حوله خشک کن

طریقه محاسبه قیمت حوله خشک کن های سفارشی

محاسبه قیمت حوله خشک کن های سفارشی

امروزه در بازار ،حوله خشک کن ها از تنوع زیادی برخوردار هستند و قیمت حوله خشک کن ها از رنج کم به زیاد بسته به جنس حوله خشک کن ، نوع، کاربرد، اندازه و سایز آن متفاوت است.

قیمت انواع حوله خشک کن

حوله خشک کن که با نام شوفاژ حمام نیز شناخته می‌شود، دستگاهی است که به عنوان رادیاتور عمل کرده و فضای حمام یا سرویس بهداشتی را گرم و مطبوع نگه می‌دارد. این شوفاژهای حمام در ابتدا ظاهری بسیار ساده و شبیه شوفاژهای معمولی داخل خانه‌ها داشتند، اما افزایش گرایش مردم به خرید و نصب آن‌ها سبب گشت که انواع مختلفی از این شوفاژها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و وارد بازار شوند. برای شناخت بیشتر رادیاتورها و حوله خشک کن های حمام پیشنهاد میکنیم تا مقاله تخصصی گلزار رادیاتور در زمینه شناخت رادیاتورهای حمام را مطالعه نمایید.

 

حوله خشک کن آلومینیومی

حوله خشک کن های آلومینیومی با استفاده از روکش های ورق های آلومینیوم در طرح های مختلفی ساخته شده اند‌. این حوله خشک کن ها ظاهری ساده و جذاب دارند و علاوه بر جلوه ای که به سرویس بهداشتی، حمام و دکوراسیون آشپزخانه شما می دهد؛ از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند.به طور کلی  این نوع حوله خشک کن را باید از ارزان ترین انواع آن دانست و به همین دلیل خرید آن ها برای عموم مردم امکان پذیر است.

حوله خشک کن استیل

حوله خشک کن های استیل جنس بهتر و مرغوب تری نسبت به حوله خشک کن های آلومینیومی دارند و ضد ضربه و ضد زنگ هستند بنابراین رنج قیمت حوله خشک کن های استیل از حوله خشک کن های آلومینیومی بالاتر است.

 اما در میان حوله خشک کن های استیل هم اگر بخواهیم یکی از گران قیمت ترین انواع آن  رانام ببریم قطعا باید به حوله خشک کن استیل ،نوع رزگلد  فلت اشاره کنیم که به دلیل ظاهر بسیار جذاب و زیبایش قیمتش با سایر انواع قابل مقایسه نیست. البته باید گفت که جنس استیل در قیمت حوله خشک کن بی تاثیر نیست چرا که کیفیت جنس استیل با آلومینیوم قابل مقایسه نیست.  استفاده از حوله خشک کن استیل که به شما اجازه می دهد لباس های  خود را به راحتی خشک و فضای حمامتان را گرم کنید، می‌تواند در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه شما تاثیر بسیاری داشته باشند. این حوله خشک کن ها در رنگ های کروم طلایی و رزگلد، و در اشکال فلت و لوله ای هستند که متناسب با کاربرد شان هرکدام از قیمت های متفاوتی برخوردارند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  هرآنچه باید در مورد حوله خشک کن دکوراتیو استیل بدانید

حوله خشک کن شیشه ای

از محبوب ترین انواع حوله خشک کن ها می توان حوله خشک کن شیشه ای را نام برد که البته این مدل بیشتر جنبه ی دکوراتیو دارد و بسیار سبک وزن است.  این حوله خشک کن ها در اندازه، طرح ها و رنگ های مختلفی به بازار عرضه شده اند و شما می توانید مطابق با نیاز و سلیقه خود آنها را تهیه نمایید. درباره ی قیمت حوله خشک کن شیشه ای باید گفت که به دلیل زیبایی و تنوع در طرح گاهی میتواند حتی از حوله خشک کن استیل هم گران قیمت تر باشد.

 

قیمت حوله خشک کن بر اساس عملکرد

حوله خشک کن ها بر اساس عملکرد به دو نوع آبی و برقی تقسیم میشوند که در ادامه به معرفی و برسی قیمت هریک می پردازیم:

حوله خشک کن برقی

حوله خشک کن برقی عملکرد بسیار ساده ای دارد چرا که سیستم گرمایشی مستقلی دارد و برای گرم شدن به موتور خانه ی ساختمان برای تامین انرژی نیازی ندارد، تنها کافی است تا دو شاخه آن را به پریز برق متصل کنید تا حوله خشک کن شما در کمتر از 10 دقیقه گرم شود.

اما درباره ی قیمت حوله خشک کن های برقی باید گفت که قیمت این حوله خشک کن ها ارتباط مستقیمی با جنسشان دارد و همانطور که پیش تر هم گفته شد نوع استیل و شیشه ای آن گران قیمت تر هستند.

حوله خشک کن آبی

حوله خشک کن های آبی نسل جدید رادیاتور ها هستند و سیستم گرمایشی مستقلی نداشته و برای گرمایش به گردش آب در درون لوله هایشان نیازمندند و انرژی مورد نیاز خود را از موتور خانه دریافت میکنند. قیمت حوله خشک کن های آبی کمی گران تر از حوله خشک کن های برقی است و نصبشان هم هزینه بر است چرا که برای نصب شما به کمک یک لوله کش و ایجاد لوله ی آب داغ مخصوص برای دستگاهتان نیازمندید.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  6 مورد از مهمترین مزایای حوله خشک کن دکوراتیو حمام

راهنمای خرید حوله خشک کن

بهتر است هنگام خرید حوله خشک کن حتماً به اندازه، ارتفاع و طرح هایی که بر روی حوله خشک کن قرار دارد توجه داشته باشید.

-قیمت‌ حوله خشک کن ها بسته به پوشش روی آنها متفاوت می باشد. قیمت‌ حوله خشک کن با روکش هایی که دیر تر زنگ می زنند یا ضد زنگ هستند، بالا تر از سایر حوله خشک کن ها می باشد. پس در هنگام خرید لطفا به جنس روکش آن توجه داشته باشید.

-جنس بدنه و متریال به کار رفته در آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. مثلا در صورتی که به دنبال پیدا کردن محصول ایده آل برای گرم کردن فضای مورد نظر خود هستید پیشنهاد ما برای شما این است که از حوله  خشک کن های آلومینیومی استفاده نمایید‌. چرا که این حوله خشکن ها توانایی انتقال حرارت بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارند.

-بهتر است هنگام خرید،با دقت انتظاراتی که از یک حوله خشک کن دارید را در نظر بگیرید و کاربردهای مورد نظر را به خاطر بسپارید و سپس اقدام به خرید کنید.

 کارخانه های تولیدی حوله خشک کن در ایران با عرضه کردن این محصول همراه با قیمت‌ مناسب سعی در رواج آن  در بازارها دارند. از آنجایی که این محصول یک وسیله شخصی و بهداشتی است با سلامت بدن در ارتباط است، بهتر است در خرید آن دقت کنید و از اجناس بی کیفیت استفاده نکنید.

برای خرید حوله خشک کن می توانید به صورت حضوری به هم به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام نمایید. فروشگاه های اینترنتی محصولات خود را با بسته بندی شیک و کیفیت بالا به مشتریان ارائه میدهند و معمولا محصولات آنها از تخفیفات خوبی برخوردار است . همانطور که قبلا  خدمت شما عرض کردیم، از آن جایی که این محصول بهداشتی و شخصی است، بهتر است هرگز نسبت به خرید آن به صورت دست دوم، اقدام نکنید‌.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  حوله خشک کن زینتی چیست؟ + انواع رادیاتور حمام زینتی را بشناسید

حوله خشک کن ها معمولاً همراه با گارانتی هستند و خریدی تضمین شده را برای شما رقم می زنند.

به طور کلی قیمت یک چیز بر اساس دو معیار تنظیم می شود: قیمتی که یک شخص در تلاش است آن را بفروشد و قیمتی که شخص دیگری مایل به خرید آن است. اما در تعیین قیمت‌ برخی از وسایل مانند حوله خشک کن عوامل دیگری مانند هزینه ساخت، کشور تولید کننده ، مالیات و … موثر هستند. قیمت حوله خشک کن ارزان را برای شما تحت عنوان مقاله بررسی نموده ایم تا با مطالعه آن به عوامل تاثیرگذار بر قیمت حوله خشک کن آگاه شوید.

انتخاب سیستم گرمایش منزل یک تصمیم شخصی است. اگر در حال ساخت خانه ی جدید برای خود هستید حتما با مرکز فروش شوفاژ تماس حاصل نمایید و با آنان مشورت کنید. اما اگر به فکر تعویض و یا تعمیر سیستم گرمایش فعلی خانه ی خود هستید، بسته به سن و زیرساخت های خانه شما ، بهبود سیستم موجود ممکن است متفاوت باشد. مراکز خرید و فروش شوفاژ قطعا شمارا در خرید بهترین شوفاژ راهنمایی خواهند نمود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “طریقه محاسبه قیمت حوله خشک کن های سفارشی

  1. سیدعلی مجیدی گفت:

    دمتون گرم

    1. گلزار رادیاتور گفت:

      ممنون از نظر ارزشمندتون ??

  2. غلامحسین تهرانی گفت:

    aaaaliii bood

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *