حوله خشک کن

4 اصل مهم در انتخاب جدید ترین حوله خشک کن ها که باید قبل از خرید بدانید

جدید ترین حوله خشک کن ها

امروزه انواع حوله خشک کن ها؛ در مدل ها و طرح های متنوع در بازار عرضه شده است. لازمه داشتن یک حمام مدرن، استفاده از جدید ترین حوله خشک کن ها است. اما چه حوله خشک کن هایی جدیداً به بازار عرضه شده اند؟ در ادامه توضیح خواهیم داد.

 

حوله خشک کن که با نام شوفاژ حمام نیز شناخته می‌شود، دستگاهی است که به عنوان رادیاتور عمل کرده و فضای حمام یا سرویس بهداشتی را گرم و مطبوع نگه می‌دارد. این شوفاژهای حمام در ابتدا ظاهری بسیار ساده و شبیه شوفاژهای معمولی داخل خانه‌ها داشتند، اما افزایش گرایش مردم به خرید و نصب آن‌ها سبب گشت که انواع مختلفی از این شوفاژها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و وارد بازار شوند. برای شناخت بیشتر رادیاتورها و حوله خشک کن های حمام پیشنهاد میکنیم تا مقاله تخصصی گلزار رادیاتور در زمینه شناخت رادیاتورهای حمام را مطالعه نمایید.

 

انواع حوله خشک کن ها

حوله خشک کن یک وسیله حیاتی در خانه است ، در یک خانه خصوصی و یک آپارتمان شهری. این دستگاه دارای سه عملکرد اصلی است:

حوله خشک کن های هیدرولیک: اینحوله خشک کن ها با استفاده از آب گرم، دمای محیط را افزایش می دهند.

حوله خشک کن های الکترونیک: این نوع از حوله خشک کن ها با استفاده از برق، کار می کنند.

مخلوط: عملکرد این حوله خشک کن هاو ترکیبی از دونوع بالا هستند.

 

بک گراند سبز کمرنگ با رادیاتور حوله خشک کن عمودی استیل و یک عدد گلدان

 

حوله خشک های مدرن نسبت به حوله خشک کن‌های قدیمی‌تر محبوبیت بسیار بیشتری دارد و همین موضوع نیز سبب گشته که قابلیت‌ها و طرح‌های آن‌ها نیز پیشرفته‌تر از سابق باشد. انواع حوله خشک کن‌های مدرن در جنس‌های مختلفی اعم از شیشه‌ای، آلومینیوم، چوبی و استیل در بازر موجود می‌باشند و ظاهر بسیار زیبا و مدرنی نسبت به حوله خشک کن‌های قدیمی دارند.

 

چرا به یک حوله خشک کن نیاز داریم؟

بیایید پیش از بررسی جدید ترین حوله خشک کن ها، به پاسخ این سوال بپردازیم که چرا به حوله خشک کن ها نیاز داریم؟

چندین مطالعه نشان داده است که بسیاری از باکتری ها در حوله حمام و آشپزخانه کمین کرده و به لطف رطوبت که اغلب ساعت ها یا روزها پس از استفاده در پارچه ها باقی می مانند، بوی بد ایجاد می کنند. دستمال ها می توانند با غذا، گوشت، ماهی، سبزیجات تماس داشته باشند و بنابراین آلوده شوند. به طور مشابه در حمام ما صورت ، بدن خود را تمیز می کنیم و شاید سینک را با همان پارچه خشک می کنیم بدون این که توجه زیادی به این نکته داشته باشیم که در سطوحی که دست ها را روی دست می گذاریم، مانند دسته ها یا اشیایی که مکرراً لمس می کنیم، باکتری ها می توانند حضور داشته باشند و این خطر عفونت را افزایش می دهد.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  انواع حوله خشک کن از نظر جنس و عملکرد

 علاوه بر این، حوله ها مملو از سلول های مرده و فلور باکتریایی پوست هستند و اگر در حمام مرطوب خشک شوند، به محیط ایده آل برای تکثیر باکتری ها تبدیل می شوند. چگونه می توان میکروب ها و باکتری های موجود در حوله ها و دستمال های منزل خود را کاهش داد؟ استفاده منظم از حوله گرم برای خشک کردن و خشک نگه داشتن پارچه های مورد استفاده در حمام و آشپزخانه، تکثیر باکتری های مضر را به شدت کاهش می دهد، همچنین بوهای بد ناشی از رطوبت را که اغلب در این محیط ها وجود دارد از بین می برد.

 

حوله خشک کن مشکی یکطرفه در یک دکوراسیون بسیار زیبا

 

تولید کنندگان مدرن لوازم لوله کشی تعداد زیادی از انواع مختلف حوله خشک کن را ارائه می دهند. آنها نه تنها از نظر شکل، بلکه از نظر قطر نیز متفاوت هستند. در مقاله ای مجزا قصد داریم شما را با سایز های استاندارد حوله خشک کن آشنا کنیم تا هنگام خرید خود دچار مشکل نشوید. ما سعی کردیم ضروری ترین نکات لازم برای خرید خشک کن حوله ها را در آن مقاله برای خرید راحت تر شما جمع آوری کنیم.

 

معرفی جدید ترین حوله خشک کن ها

اخرین طرح و جدید ترین حوله خشک کن ها، این روز ها حوله خشک کن های شیشه ای هستند. این حوله خشک کن ها را می توان در اشکال و طرح های مختلف سفارش داد. بیایید نمونه ای از این حوله خشک کن ها را بررسی کنیم.

حوله خشک کن نشان دهنده روش جدیدی برای گرم کردن اتاق ها است ، یک راه حل واقعاً مدرن و مینیمال ایده آل برای کسانی که به دنبال حداکثر ظرافت و ظرافت با عملکرد ریل حوله خشک کن هستند.

حوله خشک کن شیشه ای جدید، یک صفحه تابشی شیشه ای شفاف است که با تابش کار می کند، از دو ورق شیشه ای 6 میلی متری حرارتی و چینه ای تشکیل شده است و به عنوان یک عنصر بسیار فشرده و نابود نشدنی، بدون مایعات داخلی و مجهز به کابل 2 میلی متری ارائه شده است. متر و دوشاخه نوع شوکو که آن را به طور مداوم با جریان برق معمولی تامین می کند.

مانند خورشید، جدید ترین حوله خشک کن، از طریق اشعه مادون قرمز کار می کند که اجسام و سطوح را بدون تعامل با جو گرم می کند. سطح پانل تابشی به دمای حدود 75 درجه سانتی گراد می رسد و برخلاف حوله خشک کن معمولی ، انتقال انرژی 70 درصد از طریق تابش و تنها 30 درصد از طریق جابجایی انجام می شود، که باعث توزیع همگن گرما و حداکثر رفاه برای همه چیز می شود. بدن، زیرا از احساس ناخوشایند داشتن سر گرم و پاهای سرد جلوگیری می کند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  حوله خشک کن استیل چیست؟ ویژگی های بهترین حوله خشک کن استیل

 

حوله خشک کن روی دیوار طوسی

 

سیستم گرمایش تابشی به سرعت گرما می دهد و هوا را سالم، عاری از گرد و غبار و رطوبت طبیعی خود می کند: به این ترتیب برای افرادی که از آلرژی رنج می برند یا گلو به راحتی تحریک می شود نیز مناسب است. این مدل از جدید ترین حوله خشک کن ها تمام آزمایشات را پشت سر گذاشته و گواهینامه هایی را از مهمترین بدنه دریافت کرده است که ایمنی کامل محصول و رعایت کامل مقررات را تأیید می کند.

علاوه بر این، جدید ترین حوله خشک کن ها همچنین می تواند به عنوان یک مبلمان واقعی مورد استفاده قرار گیرد زیرا به لطف طراحی آن، می تواند کاملاً در هر محیطی که قبلاً مبله شده است ادغام شده و زیبایی آن را در محیط های خصوصی و حرفه ای مانند شرکت ها، استودیوها، مغازه ها افزایش دهد. بوتیک ، هتل ، رستوران و … اندازه کوچک آن همچنین می تواند صفحه تابشی برقی را به یک رادیاتور گرم کننده حوله ای مناسب برای حمام تبدیل کند.

جدید ترین حوله خشک کن یک دستگاه “plug & play” است، می توان آن را به راحتی روی دیوار ثابت کرد و پس از نصب، می توان آن را به پریز برق معمولی متصل کرد و بلافاصله کار کرد. بسته به فضای موجود، حوله خشک کن می تواند به صورت عمودی یا افقی قرار گیرد.

هر حوله خشک کن جدید دارای یک دفترچه راهنمای چند زبانه با توضیحات واضح برای استفاده و مونتاژ است و نیازی به هیچ گونه تعمیر و نگهداری یا دوره ای ندارد.

 

بازده دمایی حوله خشک کن استیل بسیار خوب است و همچنین ویژگی هایی مثل استحکام، مقاومت، ظرافت و ارزش حرارتی را با هم ترکیب می کنند. حوله خشک کن ویژگی مهم حمام است. این حوله خشک کن ها نه تنها به عنوان خشک کن عمل می کند، بلکه آب و هوای راحتی را ایجاد می کند، که از به وجود آمدن  رطوبت و کپک جلوگیری می کند. در مورد بازه دمایی این حوله خشک کن ها در مطلب تخصصی آنها بیشتر مطالعه نمایید.

 

حوله خشک کن طلایی برنز در بک گراند تیره و دکور شیک

 

خرید حوله خشک کن جدید

شاید پس از آنکه با جدید ترین حوله خشک کن آشنا شدید، فکر خرید آن به سریع به سرتان بزند. اما دست نگه دارید‌. قبل از خرید خوب فکر کنید. قبل از شروع خرید با چشم بسته، مهم است که هنگام انتخاب گرمایش جدید حمام خود این معیارها را در نظر بگیرید:

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  معرفی حوله خشک کن برقی به همراه مزایای استفاده از آن

 

  1. قدرت

اول از همه، شما باید میزان قدرت مورد نیاز برای اندازه اتاق را تعیین کنید. به طور متوسط ​​100 وات در متر مربع حساب کنید تا اتاق به طور متوسط ​​تا 20 درجه گرم شود. اگر ترجیح می دهید اتاق را در دمای متوسط ​​تا حدود 22 درجه نگه دارید، قدرتی بین 120 تا 130 وات بر متر مربع حساب کنید.

 

  1. نوع انرژی

شما همچنین باید نوع انرژی دستگاه خود را با توجه به سیستم گرمایش خانه خود تعیین کنید:

با آب: به مدار هیدرولیک محل اقامت متصل می شود و توسط دیگ بخار که با گاز، چوب یا مازوت کار می کند، یا با پمپ حرارتی یا با گرمایش جمعی در آپارتمان تأمین می شود. بنابراین مجهز به شیر ساده یا ترموستاتیک برای کار با آب گرم است.

برقی: مستقیماً به تاسیسات الکتریکی متصل می شود و به صورت مستقل با برنامه نویس، کنترل از راه دور و غیره کار می کند.

مخلوط: آب گرم است، اما همچنین الکتریکی است. در زمستان، با دیگ بخار یا پمپ حرارتی کار می کند. هنگامی که سیستم گرمایش در تابستان خاموش می شود، یک مقاومت الکتریکی در رادیاتور وارد شده و باعث کار می شود. سپس به صورت خودکار قابل برنامه ریزی می شود.

 

رادیاتور عمودی یا ایستاده و مشکی رنگ به همراه حوله سفید

 

  1. نوع رادیاتور

با اینرسی خشک: سرامیک، چدن، سنگ گدازه و غیره است. درجه حرارت آهسته تر افزایش می یابد اما اینرسی بهتر است.

با اینرسی سیال: حوله خشک کن توسط یک مایع انتقال حرارت عبور می کند که گرما را از طریق لوله ها یا میله ها بازیابی می کند. بنابراین دما سریعتر افزایش می یابد و ثابت می ماند.

تابلو تابشی: این یک بخاری برقی کلاسیک با جلویی صاف (اغلب شیشه ای) و مجهز به یک یا چند ریل حوله است. دما به سرعت افزایش می یابد اما مقرون به صرفه نیست.

 

  1. ویژگی ها

دمنده: عملکرد اصلی حوله خشک کن تقویت کننده دمنده است. به شما این امکان را می دهد تا در دقایقی با دمیدن هوای گرم درجه 3 درجه را در اتاق افزایش دهید.

 

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی حوله خشک کن گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “4 اصل مهم در انتخاب جدید ترین حوله خشک کن ها که باید قبل از خرید بدانید

  1. جمشید بیگی گفت:

    مطلب خوبی بود

    1. گلزار رادیاتور گفت:

      ممنون از نظر ارزشمندتون ??

  2. حمیدرضا کاکاوند گفت:

    خیلی خوشحالم که هستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *