خرید رادیاتور و حوله خشک کن

انواع روش های خرید حوله خشک کن استیل مدرن در هر ابعاد و سایز

حوله خشک کن افقی کار شده کنار وان حمام

رادیاتورهای یکی از مهمترین و ضروری ترین دستگاهها در منازل برای گرم کردن محیط به حساب می آید.بسیاری از افراد از رادیاتورها به غیر از گرم کردن محیط برای خشک کردن لباس ها استفاده می کنند که با آنها خود خشک کن گفته می شود. امروزه با نصب حوله خشک کن ها در حمام و سرویس های بهداشتی به راحتی می‌توانید در مدت زمان کوتاه لباس ها و حتی حوله خود را خشک نمایید. اما ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع روش خرید حوله خشک کن ها آشنا سازیم و توضیحاتی در مورد خشک کن ها و انواع آنها به شما بدهیم.

 

حوله خشک کن چیست؟

حوله خشک کن استیل نیم حلال مشکی در جای رادیاتور منزل

 

قبل از آنکه به انواع روش خرید حوله خشک کن ها بپردازیم باید با حوله خشک کن و کاربرد آن آشنا شوید.

حوله خشک کن هادر واقع نوعی رادیاتور هستند که به علاوه گرم کردن محیط می‌تواند برای خشک کردن حوله و حتی لباس های کوچک از آنها استفاده کنید.بغیراز این عوامل و خشک آنها را می‌توان به عنوان دکوراسیون در حال اتاق خواب سرویس بهداشتی و دیگر جاها استفاده کنید.

طراحی کامل حوله خشک کن ها به گونه ای است که شما میتوانید به راحتی آنها را بر روی دیوار نصب نمایید به طوری که پس از نصب حوله خشک کن ها می بینید که فضای بسیار زیادی را بر روی دیوار شما اشغال نکردند.امروزه بسیاری از افراد حوله خشک کن ها را به همین دلیل نصب می‌کند و پس از آن برای گرم کردن محیط به جای دکوراسیون ها از آنها استفاده می کنند. اما این نکته قابل توجه است که شما باید در محیط های کوچک از خود و خشک کن ها استفاده نمایید زیرا حوله خشک کن ها توانایی گرم کردن اتاق ها و محیط های کوچک را دارند و توانایی گرم نگه داشتن حال و اتاق های بسیار بزرگ را نخواهند داشت.

در حال کلی باید بدانیم که نحوه کارکرد و عمل کرده و خشک کن ها تفاوت بسیار زیادی با دو رادیاتورهای معمولی ندارد این دستگاه در درجه اول آب گرم شده را از پکیج و یا موتورخانه اصلی می گیرد و با گردش آن در لوله های خود باعث گرم شدن فضا و جذب رطوبت خواهد شد. البته باید بدانید که تعداد لوله های حوله خشک کن ها بر اساس اندازه محیط مورد نظر شما متفاوت بوده و باید در هنگام خرید به این نکات توجه داشته باشید.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  نکات اساسی و اصول خرید شوفاژ استیل دکوراتیو مدرن

 

حوله خشک کن‌ها از منظر جنس‌شان نیز بررسی شده و دارای انواع مختلفی می‌باشند. حوله خشک کن‌های آلومینیومی، استیل، شیشه‌ای و ترکیب چوب و استیل از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین حوله خشک کن‌ها در میان مردم می‌باشند. علت محبوبیت هر یک از آن‌ها متفاوت می‌باشد و برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مزایا و معایب آن‌ها می‌توانید به مطلب انواع حوله خشک کن مراجعه نمایید.

 

حوله خشک کن و رادیاتور سفید در پس زمینه تیره و کار شده در حال منزل

 

کاربرد حوله خشک کن ها

حالا که میدانید حوله خشک کن ها را باید در چه مکانی نصب نمایید به سراغ کاربرد حوله خشک کن ها می روید در درجه اول وظیفه و خشک کن ها گرم کردن محیط است.

همانطور که از نام آنها مشخص است یک مورد از کاربرد و خشک آنها برای خشک کردن حوله ها و لباس های کوچک می باشد. که شما می توانید در مدت زمان بسیار کم و کوتاه لباس ها ی خود را بر روی این دستگاه خشک نمایید.

یکی دیگر از کاربردهای حوله و خشک کن ها این بوده که می‌توانند از رشد باکتری و قارچ ها در حمام جلوگیری نماید و رطوبت ها را جذب کنند.

طراحی بسیار زیبای حوله خشک کن ها شما می توانید از آنها به عنوان دکوراسیون در منازل خود استفاده نمایید. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی ظاهر حل خشک آنها به قدری زیبا شده ک افراد می توانند در حال و پذیرایی یا حتی در هتل ها از حوله خشک کن ها استفاده نمایند.

کاربرد حوله خشک کن ها تنها در سرویس بهداشتی و حمام ها مورد استفاده قرار نمی گیرد چون می‌توان از خود و خشک کن ها در آشپزخانه و حتی انباری استفاده کرد.

 

حوله خشک های مدرن نسبت به حوله خشک کن‌های قدیمی‌تر محبوبیت بسیار بیشتری دارد و همین موضوع نیز سبب گشته که قابلیت‌ها و طرح‌های آن‌ها نیز پیشرفته‌تر از سابق باشد. انواع حوله خشک کن‌های مدرن در جنس‌های مختلفی اعم از شیشه‌ای، آلومینیوم، چوبی و استیل در بازر موجود می‌باشند و ظاهر بسیار زیبا و مدرنی نسبت به حوله خشک کن‌های قدیمی دارند.

 

حوله خشک کن و گرمکن داخل سرویس بهداشتی

 

انواع  روش خرید حوله خشک کن ها

در واقع روش های بسیاری برای خرید حوله خشک کن ها و دیگر رادیاتور ها وجود دارد برای مثال یکی از انواع روش های خرید حوله خشک کن هایی می باشد که شما از طریق سایت های معتبر می توانید به صورت آنلاین محصول خود را سفارش دهید و پس از چند روز محصول خود را دریافت نمایید.

درروشها خرید حضوری از شما می توانید با پرس و جو کردن در در مورد بهترین نمایندگی حوله  خشک کن ها محصول مورد نظر خود را در کمترین مدت و به صورت حضوری خریداری کنید.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  4 نکته طلایی خرید رادیاتور حمام استیل مدرن

یکی دیگر از انواع روش های خرید حوله خشک اپلیکیشن ها می باشند که امروزه برنامه های بسیار زیادی به منظور خرید راحت تر و آسان تر ابداع شده که شما میتوانید با بازدید از این برنامه ها بهترین محصول ها را در کمترین مدت بدون دردسر خریداری نمایید.

 

فضای مجازی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع روش خرید حوله خشک کن ها نیز بسیار شده است در فضای مجازی بیشتر افراد و نمایندگی ها کانال ها و پیج هایی دارند که شما می توانید به راحتی با گشتن در فضای مجازی انواع حوله خشک کن ها و رادیاتورهای خود را انتخاب نمایید و محصول خود را ثبت سفارش کنید و در مدت زمان معمول محصول شما به دست تان خواهد رسید. اما باید به این نکته توجه داشته باشید انواع روش های خرید حوله خشک کن ها نیازمند به توجه بسیار زیادی است زیرا در صورت خرید آنلاین ممکن است افرادی سودجو وجود داشته باشند که قصد سودجویی از شما را داشته باشند پس قبل از آنلاین اطلاعاتی در مورد آن نمایندگی یا صفحه مجازی کسب نمایید.

 

در حالت کلی دمای تنظیم رادیاتور یا حوله خشک کن ها با فنر سوپاپ بای پس مرتب در حال انجام است. اما با ضعیف شدن این فنر انتقال آب گرم به رادیاتورها به درستی شکل نمی ‌گیرد و گرما و میزان کافی انتقال پیدا نخواهد کرد. بنابراین یکی دیگر از علت های گرم ‌نشدن حوله خشک کن ها ضعیف شدن فنر سوپاپ بای پس است که پس از تعویض آن این اشکال نیز رفع می شود. 9 علت گرم نشدن حوله خشک کن های دیواری را در مقاله ای تخصصی برای شما مطرح نموده ایم که میتوانید با مراجعه به آن، این عوامل را شناسایی و برطرف کنید.

 

انواع حوله خشک کن

در واقع شما برای خرید حوله خشک کن باید با انواع آنها و جنس آنها آشنایی داشته باشی تا بتوانی با خیال راحت از انواع روش خرید و خشک کن ها استفاده نمایید.

 

انواع روش خرید حوله خشک کن های سفید به شکل گیره کاغذ

 

حوله خشک کن از لحاظ عملکرد

در واقع حوله خشک کن ها از لحاظ عملکرد به دو دسته تقسیم خواهند شد

یک حالت خشک کن هیدرونیکی دو خشک کن الکتریکی

حوله خشک کن هیدرونیکی

حوله خشک کن هیدرولیکی مانند حوله خشک کن های آبی رادیاتور با استفاده از جریان آب در لوله ها محیط را گرم می‌کند. البته این نکته قابل ذکر است اگر قصد خرید این نوع خشک کن را دارید حتما قبل از خرید سیستم گرمایش محیط مورد نظر خود را در نظر داشته باشید.

حوله خشک کن الکتریکی

حوله خشک کن الکتریکی یا همان حالت خشک کن های برقی با کمک المنت های برقی محیط را گرم میکند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  بهترین مرکز فروش حوله خشک کن و رادیاتور مدرن استیل

اماحوله خشک کن ها آن ها از نظر جنس به سه دسته تقسیم می شوند.

 

یک حوله خشک کن شیشه

در واقع حوله خشک کن های شیشه ای از شیشه های حرارتی با بدنه شفاف و واضح تولید می‌شود که شیشه‌ها  انها دارای طیف رنگی بسیار متنوع می باشد. مدل های شیشه ای حوله خشک کن ها  دارای وزن کمتری نسبت به دیگر حوله خشک کن ها دارد و شما می توانید در مدت زمان بسیار کم این نوع خشک کن ها را در منزل و محیط مورد نظر خودتان نصب نمایید.

 

حوله خشک کن خاص در هم پیچیده با رنگ سبز زیتونی

 

حوله خشک کن استیل

یکی از معروف ترین و شناخته ترین مدل حوله خشک کن ها حوله خشک کن استیل می باشد که از فولادهای ضدزنگ ساخت و تولید می شود. این حوله خشک کن ها وزن بیشتری نسبت به دیگر مدل ای دارد اما از نظر کیفیت بسیار بهتر می باشند.

 

حوله خشک کن آلومینیومی

 یکی از بهترین گزینه‌ها برای خریداران حوله خشک کن المینیومی است  که علاوه بر وزن بسیار کمشان دارای قیمت بسیار مناسب ترین نسبت به دیگر حوله خشک کن ها دارند.

آخرین نکته قابل ذکر است که انواع روش خریده حوله خشک کن ها بسیار متنوع است.اما شما قبل از خرید هر نوع روش های خشک کنید باید به جنس و همچنین کارایی آنها به توجه کنید تا بتوانید یک خرید بسیار خوب را به همراه داشته باشید و بتوانید از انواع روش های حوله خشک کن ها در کوتاه ترین زمان ممکن بهرمند شوید.

 

نصب حوله خشک کن لزوما کار دشواری نیست و اگر مهارت های اولیه DIY  را دارید باید بسیار آسان باشد. از همین رو در مقالهای مجزا به بیان لوازم مورد نیاز نصب حوله خشک کن می پردازیم. نگران نباشید شما می توانید به آسانی لوازم مورد نیاز نصب حوله خشک کن را تهیه کنید. شایسته است که بدانید چه سیستم گرمایش در حمام داشته باشید یا نداشته باشید، حوله خشک کن مطمئناً یک راحتی اضافی ضروری است، هم برای گرم کردن حمام و هم برای داشتن حوله گرم هنگام بیرون آمدن از زیر دوش.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی حوله خشک کن گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهی در مورد “انواع روش های خرید حوله خشک کن استیل مدرن در هر ابعاد و سایز

  1. علی محمد امین گفت:

    این مطلب حرف نداشت

  2. محمود شعبانی گفت:

    سلام عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *