حوله خشک کن

قبل خرید بازده دمایی حوله خشک کن استیل مدرن چقدر است را بخوانید

حوله خشک کن و بازده دمایی حوله خشک کن استیل

بازده دمایی حوله خشک کن استیل بسیار خوب است و همچنین ویژگی هایی مثل استحکام، مقاومت، ظرافت و ارزش حرارتی را با هم ترکیب می کنند. حوله خشک کن ویژگی مهم حمام است. این حوله خشک کن ها نه تنها به عنوان خشک کن عمل می کند، بلکه آب و هوای راحتی را ایجاد می کند، که از به وجود آمدن  رطوبت و کپک جلوگیری می کند. حوله خشک کن ها، معمولی برای حمام ها، که عملکرد دوگانه رادیاتور و قفسه خشک کن را در بر می گیرد، به لطف فضای بین ماژول هایی که لباس های کوچک را در آن قرار می دهند تا خشک شوند.

 

انواع حوله خشک کن استیل با توجه به نحوه عملکرد

حوله خشک کن هایی هستند که با اب کار می کنند. سیستم گرمایش به این صورت است که، که باعث می شود آب گرم توسط دیگ بخار از طریق ماژول ها پمپاژ شود و خروجی حرارتی آن نیز به قدرت آن بستگی دارد.

حوله خشک کن های استیل برقی، با استفاده از شبکه الکتریکی، به لطف مقاومت داخلی به ماژول ها، که مایع را بدون نیاز به اتصال حوله خشک کن به سیستم گرمایش گرم می کند. مزیت آنها این است که می توانند برای مدت کوتاهی بدون کمک دیگ، پمپ حرارتی یا اجاق گاز روشن شوند.

حوله خشک کن های استیل خاص به اصطلاح کانوکتورها هستند که مایع حامل را درون خود ندارند ، اما به لطف مقاومت الکتریکی که با جذب جریان گرم می شود و حرکات جابجایی ایجاد می کنند که هوا را گرم می کند، گرما را از طریق همرفت تابش می کنند.

سرانجام، نوع دیگری از حوله خشک کن های برقی استیل، حوله خشک کن هایی با اینرسی تابشی هستند که به جای سیال دارای یک عنصر نسوز در داخل آن هستند که پس از گرم شدن، گرما را از خود خارج می کند.

 

حوله خشک کن استیل طلایی رنگ در اتاق سرویس بهداشتی مدرن

 

نصب حوله خشک کن لزوما کار دشواری نیست و اگر مهارت های اولیه DIY  را دارید باید بسیار آسان باشد. از همین رو در مقالهای مجزا به بیان لوازم مورد نیاز نصب حوله خشک کن می پردازیم. نگران نباشید شما می توانید به آسانی لوازم مورد نیاز نصب حوله خشک کن را تهیه کنید. شایسته است که بدانید چه سیستم گرمایش در حمام داشته باشید یا نداشته باشید، حوله خشک کن مطمئناً یک راحتی اضافی ضروری است، هم برای گرم کردن حمام و هم برای داشتن حوله گرم هنگام بیرون آمدن از زیر دوش.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  طرز کار حوله خشک کن های مدرن و استیل را بیاموزید

 

بررسی بازده دمایی حوله خشک کن های استیل

حوله خشک کن های استیل مدرن، هنگامی که به درستی در خانه ای با عایق خوب نصب شوند، به همان اندازه که هر رقیب محصول گرمایشی است، بسیار کارآمد هستند. بازده دمایی حوله خشک کن استیل مطلوب است.

حوله خشک کن های استیل با دمای پایین آب به خوبی کار می کنند و آنها را به گزینه ای ایده آل برای توسعه دهندگان سازنده محیط زیست و صاحبان خانه تبدیل می کند.

حوله خشک کن های استیل واکنش سریع در برابر کنترل دما دارند، با اتلاف حرارتی اندک، به این معنی که با زمان گرم شدن طولانی مدت کارایی از بین نمی رود. این مزیت جرم حرارتی پایین حوله خشک کن های استیل است؛ پس می توان گفت بازده دمایی حوله خشک کن استیل بسیار خوب است.

حوله خشک های استیل مدرن، هنگامی که به درستی در خانه ای با عایق خوب نصب شوند، به همان اندازه که هر رقیب محصول گرمایشی است، بسیار کارآمد هستند. کل بازده انرژی حمام های گرم شده با استفاده از حوله خشک کن استیل بسیار عالی است.

 

هواگیری حوله خشک کن زمانی انجام می­شود که حوله خشک کن سرویس شما دیگر به درستی گرم نمی­شود، ممکن است به این دلیل باشد که رادیاتور به درستی تخلیه نشده است. در مقاله تخصصی گلزار رادیاتور، می خواهیم گام به گام توضیح دهیم که چگونه می­توانید هواگیری حوله خشک کن را انجام دهید. با استفاده از این نکات و ابزارهای مناسبی گفته شده است در کمترین زمان دوباره حوله خشک کن گرمی خواهید داشت.

 

حوله خشک کن خطی بسیار زیبای طوسی نقره ای رنگ کار شده در یک نمای تیره سرویس حمام

 

مزایای دیگر استفاده از حوله خشک کن ها استیل

در میان محبوب ترین پایانه های گرمایش برای حمام ها، حوله خشک کن های استیل دارای اینرسی حرارتی پایینی هستند، یعنی در مقایسه با رادیاتورهای چدنی سنتی، به عنوان مثال، می توانند به سرعت گرما را جذب کرده و به همان سرعت به درجه حرارت برسند که همانطور که اشاره کردیم باعث برخورداری مناسب و مطلوب از بازده دمایی حوله خشک کن استیل شود. همچنین این باعث می شود آنها بتوانند برای سیستم گرمایش شما انرژی ذخیره کنند که در نتیجه موجب صرفه جویی در قبض انرژی می شود.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  مشخصات فنی و استاندارد در هنگام خرید حوله خشک کن استیل

متغیر دیگری که قیمت حوله خشک کن استیل را تعیین می کند، تعداد ماژول ها است که بسته به شرایط نصب می تواند افزایش یا کاهش یابد و سطح تبادل حرارتی بیشتری ایجاد کند که باعث افزایش ارزش حرارتی آنها می شود.

قیمت حوله خشک کن های استیل بسته به نوع طراحی آنها متفاوت است: امروزه می توانید نیازهای خود را برای خلاقیت وگرمایش را با بازده دمایی حوله خشک کن های به اصطلاح تزئینی ترکیب کنید، یعنی حوله خشک کن هایی با اشکال سینوسی، که قادر به ایجاد الگوهای هندسی حتی پیچیده هستند یا دارای پنل های قابل تنظیم با رنگ ها و گرافیک های مختلف باشد.

در نهایت، حالت منبع تغذیه و نوع خاص حوله خشک کن دو عامل دیگر هستند که بر قیمت حوله خشک کن های استیل تأثیر می گذارند  زیرا بسته به اینکه آیا آنها به سیستم گرمایشی شما وصل هستند یا خیر، مایع انتقال حرارت در داخل آنها وجود دارد یا خیر. با استفاده از سایر فناوری های تابش، تخمین بسیار متفاوتی خواهید داشت.

 

حوله خشک های مدرن نسبت به حوله خشک کن‌های قدیمی‌تر محبوبیت بسیار بیشتری دارد و همین موضوع نیز سبب گشته که قابلیت‌ها و طرح‌های آن‌ها نیز پیشرفته‌تر از سابق باشد. انواع حوله خشک کن‌های مدرن در جنس‌های مختلفی اعم از شیشه‌ای، آلومینیوم، چوبی و استیل در بازر موجود می‌باشند و ظاهر بسیار زیبا و مدرنی نسبت به حوله خشک کن‌های قدیمی دارند.

 

حوله خشک کن لوله ای استیل بسیار زیبا و مدرن داخل سرویس بهداشتی و حمام لوکس

 

مقایسه حوله خشک کن استیل با دیگر جنس ها

حوله خشک کن های استیل، به طور کلی قیمت های ارزان تری نسبت به آلومینیوم دارند، حتی اگر خروجی حرارتی آنها کمتر باشد: در واقع دو ماژول استیل به عنوان آلومینیوم گرم می شوند ، که سبک تر و انعطاف پذیرتر است.

استیل نیز مانند آلومینیوم دارای اینرسی حرارتی پایینی است که باعث می شود حوله خشک کن در زمان کمتری و با انرژی کمتر به درجه حرارت برسد، این به بازده گرمایی آن نیز کمک می کند، که مستقیماً بر هزینه های گرمایش خانه شما تأثیر می گذارد.

قیمت رادیاتورهای استیل نسبت به چدن و ​​سرامیک پایین تر است، زیرا این دو ماده دارای اینرسی حرارتی بالا هستند، اما همچنین توانایی بیشتری برای حفظ گرما برای مدت طولانی، حتی در شرایطی که گرمایش خاموش است، دارند.

بر اساس این ملاحظات، اگر به فکر نصب حوله خشک کن استیل با بازده دمایی بالا یا حوله خشک کن آلومینیومی هستید، باید محیط هایی را انتخاب کنید که در آنها روشن نگه داشتن سیستم برای مدت طولانی ضروری نباشد مثل حمام. اگر از طرف دیگر، در بیشتر سال به دمای مناسب نیاز دارید، رادیاتورهای چدنی می توانند به شما در داشتن گرمای مناسب و توزیع بهتر مصرف در طول زمان کمک کنند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  انواع حوله خشک کن دکوری از نظر جنس متریال سازنده

نصب حوله خشک کن های چدنی یا استیل و همچنین آلومینیومی یا سرامیکی نه تنها به اندازه و خروجی گرمای مورد نظر شما بستگی دارد، بلکه به نوع سیستم گرمایش در منزل شما نیز بستگی دارد.

به عنوان مثال، بخاری های آلومینیومی کاملاً برای دیگهای چگالش مناسب هستند، زیرا اینرسی حرارتی کم آنها باعث بازیابی گرمای نهان بخارات احتراق، کاهش دمای کار دیگ بخار و صرفه جویی در گاز و هزینه شما می شود.

 

انواع طراحی حوله خشک کن های استیل

حوله خشک کن استیل  با ماژول های عمودی، که از طول دیوار نصب استفاده می کنند. حوله خشک کن با ماژول های باریک برای اتاقهایی که فضا در آن محدود است ، ایده آل است. اندازه دستگاه ها می تواند متفاوت باشد.

بازده دمایی حوله خشک کن استیل به این دلیل بالاست که با ماژول های افقی، که در عوض در جهت عرض و در زمینه هایی با ارتفاع متوسط ​​پایین مانند اتاق زیر شیروانی قرار گرفته اند.

 حوله خشک کن هایی را طراحی کنید که دارای رنگ ها و اشکال مختلفی از ماژول ها هستند یا می توانند برس یا کروم شوند، تا به سبک معاصر چشمک بزنند. آنها برای فضاهای باز و فضای نشیمن ایده آل هستند، زیرا به لوازم جانبی مبلمان واقعی تبدیل می شوند.

حوله خشک کن های استیل با صفحات تابشی، که از یک صفحه جداگانه با شکل متغیر تشکیل شده است، به سطحی تبدیل می شود که بر روی آن می توان لوگوها، چاپها، نقاشی ها و تزئینات مختلف را منعکس کرد، بنابراین با هر نوع اثاثیه سازگار می شود. بازده دمایی حوله خشک کن استیل تابشی نیز همانند دیگر محصولات قابل توجه است.

 

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی حوله خشک کن گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “قبل خرید بازده دمایی حوله خشک کن استیل مدرن چقدر است را بخوانید

  1. مهران نادری گفت:

    آدرس دفترتون کجاست

  2. زهره فنودی گفت:

    خیلی دنبال این موضوع بودم

    1. گلزار رادیاتور گفت:

      خوشحالیم که خوشتون اومده ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *