حوله خشک کن

بهترین جنس حوله خشک کن در انواع حوله خشک کن های مدرن چیست؟

بهترین جنس حوله خشک کن در انواع حوله خشک کن

امروزه از حوله خشک کن ها به عنوان یکی از مهم ترین المان های گرمایشی خانه یاد می کنند. آن ها علاوه بر گرمایش ، در زیبایی ظاهر یک خانه ی مدرن و شیک نیز تاثیرگذار است و اگر شما نیز یکی از طرفداران اجناس شیک و مدرن هستید، ما در این مقاله به یکی از محبوب ترین آن ها می پردازیم. در این مقاله درمورد بهترین جنس حوله خشک کن موجود در دنیا صحبت می کنیم.

حوله خشک کن که با نام شوفاژ حمام نیز شناخته می‌شود، دستگاهی است که به عنوان رادیاتور عمل کرده و فضای حمام یا سرویس بهداشتی را گرم و مطبوع نگه می‌دارد. این شوفاژهای حمام در ابتدا ظاهری بسیار ساده و شبیه شوفاژهای معمولی داخل خانه‌ها داشتند، اما افزایش گرایش مردم به خرید و نصب آن‌ها سبب گشت که انواع مختلفی از این شوفاژها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و وارد بازار شوند. برای شناخت بیشتر رادیاتورها و حوله خشک کن های حمام پیشنهاد میکنیم تا مقاله تخصصی گلزار رادیاتور در زمینه شناخت رادیاتورهای حمام را مطالعه نمایید.

قبل از آن که جنس حوله خشک کن ها را بررسی کنیم، بهتر است درمورد کاربردهای آن اطلاعاتی را به دست آوریم.

 

کاربرد حوله خشک کن ها

قبل از اینکه در مورد بهترین جنس حوله خشک کن صحبت کنیم باید با کاربرد آنها آشنا شویم. کاربرد حوله خشک کن ها به دو دسته تقسیم می شود:

  1. خشک کردن حوله ها و لباس ها: یکی از اساسی ترین کاربردهای حوله خشک کن، خشک کردن سریع و آسان لباس ها و حوله هاست که می توانید در کمترین زمان ممکن آن ها را خشک کنید.
  2. گرم کردن محیط و کاهش غلظت رطوبت هوا: به دلیل کارایی بالای حوله خشک کن ها در گرمایش، می توانند یک گزینه ی مطلوب و مناسب برای گرم کردن محیط حمام و سرویس های بهداشتی یا محیط هایی که دارای رطوبت زیادی هستند باشند.
  3. افزایش بهداشت محیط: همانطور که می دانیم تمام محیط های مرطوب از جمله سرویس های بهداشتی و حمام ها در خطر ازدیاد قارچ ها و کپک زدگی قرار دارند که به دلیل محیط گرم و خشکی که توسط حوله خشک کن ها به وجود می آید، این خطر تا حدود زیادی از بین می رود.
مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  قبل خرید بازده دمایی حوله خشک کن استیل مدرن چقدر است را بخوانید

 

انواع حوله خشک کن ها

حوله خشک کن ها نیز مانند سایر اجسام گرمایشی و بهداشتی دارای تنوع بالایی است که در ادامه ی این مقاله دو مورد از آن ها را شرح می دهیم:

  1. حوله خشک کن الکتریکی: این نوع از حوله خشک کن ها را می توان به راحتی نصب کرد. می توان آن ها را بر روی دیوار حمام یا سرویس بهداشتی نصب کنید و سیم آن ها را به برق بزنید. این مدل از حوله خشک کن ها مستقل از سیستم گرمایشی کار می کنند و نیاز به هیچگونه مایعی مانند آب ندارند بلکه درون آن ها کابل هایی از جنس سیلیکون تعبیه شده است که میله های خشک کن را گرم می کنند. لازم به ذکر است که بیشترین حرارتی که می توانند تولید کنند بین 100 تا 150 وات می باشد و متوسط زمان برای گرم شدن میله ها 15 دقیقه محاسبه شده است.
  2. حوله خشک کن هیدرولیکی: نصب این نوع از حوله خشک کن ها کمی با دردسر و سخت است که برای انجام آن باید از یک لوله کش یا تکنسین کمک بگیرید اما برعکس حوله خشک کن های برقی و الکتریکی به زمان زیادی برای گرم شدن نیاز ندارد. این نوع از حوله خشک کن ها به یک سیستم گرمایشی آب داغ متصل است و فرایند آن مانند کارکرد رادیاتور می باشد.

باید بدانید که حوله خشک کن های عرضه شده در بازار اکثرا به دو جنس آلومینیوم و فولاد است که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند اما در ادامه ی این مطلب به شما چندمورد از بهترین مدل های حوله خشک کن را معرفی می کنیم.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  بررسی و شناخت سایز استاندارد حوله خشک کن های مدرن استیل

 

جنس بهترین حوله خشک کن

 

جنس بهترین حوله خشک کن

اگر شما قصد خرید یک حوله خشک کن خوب را دارید، ادامه ی این مقاله به دردتان می خورد چون در این قسمت بهترین مدل های حوله خشک کن را به شما معرفی می کنیم:

  1. رادیاتور حوله خشک کن UNI60:

جنس این حوله خشک کن ها از آلومینیوم است و رنگ پوشش اولیه آن از اپوکسی پلی استر است تا در مقابل رطوبت محیط پوسته پوسته و دچار رنگ پریدگی و زنگ زدگی نشود، تعداد پره های آن 10 عدد می باشد و در ابعاد  50×3×60 سانتی متر ساخته شده است. وزن 1.6 کیلوگرم دارد و فرایند انتقال گرمای آن به صورت convection می باشد. با تمام مزایای ذکر شده این مدل خشک کن ها جزو بهترین جنس حوله خشک کن استفاده شده در سراسر جهان مطرح شده است.

  1. رادیاتور حوله خشک کن AFW506010:

یکی دیگر از بهترین جنس حوله خشک کن جهان مدل AFW506010 می باشد که از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس این حوله خشک کن از آلومینیوم است.
  • تعداد پره های مانند مدل قبلی 10 عدد می باشد.
  • ابعاد آن 53×3×60 سانتی متر و وزن آن 1.7 است.
  • فرایند انتقال دما به صورت convection و بازه ی گرمایش آن تا 60 درجه سانتی گراد می باشد.
  • رنگ پوشش اولیه ی آن بدون رنگ و رنگ روکش آن سفید است.
  • شیر کنترل ندارد.
  1. رادیاتور حوله خشک کن PT10:

رنگ روکش این حوله خشک کن سفید است و بازه دمای گرمایشی آن نیز تا 60 درجه سانتی گراد تخمین زده شده است. علاوه بر این، شیر کنترل ندارد و از اقلام همراه آن می توان به بست دیواری پیچی و رول پلاک درپوش و شیر هواگیری اشاره کرد.

  1. رادیاتور حوله خشک کنAFW506014:

این مدل یکی از بهترین جنس حوله خشک کن شناخته شده است که مشخصات آن به صورت زیر می باشد:

  • تعداد پره های آن 14 عدد و ابعاد آن 53×60×3 سانتی متر می باشد. همچنین وزن آن را حدود 05/2 کیلوگرم تشخیص داده شده است.
  • فرایند گرمایشی آن مانند مدل های قبلی به صورت convection است و بازه ی دمای کاربری آن نیز تا 60 درجه سانتی گراد می باشد.
  • رنگ پوششی اولیه آن بدون رنگ اما رنگ روکش اصلی آن سفید است.
  1. رادیاتور حوله خشک کن A2:

جنس این حوله خشک کن از فولاد است و وزن آن حدود 6 کیلوگرم تعیین شده است. این حوله خشک کن 10 پره دارد و ابعاد آن 50×60×3 سانتی متر می باشد. فرایند انتقال دمای آن به صورت convection و بازه ی دمای کاربری آن نیز تا 60 درجه سانتی گراد است. شیر کنترل نیز ندارد.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  مشخصات فنی و استاندارد در هنگام خرید حوله خشک کن استیل

هواگیری حوله خشک کن زمانی انجام می­شود که حوله خشک کن سرویس شما دیگر به درستی گرم نمی­شود، ممکن است به این دلیل باشد که رادیاتور به درستی تخلیه نشده است. در مقاله تخصصی گلزار رادیاتور، می خواهیم گام به گام توضیح دهیم که چگونه می­توانید هواگیری حوله خشک کن را انجام دهید. با استفاده از این نکات و ابزارهای مناسبی گفته شده است در کمترین زمان دوباره حوله خشک کن گرمی خواهید داشت.

جمع بندی

در این مقاله دو مورد از انواع حوله خشک کن ها را همراه کاربرد کلی آن ها توضیح داده ایم و سپس پنج مورد از بهترین جنس حوله خشک کن های عرضه شده در بازار را به شما معرفی کرده ایم اما نکته ای که باید بدانید این است که قبل از خرید حوله خشک کن بهتر است تمامی انواع آن را مطالعه کنید و از ویژگی های مطلع شوید تا انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “بهترین جنس حوله خشک کن در انواع حوله خشک کن های مدرن چیست؟

  1. سیدعلی خلیلی گفت:

    احسنت عالی بود

  2. حمیدرضا فروتن گفت:

    شادکام و سلامت باشید

  3. محمدرضا هدایت گفت:

    چه مطلب خوبی

  4. جمشید شاکری گفت:

    متشکرم

  5. اسماعیل نهاوندی گفت:

    گروه واتساپی هم دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *