حوله خشک کن

5 مزیت اصلی و مهم حوله خشک کن سفارشی حمام را بدانید

حوله خشک کن سفارشی حمام

امروزه حوله خشک کن‌های مختلفی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید و عرضه می‌گردند. حوله خشک کن سفارشی حمام یکی از انواع حوله خشک کن‌های محبوب به شمار می‌آید. این حوله خشک کن‌ها به صورت سفارشی و طبق خواسته‌ی مشتریان تولید می‌شوند و سعی بر این دارند که تمام نیازهای آن مشتری اعم از گرم کردن حمام، خشک کردن سریع حوله‌ها، زیبایی ظاهری و … را تحت پوشش قرار دهند. ممکن است برخی از مشتریان بخواهند حوله خشک کنی از جنس استیل و با عملکرد الکترونیکی داشته باشند، اما این مدل در بازار موجود نباشد. در این صورت می‌توانند حوله خشک کن مورد نظر خود را سفارش دهند تا تولید کنندگان حوله خشک کنی کاملا مطابق با خواسته آن‌ها تولید نمایند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با حوله خشک کن سفارشی حمام، مزایای آن و هزینه آن با شما در میان بگذاریم.

گلزار رادیاتور با سابقه‌ای درخشان در تولید لوازم داخلی و خارجی ساختمان در سالیان طولانی، به تولید حوله خشک کن های استیل دکوراتیو مشغول شده است؛ که در این حوزه با کسب 5 سال سابقه‌ی درخشان تولید و عرضه‌ی حوله خشک کن های باکیفیت و بی‌نظیر، امروز توانسته با همراهی شما تولیدات خود را گسترش دهد، به صورتی که امروز شما طرح سفارشی حوله خشک کن خود را برای ما روی کاغذ میکشید و پس از دریافت اعلام قیمت، حوله خشک کن باکیفیت و دکوراتیو خود را دریافت مینمایید.

 

حوله خشک کن چیست؟

سالهاست که از دستگاه‌هایی شبیه به رادیاتور در حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی برای گرم کردن محیط و همچنین جذب رطوبت حوله و لباس‌ها استفاده می‌شود. این دستگاه حوله خشک کن نام دارد. افزایش محبوبیت این دستگاه‌ها در میان مردم سبب گشت که تولیدکنندگان انواع متنوعی از حوله خشک کن‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید و روانه بازار نمایند. همین تنوع طرح و رنگ نیز سبب افزایش محبوبیت هرچه بیشتر این رادیاتورها گشت.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  6 مزیت استفاده از حوله خشک‌ کن های مدرن استیل

حوله خشک کن‌های امروزی علاوه بر این که موجب گرم شدن فضا و همچنین جذب رطوبت حوله و لباس‌ها می‌شوند، به دلیل داشتن ظاهر زیباتر، برای زیبایی دکوراسیون داخلی حمام نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. حوله خشک کن‌های قدیمی به شکل میله‌های بودند که گرما تولید می‌کردند، اما حوله خشک کن‌های امروزی معمولا ظاهرهای متفاوت و اشکال گوناگونی دارند.

کسانی که تمایل به داشتن یک نوع حوله خشک کن با ظاهری خاص دارند، می‌توانند اقدام به سفارش تولید حوله خشک کن سفارشی حمام نمایند. در این سفارش می‌توانند ظاهری که برای حوله خشک کن خود در نظر دارند، جنس آن و نوع عملکرد آن را تعیین نمایند و از تولیدکنندگان بخواهند که حوله خشک کن سفارشی حمام را ساخته و به آن‌ها بفروشند.

 

انوع رادیاتورهای حمام

به هنگام اقدام به سفارش تولید حوله خشک کن سفارشی حمام باید با انواع آن آشنا باشید. به طور کلی حوله خشک کن‌ها از نظر عملکرد و همچنین جنس دارای انواع مختلفی می‌باشند. اگر بخواهیم این دستگاه‌های خشک کن را از نظر عملکرد بررسی کنیم، می‌توان گفت که آن‌ها دارای دو نوع الکتریکی و هیدرونیکی می‌باشند.

حوله خشک کن‌های هیدرونیکی با استفاده از آب گرم موتورخانه‌ها و پکیج‌ها گرما تولید کرده و موجب جذب رطوبت حوله و لباس می‌شوند، اما حوله خشک کن‌های الکتریکی با نیروی برق کار می‌کنند و برای روشن شدن آن‌ها باید آن‌ها را به پریز برق بزنید. گفته می‌شود که حوله خشک کن‌های هیدرونیکی رواج بیشتری نسبت به خشک کن‌های الکتریکی دارند.

حال اگر بخواهیم حوله خشک کن‌ها را از نظر جنس آن‌ها بررسی کنیم، می‌توانیم آن‌ها را به ۴ نوع اصلی تقسیم نماییم. حوله خشک کن شیشه‌ای، حوله خشک کن آلومینیومی، حوله خشک کن استیل و حوله خشک کن‌های چوب و استیل انواع مختلف حوله خشک کن از نظر جنس می‌باشند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  6 مورد از مهمترین مزایای حوله خشک کن دکوراتیو حمام

برای سفارش تولید حوله خشک کن سفارشی حمام باید علاوه بر ظاهر آن، مزایای آن را نیز در نظر بگیرید. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که به مطلب انواع حوله خشک کن مراجعه نمایید.

 

حوله خشک کن سفارشی حمام فروشگاه گلزار رادیاتور

 

حوله خشک کن سفارشی حمام چیست؟

در شرایطی ممکن است مشتری بخواهد که حوله خشک کنی که در حمام نصب می‌شود، به صورت سفارشی طراحی شده باشد. بدین معنا که جنس، عملکرد و طرح آن را تماما باب میل خودشان انتخاب کنند و تولیدکنندگان نیز برای جلب رضایت مشتری آن را طراحی کرده و به فروش برسانند.

از آن جایی که حوله خشک کن‌ها به عنوان یکی از المان‌های اصلی دکوراسیون حمام به حساب می‌آیند، از همین رو بسیاری از طراحان داخلی نیز سعی دارند حوله خشک کن‌هایی را سفارش دهند که همخوانی بیشتری با سایر المان‌های دکوراسیون حمام داشته باشند.

البته در چنین شرایطی تولیدکنندگان به طور کامل بررسی می‌کنند که آیا امکان تولید حوله خشک کن سفارشی وجود دارد یا خیر. ممکن است فرد خواسته‌هایی داشته باشد که امکان اجرای آن‌ها وجود نداشته باشد.

 

رادیاتور سفارشی حمام چه مزایایی دارد؟

اصلی‌ترین مزیت رادیاتور سفارشی حمام این است که این حوله خشک کن‌ها تماما مطابق خواست و سلیقه‌ی مشتری می‌باشند و بیشتر مورد پسند او قرار می‌گیرند. مزایای حوله خشک کن سفارشی حمام محدود به همین یک مورد نمی‌شود مزایای بسیار دیگری نیز وجود دارند. برخی از اصلی‌ترین مزایا عبارتند از:

  • امکان سفارش حوله خشک کن با مصرف انرژی کمتر برای صرفه‌جویی
  • امکان سفارش طرح‌های متناسب با معماری منزل
  • رضایت هر چه بیشتر مشتری
  • جذب مشتریان بیشتر به سمت حوله خشک کن سفارشی حمام
  • افزایش زیبایی سرویس‌های بهداشتی و حمام
مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  معرفی، بررسی و راهنمای خرید مدرن بهترین حوله خشک کن مدرن استیل و برقی

 

هزینه حوله خشک کن سفارشی حمام

پیش از اینکه اقدام به خرید رادیاتور حمام سفارشی خود نمایید باید بدانید که این روش به دلیل سفارشی بودن، هزینه بیشتری را برای مشتری در پی خواهد داشت.البته با تمام این اوصاف عوامل مختلفی می‌توانند بر قیمت حوله خشک کن سفارشی حمام تاثبرگذار باشند. این که شما چه نوع حوله خشک کنی با چه نوع عملکرد و چه جنسی انتخاب می‌کنید تاثیر بسیاری بر قیمت حوله خشک کن سفارشی حمام خواهد داشت.

میزان پیچیدگی حوله خشک کن سفارشی شما نیز تاثیر بسیاری بر قیمت آن خواهد داشت. بدیهی است که هر چه طرح مورد نظر شما پیچیده‌تر باشد، اجرای آن دشوارتر بوده و در نتیجه هزینه تولید و فروش آن بیشتر خواهد بود. دقت داشته باشید که حتما سفارش خود را از طریق برندهای معتبر در این حوزه به ثبت برسانید تا از کیفیت آن اطمینان داشته باشید.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین کالاهای پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “5 مزیت اصلی و مهم حوله خشک کن سفارشی حمام را بدانید

  1. سجاد بیات گفت:

    مثل همیشه عالی و کاربردی

  2. مهرابی گفت:

    شادکام و سلامت باشید

  3. اکبر جلیلی گفت:

    مطلبتون بسیار مفید بود

  4. محمدتقی وکیلی گفت:

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم

  5. حامد رحیمی گفت:

    Awli bood

  6. حیدر وکیلی گفت:

    عاااااااااااالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *