حوله خشک کن

6 مزیت استفاده از حوله خشک‌ کن های مدرن استیل

حوله خشک‌ کن ها

همان طور که می دانید انواع حوله خشک‌ کن ها در طرح ها و مدل های متنوع  علاوه بر اینکه در بازار موجود هست و به مشتریان ارائه می شود، در فروشگاه های اینترنتی هم طرح ها و مدل های متفاوتی با توجه به سرویس بهداشتی و نحوه نصب آن در مکان مورد نظر موجود هست که شما به راحتی می توانید حوله ها و لباس های خود را در فضای کوچکی از سرویس بهداشتی خود خشک کنید.

فروشگاه آنلاین حوله خشک‌ کن ها این امکان را برای شما فراهم کرده که راحت و بدون هیچ دردسر ترافیک و شلوغی بازار، در خانه  به سایت فروشگاه آنلاین حوله خشک کن ها، مراجعه کنید و طرح ها و مدل ها و سایز های متنوعی از این محصول را مشاهده کنید و با بررسی کیفیت و قیمت مناسب این محصول و همچنین خدمات پس از فروشی آن، اقدام به ثبت خرید و سفارش کنید تا در اسرع وقت، محصول به دست تان برسد.

 

در این مقاله قصد داریم شما را با حوله خشک‌ کن ها بیشتر آشنا کنیم، که بیشتر از آن در سرویس های بهداشتی و حمام ها استفاده می شود و بیشتر سرویس های بهداشتی به این دستگاه خشک کن حوله های مجهز می باشد.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

 

حوله خشک کن چیست؟

حوله خشک کن  در واقع نوعی رادیاتور شناخته شده‌ اند که برای گرم کردن فضا به نحوی مطلوب و به خاطر زیبایی خودش نسبت به رادیاتورهای معمولی برای دکوراسیون سرویس های بهداشتی و حمام نیز استفاده می شوند.

طراحی این نوع دستگاه ها به صورتی است که ان را بر روی دیوار به طور راحت نصب می کنند و فضای زیادی را نیز اشغال نمی کند و امروزه بیشتر افراد این دستگاه را در خانه های خود برای استفاده نصب می کنند. همچنین طریقه کارکرد آن ها تفاوت زیادی با رادیاتور ها ندارد. وظیفه این دستگاه در اصل این است که آب های گرم در موتورخانه پکیج تامین می کند و همچنین گردش آب در لوله های این دستگاه باعث گرم شدن فضا و همچنین جذب رطوبت می ‌شوند و باید این نکته را ذکر کرد که طرح های این نوع دستگاه بسیار زیاد و متنوع است.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  معرفی حوله خشک کن برقی به همراه مزایای استفاده از آن

در واقع دلیل اصلی استفاده از این نوع دستگاه ها  این است که خانه های امروزی برخلاف به خانه های سنتی و قدیمی دارای حمام های بسیار کوچک هستند و به همین دلیل امروزه دیگر نصب رادیاتور ها در حمام ها  فایده زیادی ندارد و به همین دلیل می توان از دستگاه های دیواری یا ایستاده استفاده کرد که نقش رادیاتور کوچک را در حمام ایفا می کند.

 

کاربرد حوله خشک کن ها چیست؟

در مطالب قبل در مورد حوله خشک کن‌ ها و فروشگاه های اینترنتی آن ها مطالعه کرده اید حال به سراغ کاربرد آنها می رویم.

حوله خشک کن‌ها از منظر جنس‌شان نیز بررسی شده و دارای انواع مختلفی می‌باشند. حوله خشک کن‌های آلومینیومی، استیل، شیشه‌ای و ترکیب چوب و استیل از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین حوله خشک کن‌ها در میان مردم می‌باشند. علت محبوبیت هر یک از آن‌ها متفاوت می‌باشد و برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مزایا و معایب آن‌ها می‌توانید به مطلب انواع حوله خشک کن مراجعه نمایید.

 

حوله خشک کن روی دیوار سبز با حوله خشک کن

 

مزیت های حوله خشک‌ کن ها عبارت است از:

1.اولین و بهترین کاربرد این دستگاه این است که می‌تواند فضای مورد نیاز شما را به طور کامل گرم نگه دارد و گرم کند.

2.همانطور که از نام این دستگاه مشخص است. از کاربرد دیگر این دستگاه این است که شما می توانید حوله ها را بر روی آن قرار دهید و و مدت زمان کوتاه آنها را خشک کنید و همچنین برای لباس های کوچیک و دستمال ها هم می توانید از این دستگاه استفاده کنید.

3.نکته جالب و قابل توجه این دستگاه این است  که مشخص کردن دمای محیط شما و حفظ رطوبت می‌تواند از کشت قارچ ها و  کپک ها در محیط مورد نظر خود به دلیل رطوبت جلوگیری کند

4.طراحی های زیبا و متنوع این دستگاه به شما این اجازه را می دهد که در دکوراسیون های سرویس بهداشتی به حمام ها از این دستگاه استفاده کنید.

5.برای استفاده از این دستگاه شما فقط محدود به حمام و سرویس بهداشتی نیستید و می توانید در اتاق خواب انباری و زیرزمین یا حتی آشپزخانه از این دستگاه استفاده کنید.

6.دیگر مزایای حوله خشک کن‌ ها این است که شما می‌توانید با صرفه جویی انرژی و هزینه ها به جای رادیاتورهای معمولی در اتاق ها و فضاهای کوچک از این دستگاه استفاده کنید

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  انواع حوله خشک کن دکوری از نظر جنس متریال سازنده

حالا که بهتر متوجه شدید که مزیت های این دستگاه چیست، بد نیست نگاهی به مدل های آن ها بیندازیم و مطمئنم شما با سر زدن به یک مرکز فروش حوله خشک‌ کن متوجه این می شوید که این دستگاه ها دارای مدل ها و طرح های متنوعی هستند.

یکی از ارکان بسیار مهم خانه های مدرن و امروزی استفاده از حوله خشک کن های استیل سفارشیست که در این مدل شما میتوانید با طراحی مدل خود به حوله خشک کن با طرح مورد نظرتان دست پیدا کنید. مزایای حوله خشک کن های استیل از دلایل مهم خرید این حوله خشک کن هاست که شما میتوانید با مطالعه مقاله مربوطه به این مزایای مهم دست یابید.

اما در حالت کلی این حالت این نوع دستگاه ها بر اساس نحوه استفاده و عملکرد به چند دسته تقسیم  می‌شوند:

حوله خشک کن ایستاده مشکی رنگ مدرن دکوراتیو

 

انواع حوله خشک کن ها بر اساس عملکرد

این وسیله گرمایشی بر اساس عملکرد به دو دسته تقسیم می شود هیدرولیکی و الکتریکی

حوله خشک کن هیدرونیکی در واقع مانند رادیاتورها که با استفاده از آب کار می کنند هستند و مانند یک رادیاتور آب را در لوله ها جریان می دهد و فضای مورد نظر را گرم میکند همچنین اگر قصد خرید این نوع مدل را دارید حتماً سیستم گرمایش ساختمان مورد نظر  این را به یاد داشته باشید.

 

الکتریکی

در واقع به این نوع دستگاه حوله خشک کن برقی نیز می ‌گویند و جدا از سیستم گرمایش ساختمان ها و عملکرد آنها با کمک المنت های برقی فضا را بهتر گرم می کند.

 

انواع حوله خشک کن از لحاظ جنس

اگر بخواهیم نگاهی به بازار بیندازیم متوجه آن می ‌شویم که حوله خشک کن ها در بازار به سه دسته از لحاظ جنسی تقسیم بندی می شود.

شیشه ای

استیل -فولادی

المینیومی

 

حوله خشک کن شیشه ای از شیشه های حرارتی ساخته شده اند و بدنه شفاف در تیف های  رنگی متفاوت و مدل‌های بسیار بالا در بازار عرضه می شوند که این مدل از حوله خشک‌ کن ها نسبت به برق این نوع دستگاه ها وزن کمتری دارند و نصب آن ها نیز آسان تر است.

 

استیل یا فولادی

این نوع از دستگاه ها که از فولاد یا استیل ساخته می شوند رایج ترین و شناخته شده ترین آنها هستند که از فولاد ضد ضد زنگ ساخته می شوند و همچنین باید گفت این نوع نسبت به شیشه های خود وزن بیشتری دارند و برای نصب آنها نیاز به زمان بیشتری است.

نوع دیگری دستگاه ها آلومینیومی است  که یک گزینه مناسب برای خریداران است که علاوه بر وزن کمتری که نسبت به مدل های فولادی خود دارند قیمت مناسب تری نیز نسبت به دیگر انواع خود دارند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  3 مورد از مهمترین و حیاتی ترین معایب حوله خشک کن آلومینیومی

 

ارتفاع نوع حوله خشک‌ کن ها از کف

من هنگامه نصب و خریداری حوله خشک‌ کن های یک مورد که باید بسیار به آن توجه شود این است که هنگام نصب آنها از کف زمین بهتر است 90 تا ۱۲۰ سانتیمتر بالا باشد البته ابعاد خود این دستگاه نیز در ارتفاعی که باید از آن بالاتر باشد تاثیر دارد همچنین این نکته قابل توجه است  شیر رفت و برگشت و آن ها برخلاف رادیاتور بر پایین آنها نصب می‌ شود.

 

نکته مهم در انتخاب و نصب حوله خشک‌ کن ها

یک نکته مهم در هنگام انتخاب یک حوله خشک‌ کن وجود دارد که باید به آن توجه بسیار کرد این است که نوع سیستم گرمایشی مرکزی ساختمانی که ابزار گرماساز در آن نصب می شود باید مورد توجه بالا قرار گیرد اگر در مکانی که می‌ خواهید دستگاه را  نصب کنید. گرمخانه مرکزی وجود دارد و بخش های مختلف آن به  رادیاتور مجهز است بهتر است از محل خشک کن های مدل هیدرونیک ای استفاده کرد چرا که می توان از منبع اصلی ایجاد گرما برای تامین توان و حوله خشک کن بهره گرفت.

 

حوله خشک کن مستطیلی با رنگ استیل و مدرن

 

تفاوت نصب حوله خشک کن ها

نصب حوله خشک کن ها می تواند به دو نوع مستقل و دیواری تقسیم شود:

 حوله خشک کن های مستقل که از نوع الکتریکی هستند به صورت ایستاده در مکان مورد نظر  قابل نصب هستند در واقع هیچ لزوم و الزامی در این نیست که این نوع را بر روی دیوار متصل شود.

در سوی دیگر نوع  های دیواری بود دارند که باید حتماً بر روی دیوار متصل شود این نوع دستگاه معمولا حوله خشک‌ کن های هیدرولیکی هستند و از آنجایی که انرژی مصرفی این دستگاه به طور مستقیم از سیستم گرمایشی مرکزی ساختمان تأمین می شود حتماً باید بر روی دیوار نصب شود. این نکته نیز قابل ذکر است که در هنگام نصب این دستگاه ‌ها باید توجه داشت که حتماً بر روی دیوارهای سرد نصب شود.

 

تولید کنندگان مدرن لوازم لوله کشی تعداد زیادی از انواع مختلف حوله خشک کن را ارائه می دهند. آنها نه تنها از نظر شکل، بلکه از نظر قطر نیز متفاوت هستند. در مقاله ای مجزا قصد داریم شما را با سایز های استاندارد حوله خشک کن آشنا کنیم تا هنگام خرید خود دچار مشکل نشوید. ما سعی کردیم ضروری ترین نکات لازم برای خرید خشک کن حوله ها را در آن مقاله برای خرید راحت تر شما جمع آوری کنیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “6 مزیت استفاده از حوله خشک‌ کن های مدرن استیل

  1. غلامعلی حسنی گفت:

    چطوری میتونیم از آخرین مطالبتون باخبر بشیم

    1. گلزار رادیاتور گفت:

      در بخش ارتباط با ما، میتونید ایمیلتون رو ارسال کنید ?

  2. مجتبی آذری گفت:

    مطلب خوبی بود همکار گرامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *