حوله خشک کن

مزایای حوله خشک کن دکوراتیو استیل را بخوانید

حوله خشک کن دکوراتیو

با افزایش محبوبیت حوله خشک کن‌ها در میان مردم، انواع مختلفی از آن‌ها در مدل‌های مختلف وارد بازار شدند. حوله خشک کن دکوراتیو نیز در این میان با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شد و این حوله خشک کن‌ها در جنس‌های مختلف تولید و عرضه گشتند. پرطرفدارترین حوله خشک کن‌های دکوراتیو، از جنس شیشه و استیل می‌باشند. این حوله خشک کن‌ها همچنین دارای اشکال مختلفی نیز هستند که طراحان داخلی می‌توانند بسته به سایر المان‌های موجود در دکوراسیون آن‌ها را انتخاب نماید. حوله خشک کن‌های دکوراتیو علاوه بر تاثیرات مثبتی که بر زیبایی دکوراسیون فضا می‌گذارند، مزایای بسیار دیگری نیز با خود به همراه دارند که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با حوله خشک کن دکوراتیو، مزایای آن، انواع آن و هزینه آن با شما در میان بگذاریم.

گلزار رادیاتور با سابقه‌ای درخشان در تولید لوازم داخلی و خارجی ساختمان در سالیان طولانی، به تولید حوله خشک کن های استیل دکوراتیو مشغول شده است؛ که در این حوزه با کسب 5 سال سابقه‌ی درخشان تولید و عرضه‌ی حوله خشک کن های باکیفیت و بی‌نظیر، امروز توانسته با همراهی شما تولیدات خود را گسترش دهد، به صورتی که امروز شما طرح سفارشی حوله خشک کن خود را برای ما روی کاغذ میکشید و پس از دریافت اعلام قیمت، حوله خشک کن باکیفیت و دکوراتیو خود را دریافت مینمایید.

 

حوله خشک کن دکوراتیو چیست؟

حمام و سرویس‌های بهداشتی مکان‌هایی هستند که مدام در معرض رطوبت و سرما می‌باشند. همین رطوبت و سرما سبب گشت که حوله خشک کن‌ها تولید شوند. ظاهر اولیه این حوله خشک کن‌ها تا حدودی مشابه رادیاتورها بود و عملکرد آن‌ها نیز چندان بی شباهت با رادیاتور نبود. گرمایی که حوله خشک کن‌ها تولید می‌کردند، علاوه بر گرم نگه داشتن محیط، موجب جذب رطوبت حوله‌ها و لباس‌ها نیز می‌شد و به همین خاطر به سرعت به محبوبیت در میان مردم رسیدند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  حوله خشک کن استیل چیست؟ ویژگی های بهترین حوله خشک کن استیل

با افزایش محبوبیت این حوله خشک کن‌های قدیمی و معمولی، انواع مختلفی از حوله خشک کن ها در طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف وارد بازار شدند و توانستند نظر مردم را به خود جلب نمایند. گذر زمان سبب گشت که این رادیاتورهای حمام تبدیل به یکی از المان‌های تاثیرگذار بر دکوراسیون سرویس‌های بهداشتی و حمام شوند. پس پای رادیاتور دکوراتیو نیز به بازرها باز شد.

حوله خشک کن دکوراتیو قادر بود علاوه بر گرم کردن محیط و جذب رطوبت حوله‌ها، تاثیر به سزایی نیز بر زیبایی دکوراسیون حمام بگذارد. جنس‌های مختلفی از رادیاتور دکوراتیو در طرح‌ها و اشکال مختلف ساخته شدند تا بتوانند طراحان داخلی با هر سلیقه‌ای را راضی نگاه دارند.

به طور کلی حوله خشک کن‌های دکوری نیز مانند حوله خشک کن معمولی از لحاظ عملکرد دارای دو نوع می‌باشند. یا هیدرونیکی بوده و با آب موتورخانه یا پکیج، گرما تولید می‌کنند و یا به صورت الکتریکی کار کرده و برای تولید گرما از انرژی برق کمک می‌گیرند. انواع مختلف حوله خشک دکوراتیو، با جنس‌های مختلفی می‌توانند هر یک از دو نوع هیدرونیکی و یا الکتریکی باشند.

حوله خشک کن که با نام شوفاژ حمام نیز شناخته می‌شود، دستگاهی است که به عنوان رادیاتور عمل کرده و فضای حمام یا سرویس بهداشتی را گرم و مطبوع نگه می‌دارد. این شوفاژهای حمام در ابتدا ظاهری بسیار ساده و شبیه شوفاژهای معمولی داخل خانه‌ها داشتند، اما افزایش گرایش مردم به خرید و نصب آن‌ها سبب گشت که انواع مختلفی از این شوفاژها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و وارد بازار شوند. برای شناخت بیشتر رادیاتورها و حوله خشک کن های حمام پیشنهاد میکنیم تا مقاله تخصصی گلزار رادیاتور در زمینه شناخت رادیاتورهای حمام را مطالعه نمایید.

 

مزایای حوله خشک کن و رادیاتورهای دکوراتیو

اصلی‌ترین مزیت حوله خشک کن‌های دکوراتیو، تاثیر بسیار مثبتی است که بر روی دکوراسیون سرویس‌های بهداشتی و یا حمام می‌گذارد. البته این نوع از حوله خشک کن‌ها تمام مزایای حوله خشک کن‌های معمولی را نیز دارار می‌باشند. به عنوان مثال می‌توانیم بگوییم که این حوله خشک کن‌ها می‌توانند برای خشک کردن لباس‌ه نیز مورد استفاده قرار گیرند. برخی دیگر از مزایای حوله خشک کن دکوراتیو به شرح زیر است:

  • امکان سفارش حوله خشک کن دکوری با شکل و جنس مورد نظر خود
  • هزینه مناسب حوله خشک کن مدرن نسبت به تاثیر مثبتی که بر دکوراسیون دارد
  • کیفیت بالای رادیاتورهای دکوراتیو به لحاظ ضد زنگ بودن و مقاومت آن
  • جذب رطوبت موجود در محیط و کاهش غلظت رطوبت
  • جلوگیری از ایجاد قارچ و یا کپک زدگی در فضای مرطوب مانند حمام یا سرویس بهداشتی
  • جلوگیری از ابتلا به بیماری‌هایی که با سرمای هوا به وجود آمده و یا تشدید می‌شوند
مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  بررسی و شناخت سایز استاندارد حوله خشک کن های مدرن استیل

البته هر یک از انواع حوله خشک کن، خود دارای مزایای منحصر به خود می‌باشند که در ادامه و در حین معرفی هر یک از آن‌ها به این مزایا اشره خواهیم کرد.

انواع حوله خشک کن دکوراتیو

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، حوله خشک کن‌ها به لحاظ عملکرد نیز دارای دو نوع مختلف می‌باشند. حوله خشک کن‌های هیدرونیکی و حوله خشک کن‌های الکتریکی. حال قصد داریم انواع حوله خشک کن‌های دکوراتیو را از نظر جنس معرفی کرده و مزایای آن‌ها را با یکدیگر مرور کنیم:

حوله خشک کن‌ها از منظر جنس‌شان نیز بررسی شده و دارای انواع مختلفی می‌باشند. حوله خشک کن‌های آلومینیومی، استیل، شیشه‌ای و ترکیب چوب و استیل از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین حوله خشک کن‌ها در میان مردم می‌باشند. علت محبوبیت هر یک از آن‌ها متفاوت می‌باشد و برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مزایا و معایب آن‌ها می‌توانید به مطلب انواع حوله خشک کن مراجعه نمایید.

 

حوله خشک کن دکوری آلومینیومی

اگرچه برای تولید حوله خشک کن‌های دکوراتیو، کمتر از آلومینیوم استفاده می‌شود، اما این جنس از حوله خشک کن یکی از رایج‌ترین جنس‌ها به حساب می‌آید. مزایای بسیار زیاد این حوله خشک کن ها سبب می‌گردد که برخی درخواست داشته باشند که حوله خشک کن دکوراتیوشان از این جنس ساخته شود.

مزایا

  • مقرون به صرفه بودن بسیار زیاد این جنس از حوله خشک کن‌ها
  • سبک بودن وزن حوله خشک کن دکوراتیو آلومینیومی
  • مقاومت بسیار بالا در مقابل زنگ زدگی و خوردگی
  • ظاهر بسیار زیبای این جنس از حوله خشک کن دکوراتیو

 

حوله خشک کن دکوری و مدرن شیشه‌ای

یکی از پرطرفدارترین حوله خشک کن های دکوراتیو، این جنس هستند. حوله خشک کن‌های جلوه بسیار زیبایی به دکوراسیون حمام می‌بخشد وتاثیر به سزایی بر صرفه جویی در مصرف انرژی دارند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  بهترین انواع حوله خشک کن مدرن براساس رنج قیمتی

مزایا

  • وزن سبک و نصب ساده حوله خشک کن شیشه‌ای
  • مقاومت بسیار بالای شیشه‌ها در مقابل ضربه‌ها و همچنین حرارت
  • مقاومت بالا در برابر رسوب، شکستگی و خوردگی

 

حمام به همراه حوله خشک کن دکوراتیو

 

حوله خشک کن دکوراتیو و مدرن استیل

حوله خشک کن‌های استیل تاثیر به سزایی بر زیبایی دکوراسیون فضای حمام دارند و همین موضوع آن‌ها را به یکی از پرطرفدارترین حوله خشک کن‌های دکوراتیو بدل کرده است. ترکیب این جنس از حوله خشک کن‌ها با چوب نیز بسیار زیبا و دکوراتیو می‌باشد و طرفداران خاص خود را دارد. البته حوله خشک کن‌های استیل وزن بیشتری دارند و نصب آن‌ها نیز دشوارتر است.

مزایا

  • گرما در این حوله خشک کن به صورت یکنواخت پخش می‌شود و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهد شد
  • مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی، رسوب و زنگ زدگی
  • امکان سفارش به صورت رنگ شده

 

هزینه رادیاتورهای دکوراتیو

بدیهی است که حوله خشک کن دکوراتیو قیمت بیشتری نسبت به حوله خشک کن‌های ساده و معمولی داشته باشد. اما برای اینکه قیمت دقیقی از این حوله خشک کن‌ها داشته باشید لازم است ابتدا مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس از قیمت آم مدل آگاهی یابید. هر یک از انواع حوله خشک کن های دکوری دارای قیمت‌های مختلفی هستند و امکان تعیین قیمت واحد برای تمام حوله خشک کن‌ها وجود ندارد.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین کالاهای پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “مزایای حوله خشک کن دکوراتیو استیل را بخوانید

  1. اسماعیل همت گفت:

    خیلی خوب بود

  2. صادق جنتی گفت:

    متشکرم

  3. دهقانی گفت:

    چطوری می تونم باهاتون ارتباط بر قرار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *