حوله خشک کن

معرفی بهترین انواع حوله خشک کن استیل مدرن حمام

انواع حوله خشک کن استیل مدرن حمام

از المان های طراحی داخلی مدرن امروزی برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی، وسیله ای به نا حوله خشک کن است. از آن جا که حمام و سرویس بهداشتی قسمتی جدا از بقیه ی بخش های یک منزل هستند و همچنین معماری و ساخت آپارتمان های جدید به گونه ای است که معمولا فاقد تراس و بالکن هستند استفاده از حوله خشک کن برای گرم کردن فضای حمام و سرویس بهداشتی و خشک کردن لباس و حوله بسیار مرسوم شده است.  حوله خشک کن ها از نظر جنس در سه دسته ی کلی شیشه ای، آلومینیومی و استیل ساخته و به بازار عرضه می شوند. در اینجا به اختصار به معرفی انواع حوله خشک کن ها پرداخته و سپس انواع حوله خشک کن استیل را که باید آن را محبوب ترین و پر فروش ترین حوله خشک کن در سرتاسر جهان دانست معرفی خواهیم کرد.

در حال حاضر طیف وسیعی از انواع حوله خشک کن مدرن ارائه می شود که از نظر مشخصات ظاهری و کیفیت متفاوت اند و همچنین انتخاب یک حوله خشک کن مناسب بسیار دشوار است. در مقاله ای تخصصی در مورد انواع حوله خشک کن های استیل که در حال حاضر وجود دارد، توضیحات کاملی را ارائه نموده ایم؛ و با مزایا و معایب هر کدام بیشتر آشنا خواهیم شد.

حوله خشک کن آلومینیومی

ارزان قیمت ترین حوله خشک کن موجود در بازار با مقاومت نسبتا بالا در برابر خوردگی و رسوب را باید حوله خشک کن آلومینیومی دانست. این حوله خشک کن همچنین بسیار سبک وزن است و به دلیل رنگ کوره ای سفیدی که دارد طراح برای  دکوراسیون حمام بسیار به آن علاقه مند هستند. این حوله خشک کن بر روی هر سطحی به راحتی قابل استفاده است.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  مزایای حوله خشک کن دکوراتیو استیل را بخوانید

 

حوله خشک کن شیشه ای

این مدل حوله خشک کن که بیشتر جنبه ی دکوراتیو دارد سبک ترین حوله خشک کن موجود در بازار است با این حال بسیار کارآمد بوده و در برابر رطوبت، ضربه و شکستن مقاومت بالایی دارد. این مدل حوله خشک کن را بر خلاف حوله خشک کن های آلومینیومی  میتوان در دو جهت افقی و عمودی برروی دیوار دلخواه نصب کرد.

 

و اما حوله خشک کن استیل

با وجود طرح ها و رنگ های متنوع در حوله خشک کن های آلومینیومی و شیشه ای تمایل مردم اغلب به خرید و استفاده از حوله خشک کن های استیل است چرا که این نوع حوله خشک کن ها علاوه بر زیبایی و ظاهر براق و شیک، استحکام و دوام فوق العاده بالایی دارند. استفاده از استیل ضد زنگ باعث شده تا این حوله خشک کن ها همیشه بتوانند در محیط گرم و مرطوب حمام ظاهر براق خود را حفظ کرده و دچار خوردگی نشوند، علاوه بر این استفاده از آلیاژ آهن در ساخت این حوله خشک کن ها باعث شده است تا مقاومت شان در برابر ضرب دیدگی و شکستن چندین برابر بیشتر از حوله خشک کن های آلومینیومی و شیشه ای باشد. حوله خشک کن های استیل به صورت رنگدار و بی رنگ در بازار موجودند.

 

انواع حوله خشک کن استیل

حوله خشک کن های استیل در انواع گوناگونی به بازار عرضه میدشوند، در ادامه به معرفی پر فروش ترین و محبوب ترین طرح ها و مدل ها می پردازیم.

 

حوله خشک کن استیل برقی

اگر به دنبال خرید حوله خشک کن از جنس استیل هستید ولی تمایلی به استفاده از سیستم گرمایش مرکزی و موتور خانه ی ساختمان ندارید ( حوله خشک کن هایمعمولی ساخته شده از  استیل اغلب با سیستم گرمایش مرکزی ساختمان یا موتور خانه تولید گرما میکنند و عملکردی شبیه به رادیاتور ها دارند) می توانید از حوله خشک کن های استیل برقی استفاده کنید. نصب این مدل حوله خشک کن ها بسیارآسان است و برای استفاده کافیست تا دو شاخه را به پریز برق متصل کنید. توصیه می شود که برای نصب حوله خشک کن برقی حداقل 180 سانت بین حوله خشک کن و منبع آب( مثل دوش یا وان حمام) فاصله باشد تا از خطر شوک الکتریکی جلوگیری شود.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  انواع مختلف رنگ بندی حوله خشک کن استیل

 

حوله خشک کن استیل افقی

اغلب خریداران تصور می کنند که حوله خشک کن حتما باید عمودی شکل با میله های افقی باشد اما طرح افقی این حوله خشک کن ها برای استفاده در زیر پنجره ها ( طرحی مشابه رادیاتور ها با کارایی رادیاتور) در بازار موجود است.

 

حوله خشک کن استیل نرده بانی

از محبوب ترین ترین طرح های حوله خشک کن استیل طرح نردبانی آن است که با وجود طراح های گوناگون و به روز بازار باز هم طرفداران پر و پا قرصی دارد. باید گفت که قیمت طرح نرده بانی این حوله خشک کن ها نسبت به طرح های دیگر کمی مناسب تر است. مصرف کنندگان معتقدند که طرح نردبانی در کنار جنس استیل براق بسیار ساده و در عین حال کلاسیک و شیک است و این مدل هرگز قدیمی نمی شود.

 

حوله خشک کن استیل خمیده

در این طرح که بسیار مبتکرانه و جالب است میله های بدنه ی حوله خشک کن که به اصطلاح “ریل” هم نامیده میشوند به صورت منحنی قرار گرفته است و در جهت بیرون خم شده است. این کار باعث شده تا فضای بیشتری در پشت ریل ها ایجاد شود و در نتیجه شما می توانید لباس ها و حوله های ذخیم تری را روی آن خشک کنید.

 

حوله خشک کن استیل با طرح های خاص و سنتی

اگر شما از طرفدارن طراحی و دکوراسیون سنتی باشید عاشق این طرح خواهید شد. این نوع حوله خشک کن ها بزرگ بوده و در نتیجه سطح گرمایشی بیشتری دارند و گرمای زیادی تولید می کنند.  در این طرح ریل ها در بالا قرار دارند و فضای زیادی برای آویزان کردن حوله و لباس ایجاد می کنند که در صورت بزرگ بودن حمام و سرویس بهداشتی شما می تواند برایتان بسیار مناسب باشد.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  طرز کار حوله خشک کن های مدرن و استیل را بیاموزید

 

حوله خشک کن های استیل رزگلد

حوله خشک کن های استیل با رنگ منحصربه فرد رزگلد به قدری جذاب و چشم نوازند که توجه هر خریداری را به خود جلب می کنند. رنگ ملایم و خاص رزگلد را به راحتی می توان با انواع سرامیک و شیر آلات و سایر وسایل حمام هماهنگ کرد و فضایی  آرامش بخش و چشم نواز بوجود آورد، فضایی که به لطف رنگ رزگلد در کمتر خانه ای نظیر آن یافت می شود.

حوله خشک کن‌ها به یکی از اصلی‌ترین و البته محبوب‌ترین اجزای دکوراسیون سرویس‌های بهداشتی و حمام تبدیل شده‌اند، اما بسیاری از افراد با چگونگی نصب آن‌ها آشنایی ندارند. روش نصب حوله خشک کن در انواع مختلف آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد و در برخی موارد ممکن است نیاز به کمک گرفتن از افراد متخصص داشته باشید. حوله خشک کن‌های الکتریکی معمولا نصب ساده‌تری دارند، اما معمولا برای نصب حوله خشک کن‌های هیدرونیکی لازم است اطلاعاتی داشته باشید. نکات نصب هرگونه را در مطلب تخصصی گلزار رادیاتور مطالعه نمایید.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “معرفی بهترین انواع حوله خشک کن استیل مدرن حمام

  1. جواد گلپایگانی گفت:

    خیلی عالی بود

  2. رمضان وکیلی گفت:

    عاااااااااااالی بود

    1. گلزار رادیاتور گفت:

      ممنون از نظر ارزشمندتون ??

  3. اصغر ناصری گفت:

    بی نظیر هستید

  4. بهمن کیان گفت:

    مطلب خوبی بود

  5. امیدی گفت:

    بیشتر بنویسین لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *