خرید رادیاتور و حوله خشک کن

قیمت حوله خشک کن ارزان بر چه اساسی تعیین میگردد؟

قیمت حوله خشک کن ارزان

امروزه استفاده از حوله خشک کن ها مرسوم شده است و انتخاب یک حوله خشک کن با قیمت مناسب ضرورت بیشتری پیدا کرده است. در این مقاله با میانگین قیمت حوله خشک کن و قیمت حوله خشک کن ارزان آشنا می شویم.

 

حوله خشک کن چیست؟

حوله خشک کن ها، رادیاتورهای هستند که در فضای حمام و یا سرویس های بهداشتی نصب می شوند و علاوه بر گرم کردن به زیبایی فضای مذکور کمک شایانی می کند. این وسیله به گونه ای طراحی گردیده که بسته به مدل آن ها به راحتی روی زمین ثابت می شوند و یا قابل نصب بر روی دیواری می باشد. از حوله خشک کن ها می توان برای خشک کردن حوله ها، ملافه ها و لباس های کوچک استفاده کرد.

با پرداخت قیمت حوله خشک کن ارزان می توانید حوله های مرطوبی را که هرگز خشک نمی شوند و بوی نامطبوعی نیز دارند فراموش کنید. طراحی مواج آن به شما امکان می دهد بیش از یک حوله و همچنین انواع دیگر لباس با بافت مشابه را آویزان کنید که در مدت زمان کوتاهی کاملا خشک شوند.

حوله خشک کن که با نام شوفاژ حمام نیز شناخته می‌شود، دستگاهی است که به عنوان رادیاتور عمل کرده و فضای حمام یا سرویس بهداشتی را گرم و مطبوع نگه می‌دارد. این شوفاژهای حمام در ابتدا ظاهری بسیار ساده و شبیه شوفاژهای معمولی داخل خانه‌ها داشتند، اما افزایش گرایش مردم به خرید و نصب آن‌ها سبب گشت که انواع مختلفی از این شوفاژها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و وارد بازار شوند. برای شناخت بیشتر رادیاتورها و حوله خشک کن های حمام پیشنهاد میکنیم تا مقاله تخصصی گلزار رادیاتور در زمینه شناخت رادیاتورهای حمام را مطالعه نمایید.

 

قیمت حوله خشک کن چگونه تعیین می شود

به طور کلی قیمت یک چیز بر اساس دو معیار تنظیم می شود: قیمتی که یک شخص در تلاش است آن را بفروشد و قیمتی که شخص دیگری مایل به خرید آن است.

اما در تعیین قیمت برخی از وسایل مانند حوله خشک کن عوامل دیگری مانند هزینه ساخت، کشور تولید کننده ، مالیات و … موثر هستند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  بهترین مرکز فروش حوله خشک کن و رادیاتور مدرن استیل

برای قیمت گذاری چنین اجناسی ابتدا باید هزینه ی تولید جنس مذکور برآورد شود و سپس میزان مالیاتی که برای ساخت هر یکی از این اجناس محاسبه گردد. اگر تولید در داخل باشد، تقریبا در این نقطه می توان تعیین کرد که قیمت حوله خشک کن ارزان نیز در این محدوده است، اما اگر کالا وارداتی باشد، باید مالیات گمرکی و سودی که بازرگان از آن کسب می کند نیز حساب شود.

 

انواع حوله خشک کن

  • حوله خشک کن های آلومینیومی
  • حوله خشک کن های شیشه ای
  • حوله خشک کن های فولادی (استیل)

حوله خشک کن‌ها از منظر جنس‌شان نیز بررسی شده و دارای انواع مختلفی می‌باشند. حوله خشک کن‌های آلومینیومی، استیل، شیشه‌ای و ترکیب چوب و استیل از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین حوله خشک کن‌ها در میان مردم می‌باشند. علت محبوبیت هر یک از آن‌ها متفاوت می‌باشد و برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مزایا و معایب آن‌ها می‌توانید به مطلب انواع حوله خشک کن مراجعه نمایید.

حوله خشک کن های آلومینیومی:

مطابق با نام این نوع از حوله خشک کن ها، از فلز آلومینیوم در ساخت این رادیاتور ها به کار رفته است که این نکته خود دلیل وزن سبک حوله خشک کن های آلومینیومی می باشد. البته فراموش نشود که قیمت خرید مدل های آلومینیومی کمتر از مدل های استیل و فولادی آنها است.

حوله خشک کن های شیشه ای:

سبک ترین رادیاتورهای موجود در بازار که در ساخت آنان از شیشه های حرارتی به کار رفته است و بدنه شفافی را با خود به همراه آورده اند. تنوع رنگ این دسته از حوله خشک کن ها در بازار بسیار زیاد است.

حوله خشک کن های فولادی (استیل)

بدنه ی آنان از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و دارای وزن سنگین تری نسبت به سایر حوله خشک کن ها می باشد.

 

مقایسه انواع حوله خشک کن ها از نظر قیمت

از نظر قیمت، هزینه خرید و نصب حوله خشک کن های فولادی از سایر حوله خشک کن ها بالاتر می باشد. اما به طور کلی برای یافتن قیمت حوله خشک کن ارزان ، در مدل های مختلف با جنس آلومینیومی بگردید.

 

دسته بندی حوله خشک کن مدرن براساس مدیریت

 حوله خشک کن های مدرن با توجه به امکان تنظیم و کنترل دستگاه، به چند دسته تقسیم می شوند. در مواردی دستگاه به طور مداوم در حالت کار است ، که نمی توان آنها را تنظیم کرد.

مدل هایی وجود دارند که دارای ترموستات داخلی هستند ، با استفاده از آنها می توانید قدرت دستگاه را کنترل کرده و همچنین آن را روشن و خاموش کنید. با کمک ترموستات می توانید از حوله گرم کن به عنوان وسیله گرمایشی نیز استفاده کنید. این امر به حفظ درجه حرارت مطلوب در حمام کمک می کند و در صورت لزوم ، دما را کاهش می دهد تا در مصرف انرژی صرف جویی شود.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  شناخت انواع رادیاتور های حمام جهت خرید حوله خشک کن تزئینی حمام

 

طبقه بندی براساس ظاهر

 عملکرد اصلی این دستگاه، با سرعت بالا و به موقع خشک کردن حوله های مرطوب می باشد. در تمام انواع  حوله خشک کن ها برای این که استفاده از آن ها برای خشک کردن حوله و ملافه ها راحت باشد، به گونه ای طراحی می شوند که سطح تابش گرما بزرگ تر باشد.

معمولا طراحی حوله خشک کن ها شبیه یک نردبان است؛ اما بسته به تصمیم سازنده، می توانند شکل متفاوتی داشته باشد.

به طور کلی طراحی های متفاوت، قیمت های بالا تری را ارائه می دهند؛ اما گاهی با جست و جوی مناسب در بازار می توانید با پرداخت قیمت حوله خشک کن ارزان ، یک حوله خشک با شکل متفاوتی را تهیه کنید.

 

نصب حوله خشک کن

در سالهای اخیر نصب حوله خشک کن یا رادیاتور حوله ای بجای نصب رادیاتور پره ای بسیار متداول شده است. امروزه جاگیر بودن رادیاتورهای زمینی در حمام و سرویسهای کوچک، کم بودن طول عمر رادیاتورهای زمینی باعث کاهش استفاده از رادیاتور های پره ای و پر شدن جای آنان توسط حوله خشک کن های مدرن تر شده است؛ همچنین می توان زیبایی و کاربردی بودن حوله خشک کن های مدرن از عوامل دیگر این موضوع ذکر نمود. البته این نوع رادیاتورهای مدرن تر در مقایسه با رادیاتورهای زمینی پره ای و پنلی گرمایش نسبتا کمتری را دارند، اما از آنجایی که پاسخگوی نیاز ما در حمامها می باشند، می توان این عیب را نادیده گرفت.

حوله خشک کن‌ها به یکی از اصلی‌ترین و البته محبوب‌ترین اجزای دکوراسیون سرویس‌های بهداشتی و حمام تبدیل شده‌اند، اما بسیاری از افراد با چگونگی نصب آن‌ها آشنایی ندارند. روش نصب حوله خشک کن در انواع مختلف آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد و در برخی موارد ممکن است نیاز به کمک گرفتن از افراد متخصص داشته باشید. حوله خشک کن‌های الکتریکی معمولا نصب ساده‌تری دارند، اما معمولا برای نصب حوله خشک کن‌های هیدرونیکی لازم است اطلاعاتی داشته باشید. نکات نصب هرگونه را در مطلب تخصصی گلزار رادیاتور مطالعه نمایید.

طریقه نصب

نصب حوله خشک کن ها مدرن شبیه به نصب رادیاتورهای پره ای و پنلی است و دارای یک فاصله معمولا 500 میلی متری بین دو لوله رفت و برگشت می باشد.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  بهترین روش و مراحل خرید حوله خشک کن دیواری با کیفیت

شیر و زانوی رفت و برگشت حوله خشک کن در قسمت پایین رادیاتور قرار گرفته است که بعد از نصب شیر ها، رادیاتور به شیرها متصل میشوند . در سمت بالا حوله خشک کن درپوش و یک شیر هواگیری نصب می کنیم . در انتها و بعد از نصب و سفت کردن رادیاتور حوله ای بهتر است با بازکردن شیرها و هواگیری حوله خشک کن از نصب صحیح خود اطمینان پیدا کنید .

 

تعمیر حوله خشک کن

با توجه به وجود انواع حوله خشک کن و تنوع در آن ها و از طرفی خورنده بودن آب شوفاژ، ممکن است پس از مدتی رادیاتورهای حوله خشک کن دچار اشکالاتی شوند. اگر نشتی در بدنه حوله خشک کن باشد، احتمالا باید اقدام به تعویض حوله خشک یا مسدود کردن شیرهای آن نمایید، چرا که حوله خشکن های شوفاژی قابل تعمیر نیستند . اما اگر نشتی از محل اتصالات باشد میتوان اقدام به آب بندی آن ها نمود .

 

نحوه لوله کشی حوله خشک کن

نحوه لوله کشی حوله خشک کن بدین صورت است که دو لوله موازی از کف در ارتفاع 120 تا 150 قرار میدهیم . لوله کشی و نصب حوله خشک کن در گرمایش از کف با گرمایش رادیاتوری تفاوت چندانی ندارد؛ فقط در کلکتور، یک شیر به حوله خشک کن اختصاص میدهیم .

 

هزینه نصب رادیاتور حوله ای

اگر رادیاتور حوله خشک کن لوله کشی شده باشد که فقط هزینه نصب و قیمت خرید رادیاتور را باید جزء مخارج نصب حوله خشک کن در نظر بگیرید اما معمولا دستمزد لوله کشی شوفاژ حوله خشک کن جداگانه محاسبه میشود.

 

قیمت حوله خشک کن

حوله خشک کن ها با توجه به نوع، مارک و مدل آن ها قیمت های متفاوتی دارد. قمیت این حوله خشک کن ها از 100 هزار تومان آغاز شده و تا بیش از 60 میلیون تومان ادامه خواهد داشت. اما اگر دنبال میانگین قیمت حوله خشک کن ارزان و مناسب هستید، با هزینه ای حدود 600 هزار تومان می توانید برای خرید یک حوله خشک کن مناسب اقدام کنید.

یکی از ارکان بسیار مهم خانه های مدرن و امروزی استفاده از حوله خشک کن های استیل سفارشیست که در این مدل شما میتوانید با طراحی مدل خود به حوله خشک کن با طرح مورد نظرتان دست پیدا کنید. مزایای حوله خشک کن های استیل از دلایل مهم خرید این حوله خشک کن هاست که شما میتوانید با مطالعه مقاله مربوطه به این مزایای مهم دست یابید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “قیمت حوله خشک کن ارزان بر چه اساسی تعیین میگردد؟

  1. اصغر مرتضوی گفت:

    سلام عالی بود

  2. کریم زاهدی گفت:

    مطلب به درد بخوری بود

  3. هادی دهقان گفت:

    خیلی خوشحالم که هستین

  4. میثم هاشمی گفت:

    کانال تلگرامی هم دارید ؟

  5. حسینعلی شفیعی گفت:

    شما کانال تلگرام هم دارین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *