حوله خشک کن, رادیاتور

حوله خشک کن زینتی چیست؟ + انواع رادیاتور حمام زینتی را بشناسید

حوله خشک کن زینتی چیست؟

یکی از اصلی‌ترین عناصری که امروزه برای دکوراسیون داخلی سرویس‌های بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می‌گیرد، حوله خشک کن می‌باشد. حوله خشک کن زینتی نام دیگری است که امروزه روی این حوله خشک کن‌ها گذاشته می‌شود. علت نامگذاری حوله خشک کن زینتی این است که در ابتدا حوله خشک کن‌هایی که در سرویس‌‌های بهداشتی و حمام نصب می‌گردید، ظاهری بسیار ساده و شبیه به رادیاتورهای معمولی داشتند، اما با گذر زمان این حوله خشک کن‌ها حالتی دکوراتیو و زینتی یافتند و به یکی از اصلی‌ترین عناصر موثر بر دکوراسیون داخلی حمام بدل شدند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با حوله خشک کن زینتی، مزایای آن، انواع آن و همچنین قیمت آن با شما در میان بگذاریم.

حوله خشک کن که با نام شوفاژ حمام نیز شناخته می‌شود، دستگاهی است که به عنوان رادیاتور عمل کرده و فضای حمام یا سرویس بهداشتی را گرم و مطبوع نگه می‌دارد. این شوفاژهای حمام در ابتدا ظاهری بسیار ساده و شبیه شوفاژهای معمولی داخل خانه‌ها داشتند، اما افزایش گرایش مردم به خرید و نصب آن‌ها سبب گشت که انواع مختلفی از این شوفاژها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و وارد بازار شوند. برای شناخت بیشتر رادیاتورها و حوله خشک کن های حمام پیشنهاد میکنیم تا مقاله تخصصی گلزار رادیاتور در زمینه شناخت رادیاتورهای حمام را مطالعه نمایید.

گلزار رادیاتور با سابقه‌ای درخشان در تولید لوازم داخلی و خارجی ساختمان در سالیان طولانی، به تولید حوله خشک کن های استیل دکوراتیو مشغول شده است؛ که در این حوزه با کسب 5 سال سابقه‌ی درخشان تولید و عرضه‌ی حوله خشک کن های باکیفیت و بی‌نظیر، امروز توانسته با همراهی شما تولیدات خود را گسترش دهد، به صورتی که امروز شما طرح سفارشی حوله خشک کن خود را برای ما روی کاغذ میکشید و پس از دریافت اعلام قیمت، حوله خشک کن باکیفیت و دکوراتیو خود را دریافت مینمایید.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  معرفی، بررسی و راهنمای خرید مدرن بهترین حوله خشک کن مدرن استیل و برقی

 

حوله خشک کن زینتی چیست؟

در گذشته رادیاتورهایی با ظاهر بسیار ساده و معمولی در سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها تعبیه می‌شد تا علاوه بر گرم کردن محیط، بتواند رطوبت حوله‌ها را نیز جذب کرده و موجب خشک شدن آن‌ها گردد. افزایش محبوبیت این رادیاتورها در میان مردم سبب گشت که انواع مختلفی از حوله خشک کن‌ها تولید و در بازار عرضه شوند. بسیاری از این حوله خشک کن‌ها ظاهری زیبا و کاملا دکوراتیو داشتند. به همین خاطر این حوله خشک کن‌ها، حوله خشک کن زینتی نام گرفتند.

حوله خشک کن‌های زینتی در جنس‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شدند و همین موضوع سبب گشته محبوبیت آن‌ها چندین برابر گردد. حوله خشک کن‌های ساده‌تر، معمولا دارای لوله‌هایی می‌باشند که این لوله‌ها گرما تولید کرده و موجب جذب رطوبت می‌شوند.

حوله خشک کن‌ها به طور کلی از لحاظ عملکرد، دارای دو نوع مختلف می‌باشند. دسته‌ای که با استفاده از انرژی برق کار می‌کنند و به نام حوله خشک کن الکتریکی شناخته می‌شوند و دسته‌ای که با آب گرمی که از موتورخانه و یا پکیج می‌گیرند، گرما تولید می‌کنند و با نام حوله خشک کن هیدرونیکی شناخته می‌شوند. در حال حاضر حوله خشک کن‌های هیدرونیکی کاربرد و رواج بیشتری دارند.

امروزه برخی از حوله خشک کن‌های زینتی به نوعی طراحی می‌شوند که علاوه بر جذب رطوبت و ایجاد گرما، به عنوان آینه‌های دکوراتیو نیز مورد استفاده قرار گیرند. این نوع از حوله خشک کن‌های زینتی امروزه بسیار پرطرفدار می‌باشند. این حوله خشک کن‌های دکوراتیو در اشکال مختلفی وجود دارند و می‌توانید طبق سلیقه‌ی خود و با توجه به سایر عناصر موجود در دکوراسیون داخلی آن‌ها را تهیه کرده و نصب نمایید.

دقت داشته باشید که در برخی از مدل‌های حوله خشک کن زینتی، ممکن است کاربرد دکوراتیو آن بیشتر از کاربرد ایجاد گرما و یا جذب رطوبت آن باشد. به هنگام خرید حوله خشک کن زینتی دقت کنید که کالای انتخابی علاوه بر ایجاد گرما و جذب رطوبت، ظاهری زیبا و دکوراتیو نیز داشته باشد و هیچ یک از این گزینه‌ها را به دیگری اولویت ندهید.

انواع حوله خشک کن زینتی

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، حوله خشک کن‌های زینتی به لحاظ عملکرد، دارای دو نوع الکتریکی و هیدرونیکی می‌باشند. این نوع از حوله خشک کن‌ها از لحاظ جنس نیز دارای انواع مختلفی می‌باشند، که هر یک از این انواع دارای مزایای منحصر به خود می‌باشند. به طور کلی حوله خشک کن‌های زینتی به لحاظ جنس دارای انواع زیر می‌باشند:

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  شناسایی انواع متریال ساخت شوفاژ های مدرن و دکوراتیو

حوله خشک کن‌ها از منظر جنس‌شان نیز بررسی شده و دارای انواع مختلفی می‌باشند. حوله خشک کن‌های آلومینیومی، استیل، شیشه‌ای و ترکیب چوب و استیل از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین حوله خشک کن‌ها در میان مردم می‌باشند. علت محبوبیت هر یک از آن‌ها متفاوت می‌باشد و برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مزایا و معایب آن‌ها می‌توانید به مطلب انواع حوله خشک کن مراجعه نمایید.

 

انواع حوله خشک کن زینتی

رادیاتور حمام زینتی شیشه‌ای

این نوع از حوله خشک کن‌ها با شیشه‌های سخت شده با مقاومت بسیار بالا ساخته می‌شوند. خشک کن‌ها شیشه‌ای وزن بسیار پایینی دارند و و نصب آن‌ها نیز بسیار ساده و کم هزینه می‌باشد. از دیگر مزایای حوله خشک کن شیشه‌ای می‌توانیم به مقاومت آن‌ها در برابر رسوب و خوردگی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تنوع رنگی زیاد، توان خروجی بالا و همچنین پخش یکنواخت گرما در سطح حوله خشک کن اشاره نماییم.

رادیاتور حمام زینتی استیل

برخی از حوله خشک کن‌های زینتی از جنس استیل می‌باشند و طرفداران بسیاری نیز دارند. حوله خشک کن استیل دارای طرح‌های متفاوتی می‌باشد و بیشتر در دکوراسیون‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این جنس دارای فولاد ضد زنگ می‌باشد و می‌تواند تا سال‌ها مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر مزایای حوله خشک کن استیل می‌توانیم به مقاومت بالای آن‌ها در برابر ضربه و شکستگی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، پخش یکنواخت گرما در فضا و نصب آسان و سریعآن اشاره کنیم.

رادیاتور حمام زینتی آلومینیومی

یکی دیگر از انواع حوله خشک کن‌های زینتی، حوله خشک کن زینتی آلومینیومی می‌باشد. در این جنس از حوله خشک کن‌ها از ورق‌های آلومینیومی استفاده می‌شود و این موضوع سبب گشته که وزن حوله خشک کن‌های آلومینیومی بسیار پایین‌تر از سایر انواع حوله خشک کن زینتی باشد. از دیگر مزایای حوله خشک کن آلومینیومی می‌توانیم به مقاومت بالای آن در برابر زنگ زدگی و خوردگی و تامین گرمایش از پکیج یا موتورخانه اشاره کنیم.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  9 مورد از مهمترین انواع رادیاتور دکوری خانه و حمام به همراه ویژگیهایشان

رادیاتور حمام زینتی چوب و استیل

برخی دیگر از حوله خشک کن‌های زینتی از ترکیب چوب و استیل ساخته می‌شوند. این نوع از حوله خشک کن‌ها دارای جذابیت بصری بسیار بالایی می‌باشند، اما در عوض به دلیل به کارگیری عنصر چوب در آن‌ها ممکن است مقاومت کمتری در برابر رطوبت داشته باشند. البته در این نوع خشک کن‌های زینتی از متریال‌های ضد آب استفاده می‌شود، اما با تمام این اوصاف مقاومت جنس‌های دیگر از این جنس بیشتر می‌باشد.

 

قیمت حوله خشک کن زینتی

حوله خشک کن‌های زینتی بسته به نوع عملکرد، جنس، طرح و رنگ می‌توانند قیمت‌های متفاوتی داشته باشند. معمولا حوله خشک کن‌های دکوراتیو و زینتی قیمت بالاتری نسبت به حوله خشک کن‌های ساده دارند، اما در نظر داشته باشید که تاثیر خشک کن‌های دکوراتیو بر دکوراسیون داخلی حمام نیز بسیار چشمگیر می‌باشد.

از آن جایی که حوله خشک کن‌ها در معرض رطوبت و پوسیدگی می‌باشند، لازم است در انتخاب جنس مناسب آن‌ها دقت لازم را به کار گیرید. بسیاری از کالاهای مرغوب قیمت‌های بالاتری دارند، اما در نظر داشته باشید که خرید حوله خشک کن زینتی با کیفیت و قیمت بالا می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بلند مدت برای شما باشد. پس کیفیت را به هر چیز دیگری اولویت دهید.

خرید حوله خشک کن از فروشنده‌ها و برندهای معتبر معمولا با گارانتی محصول همراه می‌باشد و می‌توانید در صورت پوسیدگی سریع هنگام حوله خشک کن به نمایندگی مراجعه کرده، وضعیت را گزارش دهید و هزینه پرداختی خود را باز پس گیرید و یا کالای دیگری به جای آن خریداری نمایید.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین کالاهای پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

 

با یک انتخاب گرما و زیبایی را نشانه بگیرید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *