حوله خشک کن

انواع حوله خشک کن دکوری از نظر جنس متریال سازنده

انواع حوله خشک کن دکوری

سرویس بهداشتی یکی از مهم‌ترین بخش های هر خانه‌ای محسوب میشود.به دلیل مرطوب بودن فضا خصوصا در فصل های سرد سال،  نیازمند سیستم گرمایشی در سرویس های بهداشتی هستیم.گرم بودن این فضا مزیت بزرگی محسوب می‌شود.اما مسئله‌ی اصلی مرطوب ماندن حوله‌هاست. حال تصور کنید حوله ها مرطوب نمانند، فضای سرویس بهداشتی سرد و مرطوب نباشد، دکوراسیون سریس بهداشتی کاملا متحول و زیبا شود. تمام این معیارها تنها با حوله خشک کن دکوری رفع می‌شود. به تازگی انواع حوله خشک کن دکوری وارد دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل شده است و با توجه به کارایی بالا و نقش بسزای آن در دکوراسیون سرویس بهداشتی به سرعت محبوبیت بالایی در میان معماران داخلی پیدا کرده است.

گلزار رادیاتور با سابقه‌ای درخشان در تولید لوازم داخلی و خارجی ساختمان در سالیان طولانی، به تولید حوله خشک کن های استیل دکوراتیو مشغول شده است؛ که در این حوزه با کسب 5 سال سابقه‌ی درخشان تولید و عرضه‌ی حوله خشک کن های باکیفیت و بی‌نظیر، امروز توانسته با همراهی شما تولیدات خود را گسترش دهد، به صورتی که امروز شما طرح سفارشی حوله خشک کن خود را برای ما روی کاغذ میکشید و پس از دریافت اعلام قیمت، حوله خشک کن باکیفیت و دکوراتیو خود را دریافت مینمایید.

 

حوله خشک کن دکوری چیست؟

حوله خشک کن دکوری تعدادی رادیاتور به هم متصل‌ است، کنار یکدیگر قرار میگیرند و علاوه بر گرم کردن فضای داخل سرویس بهداشتی به زیبایی دکوراسیون آن کمک بسزایی میکند.به کمک حوله خشک کن دکوری میتوانید حوله ها، دستمال و لباس‌های کوچک را خشک کنید.انواع رادیاتور دکوراتیو، ساز و کار مشابه‌ای دارند و از لوله‌هایی که آب گرم از میان آنها عبور میکند وجود این مزیت باعث میشود علاوه بر گرم کردن فضا رطوبت محیط را رفع میکند.اما نقش انواع حوله خشک کن دکوری در زیبایی سرویس بهداشتی به محبوبیت آن افزوده است. تفاوت آنها در جنس، اندازه و شکل ظاهری آنهاست.

حوله خشک کن که با نام شوفاژ حمام نیز شناخته می‌شود، دستگاهی است که به عنوان رادیاتور عمل کرده و فضای حمام یا سرویس بهداشتی را گرم و مطبوع نگه می‌دارد. این شوفاژهای حمام در ابتدا ظاهری بسیار ساده و شبیه شوفاژهای معمولی داخل خانه‌ها داشتند، اما افزایش گرایش مردم به خرید و نصب آن‌ها سبب گشت که انواع مختلفی از این شوفاژها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و وارد بازار شوند. برای شناخت بیشتر رادیاتورها و حوله خشک کن های حمام پیشنهاد میکنیم تا مقاله تخصصی گلزار رادیاتور در زمینه شناخت رادیاتورهای حمام را مطالعه نمایید.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  بهترین انواع حوله خشک کن مدرن براساس رنج قیمتی

 

انواع حوله خشک کن

حوله خشک کن‌ها از منظر جنس‌شان نیز بررسی شده و دارای انواع مختلفی می‌باشند. حوله خشک کن‌های آلومینیومی، استیل، شیشه‌ای و ترکیب چوب و استیل از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین حوله خشک کن‌ها در میان مردم می‌باشند. علت محبوبیت هر یک از آن‌ها متفاوت می‌باشد و برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مزایا و معایب آن‌ها می‌توانید به مطلب انواع حوله خشک کن مراجعه نمایید.

 

  • انواع حوله خشک کن از نظر عملکرد

حوله خشک کن های دکوری میتوانند از نوع آبی و الکتریکی باشند.

انواع حوله خشک کن آبی، نوعی از حوله خشک های دکوریست که به واسطه ی عبور آب گرم از لوله های آن فضا را گرم میکنند.

انواع حوله خشک کن دکوری برقی به واسطه‌ی تبدیل نیروی برق به نیروی گرمایی باعث گرم شدن فضای سرویس بهداشتی میشوند

  • انواع حوله خشک کن دکوری از نظر جنس متریال سازنده

همانطور که پیش تر خدمتتان عرض کردم انواع حوله خشک کن دکوری از نظر متریال به نوع شیشه‌ای، آلمینیومی و استیل  تقسیم میشوند.

انواع حوله خشک کن زینتی شیشه‌ای متریال سبک، شفاف و دارای تنوع رنگ زیادی هستند و میتوانند بی رنگ یا در تنوع رنگی های متنوعی عرضه شوند و مناسب ست کردن آن با سایر بخش های سرویس بهداشتیست و با توجه به وزن بسیار سبک آن نصب آسانی دارد.

انواع حوله خشک کن زینتی آلومینیومی نسبت به سایر انواع حوله خشک کن مدرن وزن سبک تری دارند و نصب آن‌ها آسان است.

انواع حوله خشک کن دکوری استیل نسبت به سایر انواع رادیاتورهای مدرن وزن سنگین تری دارند بنابراین شرایط نصب سخت‌تری دارند.

تفاوت انواع حوله خشک کن ها با سایر رادیاتور ها  زیبایی آنهاست.رادیاتور ها برای گرم کردن فضا مورد استفاده قرار میگیرند اما انواع حوله خشک کن مدرن تنها برای گرم کردن مورد استفاده قرار نمیگیرند بلکه برای زیبایی فضای داخلی سرویس بهداشتی استفاده میشوند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  3 مورد از مهمترین و حیاتی ترین معایب حوله خشک کن آلومینیومی

سهولت نصب آنها در سرویس بهداشتی باعث افزایش استفاده‌ از انواع حوله خشک کن زینتی شده است.حوله خشک کن های دکوری گرما را به خوبی حفظ میکنند و به سختی گرمای خود را از دست میدهند.

چنانچه برای استفاده از انواع حوله خشک کن دکوری امکانات گرامیشی کافی ندارید میتوانید از پکیج های گرمایشی در منزل خود استفاده کنید.

اما امروزه با افزایش توجه به دکوراسیون منزل، تنها کارایی وسایل مدنظر نیست و وسایلی مورد استقبال قرار میگیرند که علاوه بر کارایی، به زیبایی دکوراسیون منزل نیز کمک میکنند.

انواع حوله خشک کن دکوری همانطور که از اسم آن مشخص است باعث زیبایی فضای سرویس بهداشتی نیز میشوند و به تازگی توجه کسانی که به زیبایی منزل خود اهمیت میدهند را به خود جلب کرده است.

اندازه‌ی انواع حوله خشک کن دکوری

موردی که باید به آن توجه داشت اندازه‌ی انواع حوله خشک کن دکوریست.تنها عامل تعیین کننده‌ی اندازه‌ی حوله خشک کن دکوری متراژ سرویس بهداشتیست.اگر حوله خشک دکوری اندازه‌ای بیش از حد بزرگ داشته باشد، باعث گرمای بیش از حد محیط میشود و اگر اندازه‌ی آن بیش از حد کوچک باشد تنها میتواند بخش کوچکی از سرویس بهداشتی را گرم کند.هر اندازه که متراژ سرویس بهداشتی بیشتر باشد،تعداد لوله های حوله خشک کن دکوری بیشتر میشود و اندازه‌ی آن بزرگ تر میشود تا بتواند تمام فضای سرویس بهداشتی را گرم کند.اندازه‌ی انواع حوله خشک کن دیواری بین 8 لوله تا 14 لوله هستند.

محل مناسب نصب انواع حوله خشک کن

چنانچه ساختمانی که قصد دارید حوله خشک دکوری را در آن نصب کنید، قدیمی است و اصول عایق گرمایی در آن رعایت نشده است، بهتر است سردترین دیوار سرویس بهداشتی را برای نصب انتخاب کنید.اما اگر ساختمان شما نوساز است و اصول عایقی در آن رعایت شده است هیچگونه محدودیتی برای محل نصب انواع حوله خشک دکوری ندارید و بهتر است دیواری را انتخاب کنید که به محض ورود به سرویس بهداشتی قابل دیدن باشد.

انواع حوله خشک کن دکوری

 

نصب انواع حوله خشک دکوری

انواع رادیاتور دکوری بر روی دیوار سرویس بهداشتی نصب میشود. در وهله اول با توجه به توضیحات داده شده اندازه ی مناسب حوله خشک کن دکوری با توجه به متراژ فضای سرویس بهداشتی را انتخاب کنید.

مکان مناسب حوله خشک کن دکوری را انتخاب کنید. با توجه به نقش دکوراتیو آن باید در قسمتی قرار بگیرد که نظر ببیننده را به خود جلب کند و مزاحم رفت و آمد افراد نشود.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  اصلی ترین مزایای حوله خشک کن حمام به همراه مشاوره رایگان خرید آسان

حوله خشک کن دکوری آبی دارای یک شیر ورودی و یک شیر خروجی هستند و این دو شیر بر روی دیوار نصب میشوند. محل نصب شیر ها باید به دقت نشانه گذاری شوند و دیوار داخل سرویس بهداشتی توسط دریل سوراخ میشوند و سپس نصب شیر ها را انجام دهید.

برای نصب انواع رادیاتور دوراتیو باید فاصله‌ی 10 سانتی متری بین رادیاتور و دیوار را رعایت کنید.

مزیت انواع حوله خشک کن مدرن

  • گرم کردن فضای داخلی سرویس بهداشتی
  • خشک کردن حوله ها
  • خشک کردن لباس های کودک و لباس های کوچک
  • بخشیدن زیبایی به فضای حمام

انتخاب بهترین حوله خشک کن زینتی

برای انتخاب بهترین حوله حشک کن دیواری علاوه بر امکانات آن برای انتخاب ظاهر آن باید به هارمونی رنگ داخلی سرویس بهداشتی توجه کرد.رنگی را انتخاب کرد که در عین هارمونی داشتن با رنگ‌های محیط، توجه بیننده را نیز به خود جلب کند زیرا استفاده از رنگ های خنثی باعث ایجاد کسلی و خستگی در محیط میشود و البته باید یکنواختی در دید بصری نیز میگردد و برای از بین یردن این حس خسته کننده با بکار بردن انواع حوله خشک کن دیواری با رنگ های گرم در محیط داخلی سرویس بهداشتی این حس یکنواختی وسردی را حنثی میکند و به گرمای فضا می‌افزاید و از نظر دید بصری جذاب تر خواهد بود.

در شرایطی ممکن است مشتری بخواهد که حوله خشک کنی که در حمام نصب می‌شود، به صورت سفارشی طراحی شده باشد. بدین معنا که جنس، عملکرد و طرح آن را تماما باب میل خودشان انتخاب کنند و تولیدکنندگان نیز برای جلب رضایت مشتری آن را طراحی کرده و به فروش برسانند. حوله خشک کن های سفارشی حمام این امکان را برای شما فراهم نموده‌اند که رنگ و حتی طرح مورد نظرتان را خودتان انتخاب کنید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت آنها میتوانید به مطلب تخصصی آن مراجعه نمایید.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین کالاهای پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “انواع حوله خشک کن دکوری از نظر جنس متریال سازنده

  1. شایان گفت:

    عااالی بود مطلبتون
    برای خرید دو به شک بودم و این مطلب و مقاله های آموزشی خرید حوله خشک کن دکوریتون رو خوندم و حتما برای خرید مزاحم خودتون میشم

    1. فروشگاه گلزار گفت:

      ممنونم از لطف و نظر انرژی بخشتون
      در خدمتتون هستیم
      برای دریافت آدرس فروشگاه میتونید به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید

  2. جعفر مهرابی گفت:

    چطوری می تونم باهاتون ارتباط بر قرار کنم

  3. محمود سبزواری گفت:

    چه سایت قشنگی دارین

  4. بهنام فاظلی گفت:

    اکانت اینستا هم دارید؟

  5. داوود هاشمی گفت:

    دمتون گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *