حوله خشک کن

6 مورد از مهمترین مزایای حوله خشک کن استیل و مدرن

تصویر شاخص مقاله مزایای حوله خشک کن استیل با نوشته ی مربوط روی عکس

امروزه حوله خشک کن ها به یکی از اساسی ترین نیازهای یک خانه ی ایده آل تبدیل شده اند که علاوه بر وظیفه ی اصلی خود یعنی گرمایش خانه در زیبایی ظاهری آن نیز نقش مهمی را ایفا می کنند. در این مقاله قصد داریم به یکی از انواع حوله خشک کن های رایج در بازار بپردازیم. این مقاله درمورد مزایای حوله خشک کن استیل نوشته شده است.

حوله خشک کن که با نام شوفاژ حمام نیز شناخته می‌شود، دستگاهی است که به عنوان رادیاتور عمل کرده و فضای حمام یا سرویس بهداشتی را گرم و مطبوع نگه می‌دارد. این شوفاژهای حمام در ابتدا ظاهری بسیار ساده و شبیه شوفاژهای معمولی داخل خانه‌ها داشتند، اما افزایش گرایش مردم به خرید و نصب آن‌ها سبب گشت که انواع مختلفی از این شوفاژها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و وارد بازار شوند. برای شناخت بیشتر رادیاتورها و حوله خشک کن های حمام پیشنهاد میکنیم تا مقاله تخصصی گلزار رادیاتور در زمینه شناخت رادیاتورهای حمام را مطالعه نمایید.

 

مزایای حوله خشک کن استیل

بدون مقدمه چینی سر اصل مطلب می رویم اما باید بدانید که حوله خشک کن های استیل علاوه بر مزایای گفته شده در مطلب پایین معایبی را نیز به همراه دارند.

 

  1. امکان استفاده در هر نوع منطقه ی جغرافیایی:

اولین و اساسی ترین مزایای حوله خشک کن استیل جنس آن است که از نوعی استیل به نام 304 استنسیل استیل ساخته شده است بنابراین از این حوله خشک کن ها می توان در هر آب و هوایی استفاده کرد و اطمینان حاصل کرد زنگ نمی زنند و پوسیده نمی شوند.

همچنین حوله خشک کن های استیل تحت هیچ یک از فرایند های شیمیایی ساخته نشده اند. همچنین آن ها را تحت فشار 10 بار هوا تست می کنند تا از کارایی مطلوب آن ها در هر نوع آب و هوا و منطقه ی جغرافیایی اطمینان حاصل نمایند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  معرفی بهترین انواع حوله خشک کن استیل مدرن حمام

 

  1. سرعت گرم شدن بالا:

یکی از مهم ترین مزایای حوله خشک کن استیل در سرعت زمان گرم شدن آن هاست. زمان گرم شدن آن ها بسیار سریع تر از دیگر انواع حوله خشک کن هاست و همانقدر که سریع گرم می شوند، دیر گرما از دست می دهند. به دلیل جنس آن ها طول عمر بالایی دارند و رسوبات بالای آب نیز به هیچ عنوان به آن ها آسیب نمی زند. همچنین برخلاف جنس های دیگر حوله خشک کن ها مانند آلومینیوم و فولاد در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاوم اند.

 

  1. به صرفه بودن قیمت آن ها:

همه ی افراد می خواهند نسبت به کیفیت مطلوبی که دریافت می کنند، پول کمتری بدهند و در این مورد حوله خشک کن های استیل بهترین گزینه برای آن هاست.  حوله خشک کن های استیل نسبت به دیگر حوله خشک حدود 50 درصد تفاوت قیمت دارند.

 

  1. امکان استفاده از آن ها با هر نوع لوله کشی ساختمانی:

یکی دیگر از مزایای حوله خشک کن استیل این است که می توان آن ها را در هر ساختمانی و با هر نوع لوله کشی استفاده کرد زیرا بسیاری از خانه ها لوله کشی استاندارد ندارند و می توان با توجه به شرایط لوله کشی و نقشه کشی ساختمان از نوع طراحی شده ی حوله خشک کن های استیلی منحصر به فرد به نقشه برداری ساختمانتان استفاده کرد تا اجرای لوله کشی ساختمان به صورت استاندارد انجام شود.

 

  1. زیبایی حوله خشک کن های استیل:

امروزه مطمئنا زیبایی در انتخاب وسایل منزل حرف اول را می زند. همچنین حوله خشک کن ها نیز به یکی از المان های زیبایی در به وجود آمدن یک خانه ی شیک و کدرن تبدیل شده اند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که زیبایی برایتان مهم است، باید بدانید که حوله خشک کن های استیل بهترین گزینه اند. این حوله خشک کن ها در رنگ ها و مدل های متنوعی ساخته شده اند که با کمی جست و جو می توانید بهترین و مطلوب ترین طراحی ها و رنگ ها را پیدا و انتخاب کنید.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  6 مزیت استفاده از حوله خشک‌ کن های مدرن استیل

 

  1. استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه:

از مزایای حوله خشک کن استیل دیگر این محصولات استحکام آنها است. همانطور که می دانید استیل ها آلیاژی از آهن هستند به همین دلیل برخی از ویژگی های آن ها را از جمله استحکام و مقاومت آن ها را دارا می باشند بنابراین حوله خشک کن های استیل از مقاومت بالایی نسبت به ضربه و آسیب های این چنینی برخوردار هستند.

حوله خشک کن‌ها به یکی از اصلی‌ترین و البته محبوب‌ترین اجزای دکوراسیون سرویس‌های بهداشتی و حمام تبدیل شده‌اند، اما بسیاری از افراد با چگونگی نصب آن‌ها آشنایی ندارند. روش نصب حوله خشک کن در انواع مختلف آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد و در برخی موارد ممکن است نیاز به کمک گرفتن از افراد متخصص داشته باشید. حوله خشک کن‌های الکتریکی معمولا نصب ساده‌تری دارند، اما معمولا برای نصب حوله خشک کن‌های هیدرونیکی لازم است اطلاعاتی داشته باشید. نکات نصب هرگونه را در مطلب تخصصی گلزار رادیاتور مطالعه نمایید.

 

انواع حوله خشک کن های استیل

علاوه بر مزایای ذکر شده در مطلب بالا، حوله خشک استیل انواع مختلفی دارد که هرکدام از آن ها نیز مزایایی را به همراه دارند:

  1. حوله خشک کن استیل نردبانی: یکی از طرح های اولیه ی حوله خشک کن های استیل است که حتی با گذشت زمان نیز چیزی از محبوبیت آن در بازار کم نشده است. این مدل از حوله خشک کن های استیل علاوه بر قیمت به صرفه ی آن ها، به دلیل جنس استیل براقی که در ساخت آن ها به کار رفته شده است دارای ظاهری زیبا و جذاب نیز می باشد.
  2. حوله خشک کن استیل افقی: از این مدل از حوله خشک کن های استیل برای زیر پنجره های حمام استفاده می شود و کاربرد آن ها چیزی شبیه رادیاتورها می باشد.
  3. حوله خشک کن استیل خمیده: یکی دیگر از مدل های حوله خشک کن های استیل نوع خمیده ی آن است که به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شده است. دلیل محبوبیت آن به خاطر انحنای میله های حوله خشک کن است که فضای کمی نسبت به دیگر نوع ها می گیرد و همچنین انحنای ریل ها سبب می شود که فضای بیشتری بین میله های حوله خشک کن به وجود بیاید که برای آویزان و خشک کردن حوله های ضخیم کاربرد دارد.
مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  قبل خرید بازده دمایی حوله خشک کن استیل مدرن چقدر است را بخوانید

 

نکته ی مهم و جمع بندی

در این مقاله درمورد مزایای حوله خشک کن استیل و انواع آن صحبت کردیم اما نکته ای که باید بدانید این است:

قبل از خرید حتما درمورد ویژگی ها، معایب و مزایای انواع مدل های حوله خشک کن استیل مطالعه کنید و با توجه به نقشه ی منزل و لوله کشی ساختمان و همچنین دکوراسیون آن حوله خشک کن مناسب را انتخاب کنید.

همچنین امروزه بسیاری از شرکت های ساخت و مونتاژ رادیاتور و حوله خشک کن به شما این امکان را می دهند تا با توجه به نقشه کشی و لوله کشی ساختمانی که در آن سکونت دارید، طرح، رنگ و نوع منحصر به فرد حوله خشک کن تان را طراحی و تولید کنند.

و اما نکته ی آخری که باید بدانید این است که حتما قبل از خرید حوله خشک کن موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • فاصله ی بین دو شیر ورودی و خروجی آب گرم
  • اندازه ی دیواری که می خواهید روی آن نصب کنید.
  • فاصله ی حوله خشک کن از سقف.

یادتان نرود که برای نصب حوله خشک کن استیل حتما از یک تکنسین یا لوله کش کمک بگیرید.

فروشگاه گلزار با سابقه‌ای درخشان در تولید لوازم داخلی و خارجی ساختمان در سالیان طولانی، به تولید حوله خشک کن های استیل دکوراتیو مشغول شده است؛ که در این حوزه با کسب 5 سال سابقه‌ی درخشان تولید و عرضه‌ی حوله خشک کن های باکیفیت و بی‌نظیر، امروز توانسته با همراهی شما تولیدات خود را گسترش دهد، به صورتی که امروز شما طرح سفارشی حوله خشک کن خود را برای ما روی کاغذ میکشید و پس از دریافت اعلام قیمت، حوله خشک کن باکیفیت و دکوراتیو خود را دریافت مینمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “6 مورد از مهمترین مزایای حوله خشک کن استیل و مدرن

  1. صادق ایرانی گفت:

    مطلبتون بسیار مفید بود

  2. سیدعلی کاظمی گفت:

    aaaaliii bood

  3. اسماعیل جمالی گفت:

    هزینه تبلیغات توی سایت شما چنده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *