حوله خشک کن

انواع مختلف رنگ بندی حوله خشک کن استیل

رنگ بندی حوله خشک کن استیل

امروزه زیبایی لوازم خانه به اندازه ی کیفیت و ویژگی های آن ها پراهمیت شده است و حوله خشک کن ها نیز به یکی از المان های زیبایی یک منزل شیک تبدیل شده اند. به همین دلیل مدل ها، طرح ها و رنگ های متنوعی از حوله خشک کن ها طراحی و تولید شده است که هرکدام نیز ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارا هستند. در این میان حوله خشک کن های استیل به دلیل مزایای بالا و رنگبندی و طراحی های متنوع بسیار محبوب و پرطرفدار شده اند. بنابراین در این مقاله تصمیم گرفتیم درمورد یکی از مهم ترین ویژگی های ظاهری آن ها یعنی رنگ بندی حوله خشک کن استیل صحبت کنیم.

قبل از آن که به انواع رنگ بندی آن ها بپردازیم، بهتر است مزایا و کاربردهای حوله خشک کن ها را به صورت مختصر توضیح دهیم.

حوله خشک کن که با نام شوفاژ حمام نیز شناخته می‌شود، دستگاهی است که به عنوان رادیاتور عمل کرده و فضای حمام یا سرویس بهداشتی را گرم و مطبوع نگه می‌دارد. این شوفاژهای حمام در ابتدا ظاهری بسیار ساده و شبیه شوفاژهای معمولی داخل خانه‌ها داشتند، اما افزایش گرایش مردم به خرید و نصب آن‌ها سبب گشت که انواع مختلفی از این شوفاژها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و وارد بازار شوند. برای شناخت بیشتر رادیاتورها و حوله خشک کن های حمام پیشنهاد میکنیم تا مقاله تخصصی گلزار رادیاتور در زمینه شناخت رادیاتورهای حمام را مطالعه نمایید.

 

کاربرد حوله خشک کن استیل

قبل از صحبت در مورد رنگ بندی حوله خشک کن استیل با کاربردهای مهم این محصول آشنا می شویم.

  1. خشک کردن لباس ها و حوله ها: همانطور که از اسمش پیداست از حوله خشک کن ها برای خشک کردن لباس ها و حوله ها در کمترین زمان ممکن استفاده می شود.
  2. گرمایش محیط و کم کردن غلظت هوای مرطوب: از حوله خشک کن ها در محیط هایی که دارای رطوبت بالا هستند استفاده می شود. بیشترین کاربرد آن ها درون سرویس های بهداشتی و حمام هاست که به همین دلیل باعث می شوند تا رطوبت درون آن ها کاهش بیابد. با کاهش رطوبت، خطر تولید قارچ ها و کپک ها نیز تا حد زیادی کم می شود.
مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  حوله خشک کن های مدرن به همراه مزایای استفاده از این رادیاتورهای حمام

 

مزایای استفاده از حوله خشک کن های استیل

  1. در هر منطقه ی جغرافیایی و با هر نوع آب و هوایی که باشید می توانید از حوله خشک کن های استیل استفاده کنید و مطمئن باشید که ضرر نمی کنید.
  2. حوله خشک کن های استیل به دلیل استیل به کار رفته در آن که آلیاژ آهن محسوب می شود در برابر ضربات سنگین مقاومت نشان می دهد و خراب نمی شود.
  3. حوله خشک کن های استیل نسبت به دیگر انواع حوله خشک کن از قیمت مناسبی برخوردار است.

موارد ذکر شده در بالا تنها بخش کوچکی از مزایای این حوله خشک کن است اما به طور کل اگر بخواهید یک حوله خشک کن خوب را از دیگر مدل ها متمایز کنید، ما در ادامه چند ویژگی مهم و اساسی آن ها را برای شما شرح داده ایم.

یکی از ارکان بسیار مهم خانه های مدرن و امروزی استفاده از حوله خشک کن های استیل سفارشیست که در این مدل شما میتوانید با طراحی مدل خود به حوله خشک کن با طرح مورد نظرتان دست پیدا کنید. مزایای حوله خشک کن های استیل از دلایل مهم خرید این حوله خشک کن هاست که شما میتوانید با مطالعه مقاله مربوطه به این مزایای مهم دست یابید.

 

ویژگی های یک حوله خشک کن استیل مطلوب

اگر تصمیم به خرید حوله خشک کن گرفتید اما نمی دانید چگونه یک مدل مطلوب و مناسب را انتخاب کنید یا در مورد رنگ بندی حوله خشک کن استیل اطلاع کاملی ندارید، در ادامه ی این مقاله ویژگی های یک حوله خشک کن مطلوب را ذکر کرده ایم:

  • جنس: اکثر حوله خشک کن های عرضه شده در بازار از جنس آلومینیوم، فولاد و استیل ساخته شده اند. یکی از مهم ترین نکاتی که در انتخاب جنس مناسب باید در نظر داشته باشید، وزن نهایی حوله خشک کن است که نباید خیلی سنگین باشد و چون در محیط مرطوب نصب می شود، باید در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی داشته باشد.
  • ابعاد: یک حوله خشک کن مناسب نباید خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک باشد و باید بتوانید حوله های نازک و ضخیم و لباس های زیادی را بر روی آن نصب کنید. بنابراین برای یک انتخاب درست نکات زیر را به یاد داشته باشید:
  1. اندازه ی دیواری که می خواهید حوله خشک کن را روی آن نصب کنید، اندازه بگیرید. با این کار می توانید حوله خشک کنی را انتخاب کنید که برای دیوارتان خیلی کوچک یا بزرگ نباشد.
  2. فاصله ی سقف تا مکان احتمالی حوله خشک کن را اندازه بگیرید. منظور از مکان احتمالی همان بخشی از دیوار است که حوله خشک کن روی آن نصب می شود. حوله خشک کن باید در جایی قرار بگیرد که همه افراد با هر نوع قدی بتوانند از آن استفاده کنند.
  • رنگ: اهمیت این مورد به دو دلیل است:
  1. زیبایی ظاهری
  2. مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی
مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  9 علت گرم نشدن حوله خشک کن های حمام

بنابراین باید به خاطر داشته باشید که حوله خشک کن ها را در دو مرحله رنگ می کنند. مرحله ی اول، رنگ پوششی اولیه است. در این مرحله از یک نوع رنگ به نام اپوکسی استفاده می شود تا در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم شود و مرحله ی دوم، رنگ روکش است که همان رنگ ظاهری حوله خشک کن می باشد.

در ادامه به رنگ بندی حوله خشک کن استیل می پردازیم.

 

رنگ بندی حوله خشک کن استیل

حوله خشک کن های استیل به دلیل جنسی که دارند نه تنها خاصیت ضد زنگ زدگی دارند، بلکه سطح براق تری به نسبت دیگر حوله خشک کن ها دارا هستند. همچنین رنگ بندی حوله خشک کن استیل بسیار متنوع است و در رنگ های استیل مات و براق، طلایی مات و براق، مشکی، سفید، زیتونی و رز گلد ساخته و در بازار عرضه شده اند. همچنین یکی دیگر از مهم ترین ویژگی ظاهری علاوه بر رنگ بندی حوله خشک کن استیل می توان به طراحی های خلاقانه و نو آورانه آن نیز اشاره کرد که در ادامه بخش کوچکی از آن را معرفی می کنیم:

  1. حوله خشک کن استیل طرح نردبانی: این نوع از حوله خشک کن ها همان طرح اولیه و معمولی آن هاست که بسیار پرطرفدار و محبوب است.
  2. حوله خشک کن استیل افقی: از این حوله خشک کن ها برای زیر پنجره ی حمام ها استفاده می شود.
  3. حوله خشک کن استیل خمیده: این حوله خشک کن ها به دلیل انحنایی که در میله های آن به کار رفته برای استفاده در مکان هایی که جای کمی برای آن هل در نظر گرفته شده است کاربرد دارد. همچنین انحنای میله ها باعث بیشتر شدن فضای بین میله ها شده که برای خشک کردن حوله های ضخیم از آن می توان استفاده کرد.
  4. حوله خشک کن ها با طرح L: در طراحی این حوله خشک کن ها قسمتی به شکل L در پایین آن ها نصب شده است که برای خشک کردن کفش و کیف کاربرد دارد.
مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  حوله خشک کن زینتی چیست؟ + انواع رادیاتور حمام زینتی را بشناسید

همچنین لازم به ذکر است که در ساخت طرح های متنوع تر در کنار استیل از متریال هایی مانند چوب نیز استفاده می شود.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “انواع مختلف رنگ بندی حوله خشک کن استیل

  1. ابوالفضل رجبی گفت:

    مطلب خوبی بود

  2. حبیب عسکری گفت:

    دستخوش

  3. یدالله ناصری گفت:

    مرسی

  4. حسن غلامی گفت:

    شادکام و سلامت باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *