رادیاتور

3 مورد از مهمترین مزایای رادیاتور حمام

رادیاتور حمام

رادیاتورحمام از مزایای زیادی برخوردار هستند زیرا در برخی از موارد نه تنها حوله ها را خشک می کنند بلکه باعث گرم شدن سرویس بهداشتی نیز می شوند. در واقع ، این یک سیستم گرمایش الکتریکی مناسب برای استفاده از حمام است. سیستم گرمایشی باید با همه شرایط سازگار شود، هنگامی که سرویس حمام خالی است ، یک محیط بدون استفاده است پس رادیاتور دمای سرویس حمام را در 19 درجه سانتیگراد نگه می دارد و برای مسواک زدن یا شستشوی سریع ، دمای 20 درجه سانتیگراد مطبوع است، اما وقتی نوبت به دوش گرفتن می رسد ، داشتن دمای 22 یا حتی 24 درجه سانتیگراد بسیار خوشایند است تا هنگام بیرون آمدن از دوش ، سرد نشوید و بتوانید از راحتی کامل بهره مند شوید. بنابراین شما به مزایای رادیاتور حمام پاسخگو نیاز دارید که به سرعت با نیازهای شما سازگار شود.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

 

قیمت رادیاتور حمام

رادیاتور حمام باید از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد و راحتی مطلوب را فراهم کند. رادیاتورهای حمام به سرعت جای خود را در زندگی روزمره تثبیت کردند زیرا این تجهیزات مزایای بسیاری را ارائه می دهند. مهمترین نکته نصب دستگاهی مطابق با استانداردهای ایمنی است. قیمت رادیاتور حمام بسیار مقرون به صرفه است و بسته به کیفیت و عملکرد آن متفاوت است.

به طور کلی قیمت یک چیز بر اساس دو معیار تنظیم می شود: قیمتی که یک شخص در تلاش است آن را بفروشد و قیمتی که شخص دیگری مایل به خرید آن است. اما در تعیین قیمت برخی از وسایل مانند حوله خشک کن عوامل دیگری مانند هزینه ساخت، کشور تولید کننده ، مالیات و … موثر هستند. قیمت حوله خشک کن ارزان را برای شما تحت عنوان مقاله بررسی نموده ایم تا با مطالعه آن به عوامل تاثیرگذار بر قیمت حوله خشک کن آگاه شوید.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  معرفی دقیق و کامل انواع شوفاژ طرح دار

 

مزایای رادیاتور حمام

  1. رادیاتور حمام دستشویی شما را گرم نگه می دارند

رادیاتور حمام یک بخاری واقعی است، که با نصب آن می توانید دستشویی و حمام خود را گرم کنید. این تجهیزات گرمای ملایم و همگنی را پخش می کنند که در تمام فضایی که در آن قرار دارند توزیع می شود. از این به بعد دیگر وقتی از زیر دوش بیرون می آیید از سرما نمی لرزید. با استفاده از این دستگاه می توانید مدت طولانی از حمام خود نیز لذت ببرید.

  1. زیبایی برای سرویس حمام

رادیاتور حمام علاوه بر رادیاتور می تواند در نوع خود یک وسیله تزئینی باشد. این تجهیزات از نظر طراحی و زیبایی است. هرچه گفته شود ، این مدل رادیاتور یک جعبه ذخیره گرمای خاص به حمام شما اضافه می کند. علاوه بر این ، رادیاتور در چندین مدل موجود است. با تنوعی که دارد برای همه سلیقه ها وجود دارد. شما فقط باید مدلی را انتخاب کنید که با سبک حمام و سرویس بهداشتی شما مطابقت داشته باشد.

  1. حوله های گرم و خشک با استفاده از رادیاتور حمام

چه چیزی بهتر از بیرون آمدن از دوش و قرار گرفتن در یک حوله گرم است، این یک مزیت بزرگ رادیاتور حمام است ، هنگامی که از دوش خارج می شوید راحتی مطلوب را به شما ارائه می دهد. فراتر از راحتی ، مزیت دیگر این است که این رادیاتور ها حوله ها را نیز خشک می کنند و در نتیجه رطوبت در دستشویی شما و در نتیجه بوها را کاهش می دهدند. علاوه بر گرم شدن حوله و خشک نگه داشتن آن، در واقع باعث می شود که حولیتان را در هرجای حمام یا بیرون نگذارید، یا با گذاشتن آنها درون یک سبد مجبور نباشید هر 2 روز یکبار آنها را عوض کنید.

 

انواع رادیاتور حمام

چه برای ساخت و ساز جدید و چه برای بازسازی ، انواع مختلفی از رادیاتور حمام برای شما وجود دارد:

  • کنوکتور برقی
  • خشک کن حوله
  • رادیاتور تابشی
  • بخاری فن

مدتهاست که کانوکتور برقی پرکاربردترین نوع رادیاتور حمام است زیرا نصب آن آسان و ارزان است.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  6 مورد از انواع رادیاتور مدرن موجود در بازار تهران

رادیاتور حمام تقریباً در ساخت و سازهای جدید ضروری شده است. به شما راحتی را می دهد، در حالی که حمام را به روشی دلپذیر گرم می کند حوله ها را هم سریع خشک می کند ، از همه بهتر ، حوله های شما همیشه پس از استحمام یا دوش گرفتن در دمای ایده آل قرار دارند. این تجهیزات در نسخه برقی ، آب گرم یا مخلوط موجود است. بنابراین رادیاتور حمام بسته به مدل با سیستم های گرمایش مرکزی سازگار است.

 

رادیاتور تابشی

رادیاتور تابشی به سرعت دما را افزایش می دهد. بنابراین نیازی نیست دائماً دستشویی و حمام را گرم کنید. دستگاه های قابل برنامه ریزی به راحتی با سبک زندگی شما سازگار می شوند و مصرف انرژی را محدود می کنند. بخاری تابشی با فناوری ردیاب حضور به محض خارج شدن از اتاق به طور خودکار خاموش می شود.

 

بخاری فن

این رادیاتور به طور کلی علاوه بر روش اصلی گرمایش ، به عنوان رادیاتور کمکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد، ان ها دستگاه های کوچکی هستند. نکته اصلی این است که به دستورالعمل های ایمنی در مورد موقعیت آنها در حمام و استفاده از آنها احترام بگذارید. اگر خانه شما کف گرم دارد ، از این دستگاه می توانید برای گرم کردن حمام استفاده کنید. مزیت اصلی این است که کاشی ها همیشه در دمای مطلوبی قرار دارند ، حتی اگر پابرهنه راه بروید، نکته منفی این است که شما نمی توانید از راحتی نرده حوله گرم لذت ببرید مگر اینکه رادیاتور اضافی نصب کنید.

هر نوع از رادیاتورهای حمام که نام بردیم مزایا و معایب خود را دارند که عبارت اند از :

  1. کنوکتورهای برقی ارزان اما ناکارآمد بوده و تمایل به خشک شدن هوا دارند.
  2. رادیاتور حوله با کاهش مصرف انرژی راحتی بهینه را ارائه می دهد که هم در نسخه الکتریکی و هم آب گرم در دسترس است البته در مدل های سطح بالا می توانند گران شوند.
  3. پانل تابشی خیلی سریع گرم می شود ، اما در صورت استفاده مکرر ، انرژی زیادی مصرف می کند.
  4. بخاری فن می تواند نگرانی های ایمنی ایجاد کند. می تواند به عنوان مکمل سیستم گرمایشی دیگری مورد استفاده قرار گیرد.
مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  شوفاژ برقی چیست؟ نحوه عملکرد شوفاژ برقی و نکات خرید آن

یکی از ارکان بسیار مهم خانه های مدرن و امروزی استفاده از حوله خشک کن های استیل سفارشیست که در این مدل شما میتوانید با طراحی مدل خود به حوله خشک کن با طرح مورد نظرتان دست پیدا کنید. مزایای حوله خشک کن های استیل از دلایل مهم خرید این حوله خشک کن هاست که شما میتوانید با مطالعه مقاله مربوطه به این مزایای مهم دست یابید.

 

خرید رادیاتور حمام

شما رادیاتور حمام را بر اساس اهداف راحتی ، نصب فعلی و سبک زندگی خود انتخاب می کنید اما معیارهای اصلی که باید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • توان: این با توجه به حجم گرم شده و دمای مطلوب محاسبه می شود.
  • مصرف انرژی: اگر چندین نفر روزانه از حمام استفاده کنند یا اگر وقت زیادی را در آن صرف کنید ، این پارامتر می تواند بسیار مهم باشد.
  • ایمنی: رادیاتورهای حمام دارای درجه IP هستند که مقاومت آنها در برابر پاشش آب را مشخص می کند.
  • مکان برنامه ریزی شده: نصب باید مطابق با استاندارد NF C 15-100 انجام شود.
  • راحتی و انعطاف پذیری استفاده: در زمینه راحتی باید به رادیاتور های حمام توجه ویژه ای داشت.

در حال حاضر ، رادیاتورهای مدرن و مهندسی وجود دارد که برخی از آن ها سیستم متصل بهره مند می شوند. توجه داشته باشید که رادیاتورهای حمام می توانند از آلومینیوم یا فولاد ساخته شوند. به طور کلی ، آنها در 3 مدل گرمکن برقی ، آب و حوله مخلوط موجود هستند. در کل رادیاتورهای حمام راحتی واقعی را ارائه می دهند.

از محبوب ترین انواع حوله خشک کن ها می توان حوله خشک کن سفارشی را نام برد که البته این مدل بیشتر جنبه ی دکوراتیو دارد و بسیار سبک وزن است.  این حوله خشک کن ها در اندازه، طرح ها و رنگ های مختلفی به بازار عرضه شده اند و شما می توانید مطابق با نیاز و سلیقه خود آنها را تهیه نمایید. درباره ی قیمت حوله خشک کن سفارشی باید گفت که به دلیل زیبایی و تنوع در طرح گاهی میتواند حتی از حوله خشک کن استیل هم گران قیمت تر باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “3 مورد از مهمترین مزایای رادیاتور حمام

  1. عیسی حقیقی گفت:

    واقعا کاربردی و عالی بود

  2. ایمان صادقی گفت:

    این مطلب حرف نداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *