رادیاتور

9 مورد از مهمترین انواع رادیاتور دکوری خانه و حمام به همراه ویژگیهایشان

انواع رادیاتور دکوری خانه و حمام

یک رادیاتور دکوری یا تزئینی ترکیبی از کیفیت های یک گرمایش قدرتمند و یک شی تزئینی است که فضای داخلی شما را با طراحی و سمت گرم خود گرم می کند. انواع رادیاتور دکوری را می توان روی زمین قرار داد به لطف پایه آن یا بر روی هر دیواری ثابت کرد به شرطی که درب خروجی در نزدیکی آن باشد . یک رادیاتور تزئینی به لطف قدرت خود که می تواند به 2000 وات برسد ، و می تواند یک اتاق 30 متر مربع را گرم کند. رادیاتور دکوری میتواند از یک صفحه شیشه ای تشکیل شده باشد که گرما را جذب و آزاد می کند و همچنین از یک مقاومت آلومینیوم با عملکرد بالا برخوردار است که گرمایی کارآمد و کم مصرف را فراهم می کند و دارای سیستم نماهای قابل تعویض باشد تا دکوراسیون را مطابق خواسته ها و فضای داخلی خود تغییر دهید.

نوع دیگری از شوفاژهای زینتی، شوفاژ حوله خشک کن است که برای اهداف متعددی مورد استفاده قرار میگیرد.یکی از این  دلایل گرم کردن محیط داخل سرویس بهداشتیست. مورد بعدی خشک کردن حوله ها و لباس های کوچک است و در نهایت زیبایی چشمگیر این نوع شوفاژ زینتی باعث میشود روزانه به تعداد طرفداران آن اضافه شود.

 

ویژگی رادیاتور دکوری

  • طراحی هوشیار ، ظریف و اصلی
  • در برخی از سیستم ها نماهای قابل تعویض هستند که به شما امکان می دهد دکوراسیون رادیاتور خود را بدون خرید محصول جدید تغییر دهید
  • گرمایش کارآمد ، که متناسب با نیازهای شما (1000 / 2000W) است.
  • خدمات پس از فروش ، موجود و کارآمد در صورت بروز مشکل

 

انواع رادیاتور دکوری

رادیاتور دکوری به اشکال مختلف وجود دارد و می توان آن را بر اساس مواد مختلف ساخت.

  1. رادیاتور شیشه ای تزئینی

رادیاتور شیشه ای تزئینی یکی از بهترین رادیاتورهای خانگی است. در چندین بعد و قدرت وجود دارد. شما می توانید این رادیاتور را با تمام رنگ های انتخابی خود و همچنین اشکال مطابق با ترجیحات خود پیدا کنید. نرده های حوله گرم کن نیز وجود دارد.

  1. رادیاتور تزئینی سنگ گدازه

این رادیاتور ظاهری کاملاً طبیعی به اتاق شما می دهد. رادیاتور دکوری سنگ گدازه ممکن است بسته به مواد طبیعی متفاوت باشد. بنابراین ممکن است تفاوت های کمی در رنگ ها مشاهده کنید. این رادیاتور به صورت نرده حوله گرم کن نیز موجود است. رادیاتور تزئینی سنگ گدازه را می توانید در اشکال و اندازه های مختلف پیدا کنید و قدرت آن نیز می تواند متفاوت باشد.

  1. رادیاتور استیل تزئینی

رادیاتور استیل تزئینی در چندین شکل ، رنگ و اندازه موجود است. امکان استفاده از فناوری سیالات انتقال گرما را دارد. رادیاتور استیل تزئینی نیز از آلومینیوم ریخته گری ساخته شده است.

  1. رادیاتور گرانیتی تزئینی

رادیاتور گرانیتی تزئینی از گرانیت خرد شده با مونتاژ رزین فوق العاده ساخته شده است. شما می توانید آن را در اندازه ها و قدرت های مختلف پیدا کنید. همچنین به صورت نرده حوله گرم کن موجود است.

  1. رادیاتور معدنی

رادیاتور معدنی تزئینی عمدتا از اکسید سیلیسیم و اکسید آلومینیوم تشکیل شده است. ظرفیت ذخیره سازی بالایی نسبت به سایر سیستم های گرمایشی دارد و با چندین نمای معدنی تزئین شده است.

  1. روح خام با این رادیاتور سنگ طبیعی

سنگ طبیعی علاوه بر جنبه تزئینی انکارناپذیر ، انتخاب خوبی برای رادیاتور است. غنی از سیلیکون و آلومینیوم ، امکان افزایش سریع دما ، حرارت طولانی مدت حتی پس از خاموش کردن دستگاه و احساس گرما را فراهم می کند. این رادیاتور به لطف عملکرد تشخیص پنجره باز و همچنین به دلیل برنامه ریزی احتمالی ، وسیله ای مقرون به صرفه است.

  1. رادیاتوری به سبک صنعتی

این رادیاتور با روکش آلومینیومی که با لاک براق محافظت می شود ، کاملاً با موادی مانند فولاد ، چوب و بتن مطابقت دارد و از زیبایی متناسب با زمان است. برای کارایی آن ، یک روغن معدنی 100٪ طبیعی قبل از گرم شدن در تماس با مقاومت الکتریکی غوطه ور ، در رادیاتور گردش می کند که نتیجه آن گرمای نرم و همگن ، بسیار دلپذیر است.

  1. رادیاتور یک مدل آوانگارد قدیمی

این رادیاتور در 5 رنگ موجود است تا با همه زیستگاه ها سازگار شود. برای تسهیل استفاده از آن ، به یک ترموستات مغناطیسی مجهز شده است که به شما امکان می دهد درجه حرارت ایده آل را تنظیم کنید. پس از برداشته شدن ، از ترموستات می توان به عنوان کنترل از راه دور استفاده کرد تا به راحتی زمان گرمایش را برنامه ریزی کنید ، پس از استفاده ، به لطف آهنربا بر روی رادیاتور ثابت می شود.

  1. رادیاتور حوله ای با طراحی فوق العاده تخت

این رادیاتور با طراحی فوق العاده تخت خود کاملاً با هر دکوراسیون ترکیب می شود. این رادیاتور آب گرم، به سرعت گرمای ملایم و آب گرم را با دمای ثابت در حمام تحویل می دهد.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  معرفی بهترین فروشگاه رادیاتور استیل جهت خرید اینترنتی

 

مزایای رادیاتور دکوری

رادیاتور دکوری دارای مزایای زیادی است، در زیر برخی از این مزایا آورده شده است .

  1. محتاط و شیک

رادیاتور دکوری ضخامت حداکثر 15 سانتی متر دارد. طرحی خطی و همگن را به شما پیشنهاد می دهد. با ضخامت کمی که دارند فضای دیوار شما را باز می گذارند .

  1. نصب آسان

نصب رادیاتور تزئینی بسیار آسان است. این شامل بی حرکتی کافی قطعات مورد نظر نیست. به شما امکان می دهد از محدودیت های خاص در مورد فضا فرار کنید. می توانید آن را در بازسازی قطعات تحت فشار یا قطعات غیر معمولی پیدا کنید و می توانید آن را خیلی راحت نصب کنید.

  1. روش گرمایش سالم

رادیاتور تزئینی یک روش گرمایی سالم و مشابه گرمای چوب را به شما ارائه می دهد. در واقع ، به شما امکان می دهد هوای تمیز و سالم تنفس کنید و دارای تجهیزات کاملاً خوب است. رادایاتور ها هوای محیط را تکان نمی دهد و در نتیجه حرکت گرد و غبار را محدود می کند.

 

قیمت رادایاتور دکوری

رادیاتور دکوری برای همه قابل دسترس است. به شما این امکان را می دهد که پول بیشتری پس انداز کنید. با بودجه کمی می توانید رادیاتور تزئینی خود را تهیه کنید البته بسته به انتخاب شما در نوع رادیاتور هم قیمت تفاوت دارد برخی از انواع قیمت بسیار گرانی دارند، با این حال با انتخاب رادیاتور تزئینی از یک راه حل با دوام و زیبا بهره مند می شوید.

 

رادیاتور دکوری چه مزایایی دیگری دارد؟

علاوه بر مزایایی که در بالا گفته شده ، انواع رادیاتور دکوری اجازه می دهند تا دستگاه کاملاً در دکوراسیون منزل شما ادغام شود. رادیاتور می تواند به تمام اشکال مورد نظر وجود داشته باشد: کنسول ، قفسه ، آینه ، نقاشی های شیشه ای طراح ، نقاشی های اصلی ، مجسمه ها و غیره . برخی از مارک ها حتی در صورت تمایل سفارشی سازی را ارائه می دهند و شما الگویی را که می خواهید در رادیاتور مشاهده کنید به آنها ارائه می دهید. برخی مارک ها حتی در ارائه رادیاتورهایی که طراحی آنها توسط هنرمندان واقعی ساخته شده است ، تخصص دارند. بنابراین رادیاتور در نوع خود به یک اثر هنری تبدیل می شود.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  معرفی و بررسی دقیق بهترین رادیاتور های مدرن

 

رادیاتور دکوری چه معایبی دارد؟

انواع رادیاتور دکوری همیشه یک رادیاتور کاربردی باقی می ماند. خطر این است که بخواهید دستگاه را در محلی قرار دهید که متعلق به آن نباشد و در نتیجه کیفیت گرمایشش را از دست می دهد. نباید آن را در مکانی که با دکوراسیون سازگار است قرار دهید بلکه در مکانی قرار گیرد که بیشترین نقش گرمایشی را داشته باشد.

در حال حاضر طیف وسیعی از انواع حوله خشک کن مدرن ارائه می شود که از نظر مشخصات ظاهری و کیفیت متفاوت اند و همچنین انتخاب یک حوله خشک کن مناسب بسیار دشوار است. در مقاله ای تخصصی در مورد انواع حوله خشک کن های استیل که در حال حاضر وجود دارد، توضیحات کاملی را ارائه نموده ایم؛ و با مزایا و معایب هر کدام بیشتر آشنا خواهیم شد.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

۱ نظر در “9 مورد از مهمترین انواع رادیاتور دکوری خانه و حمام به همراه ویژگیهایشان

  1. محمدعلی طهماسبی گفت:

    بیشتری بنویسین لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *