد نیاز متناسب باشد.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  حوله خشک کن های مدرن به همراه مزایای استفاده از این رادیاتورهای حمام

از لحاظ شکل ظاهری هم باید با نحوه چیدن منازل تناسب داشته باشد.

در انتخاب شوفاژ مدرن باید دقت کنیم که شوفاژ مورد نظر دارای سطحی صاف و بدون لبه تیز ، رنگی با کیفیت ، مقاومت مکانیکی را داشته باشد و نیز در برابر زنگ زدگی مقام باشد.

 

اساس و اصول کار شوفاژهای مدرن شیک

رادیاتورها از طریق تابش و جابجایی به هوای اتاق گرمای خود را  پس می‌دهند و معمولا  ۲/۳ گرمای خود را از طریق جابجایی و ۱/۳گرمای خود را از طریق تابش هوای اتاق پس می‌دهند.

نحوه گرم شدن اتاق  به شکل جابجایی آزاد یا طبیعی توسط رادیاتور می‌باشد. یعنی همانگونه که اگاه  هستید هوای بالای رادیاتور به طور معمول به خاطر گرم شدن سبک شده و به طرف بالا حرکت می‌کند و هوای سرد طرف مقابل اتاق جایگزین آن می‌شود. به همین ترتیب در جریان هوای اتاق یک چرخش طبیعی به وجود آمده و دمای همه ی نقاط اتاق بالا می رود و اتاق را گرم می‌ کند.

شوفاژها بر اساس انرژی الکتریکی فعالیت می‌کنند و انرژی الکتریکی را به حرارتی تبدیل می کند ولباس ها و محیط  اطراف  را گرم خواهند نمود. بعضی شوفاژها برای تامین انرژی از آب هم استفاده می‌کنند و به کمک آب ایجاد حرارت خواهند کرد. با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه‌هایی به مراتب ، کارآمد‌تر و کوچکتر  با مصرف انرژی کمتر، نسبت به گذشته تولید می‌شوند، که در مورد سیستم گرمایشی منازل هم به همین شکل می‌باشد

 

گرمایش شوفاژ مدرن

در بحث گرمایشی از مزایای شوفاژ مدرن می توان اشاره کرد  که  فضای زیادی را اشغال نمی کند، ایمنی بالایی دارد و راندمان مناسبی دارد، واحدها مستقل و همچنین سرویس و نگهداری شوفاژ بسیار ساده است.

 

رادیاتور شوفاژ بسیار شیک و مدرن

 

ایمنی

ازلحاظ ایمنی، می توان گفت شوفاژها با استفاده از روش گرمایش محیط ، به کمک آب گرم از داشتن تعداد بخاری‌ها در ساختمان کم ‌می کند.

 با این روش میزان خطرهایی که ازنشت منواکسیدکربن از لوله های دودکش ناشی می شود و همچنین خطرهایی که از نشت گاز و خطر انفجار آن ،  به کمک وجود شوفاژ در ساختمان شدیدا کاهش می یابد.

همچنین با وجود شوفاژ دیواری در ساختمان  خطرهایی مانند اتش سوزی ناشی از مجاورت لباس یا پارچه با بخاری و یا سوختگی پوست بدن ، به طور کامل از بین می رود.

شوفاژها ، به دلیل استفاده از سنسورهای هشدار دهنده  نسبت به سایر سیستم های گرمایشی  ایمنی بالایی دارند و همچنین بدون بو هم کار می کنند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  کاربرد و مزایای جدیدترین شوفاژ های مدرن دیواری

از طرفی به دلیل اینکه در این سیستم هر واحد می‌تواند آب گرم و دمای هوا را مستقل از سایر واحدها تنظیم کند بهره‌وری بالاتری دارد. همچنین آب در این سیستم هدر نمی‌رود چون درحمام و آشپزخانه  مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

هزینه

از لحاظ هزینه مصرف انرژی و سایر هزینه‌ها باید گفت که  شوفاژها این قابلیت را به سیستم گرمایش ساختمان اضافه می‌کنند که همه واحدهای یک ساختمان می‌توانند شرایط دمای هوا و دمای آب گرم واحد را به دلخواه و مستقل از بقیه  واحدها تنظیم کنند. بنابراین همه مصرف کنندگان راضی هستند از شرایط محیطی خود که به کمک شوفاژ قابل تنظیم است .

همینطور در سیستم گرمایش با شوفاژ در صورتی از اتلافات گرمایی درمسیر و هزینه برق مصرفی پمپ کاسته می شود که مسیر لوله کشی آب گرم مصرفی و شوفاژ کم شود و به پمپ کردن آب گرم مصرفی نیازی نباشد.

از مزایای دیگر شوفاژ مدرن، آماده به کار بودن آن است که موقع احتیاج، قابلیت تولید کردن آب گرم مورد نیاز ساختمان را دارا می باشد و احتیاجی نیست حجم قابل توجهی از آب به صورت ذخیره در شوفاژخانه ، به صورت آماده برای مصرف و گرم نگه داری شود.

امروزه با استفاده از بسیاری شوفاژ ها میتوانید با حد اکثر جا شوفاژ مورد نظرتان را نصب نمایید.

 

رادیاتور دکوری و بسیار کوچک سفید رنگ که در زیر ساعت نصب شده

 

انتخاب سیستم گرمایش منزل یک تصمیم شخصی است. اگر در حال ساخت خانه ی جدید برای خود هستید حتما با مرکز فروش شوفاژ تماس حاصل نمایید و با آنان مشورت کنید. اما اگر به فکر تعویض و یا تعمیر سیستم گرمایش فعلی خانه ی خود هستید، بسته به سن و زیرساخت های خانه شما ، بهبود سیستم موجود ممکن است متفاوت باشد. مراکز خرید و فروش شوفاژ قطعا شمارا در خرید بهترین شوفاژ راهنمایی خواهند نمود.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی حوله خشک کن گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

گلزار رادیاتور با سابقه‌ای درخشان در تولید لوازم داخلی و خارجی ساختمان در سالیان طولانی، به تولید حوله خشک کن های استیل دکوراتیو مشغول شده است؛ که در این حوزه با کسب 5 سال سابقه‌ی درخشان تولید و عرضه‌ی حوله خشک کن های باکیفیت و بی‌نظیر، امروز توانسته با همراهی شما تولیدات خود را گسترش دهد، به صورتی که امروز شما طرح سفارشی حوله خشک کن خود را برای ما روی کاغذ میکشید و پس از دریافت اعلام قیمت، حوله خشک کن باکیفیت و دکوراتیو خود را دریافت مینمایید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “اصول ، اساس و مزایای شوفاژ مدرن : راه حل راحتی و رفاه

  1. حمیدرضا امیری گفت:

    شماره تماستون برای مشاوره تلفنی چنده

  2. علی اصغر کاکاوند گفت:

    با اجازتون بازنشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *