رادیاتور

چرا باید رادیاتور با استیل 304 خریداری کنیم؟

رادیاتور با استیل 304

در هنگام معرفی رادیاتور با استیل 304 دو سوال اساسی مطرح می شود:

  • چرا خرید رادیاتو با استیل 304
  • استیل 304 چیست؟

 

استیل 304 چیست؟

آلیاژهای فولاد ضد زنگ 304 ، شناخته شده ترین و پرکاربردترین فولادها با آلیاژ کروم – نیکل می باشند. مقاومت عالی در برابر خوردگی ، مقاومت بالا و میزان کربن کم ، این فولادهای آستنیتی را برای کاربردهای نیاز به جوش مناسب تر می کند.

 

 استیل ضد زنگ  304

استیل ضد زنگ (Stainless Steel) 304 یک فولاد ضد زنگ همه کاره است که بیشترین استفاده را در میان فولادهای ضد زنگ دارد. این استیل ضد زنگ، ماده استاندارد فولادهای کروم-نیکل آستنیتی است که به طور گسترده ای در ساخت تجهیزات و قطعاتی که به مقاومت در برابر خوردگی و قابلیت انعطاف پذیری خوب مانند تجهیزات گرمایشی، غذایی و یا تجهیزات شیمیایی عمومی نیاز دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. در حالت بازپخت محلول ، هیچ خطر خوردگی بین بلوری در این استیل وجود ندارد. و در کاربرد گسترده ی ترکیبی از بسیاری از خواص، بسیار مطلوب است.

استیل 304 داری خواص رسانایی گرما و شکل دهی عالی است و می تواند به محصولات مختلفی از جمله صفحات ، رادیاتور ها ، سیم ها ، حوله خشک کن ها، تسمه ها ، پلوپز ها و نوارها تبدیل شود. این استیل برای تولید قطعات قالب ریزی شده سرد مناسب است. عملکرد جوشکاری فولاد ضد زنگ 304 معمول است ، می توان آن را با روش معمول جوشکاری و بدون عملیات حرارتی قبل و بعد از آن جوش داد.

 

رادیاتور ها

یکی از متداول ترین سیستم های گرمایشی در خانه ها، رادیاتورها می  باشند که گرمای پاکیزه و بدون آلودگی را به ارمغان می آورند. استفاده از یک رادیاتور ساده است. با استفاده از یک ژنراتور یا دیگ بخار، آب گرم شده و به گردش در داخل رادیاتور از طریق یک سری لوله  در می آید. رادیاتورها با تماس با آب گرم، گرم می شوند و گرمای آن را در محیطی که در آن قرار دارند تابش می کنند. وقتی که آب گرما، گرمای خود را به رادیاتو و محیط منتقل می کند سرد می شود و به ژنراتور باز می گردد تا دوباره گرم شود و چرخه ی ذکر شده را دوباره طی کند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  شناسایی انواع متریال ساخت شوفاژ های مدرن و دکوراتیو

رادیاتور ها با توجه به جنس آن ها به 3 دسته ی زیر تقسیم می شوند:

1-رادیاتور های چدنی              2-رادیاتور های استیل                       3-رادیاتور های آلومینیومی

 

چرا خرید رادیاتور با استیل 304

هنگام خرید رادیاتور ، مهم است که بدانید از استیل 304 ساخته شده باشد، زیرا این نوع خاص از استیل ضد زنگ دارای مزایای بسیاری نسبت به سایر گزینه ها است ،و آن را برای اطمینان خاطر شما از خرید رادیاتور با دوام بالا بسیار مناسب می کند.

رادیاتورهای استیل ضد زنگ 304 ،  حداکثر محبوبیت، مقاومت و عملکرد حرارتی مطلوب با کیفیت فوق العاده عالی و داشتن بالاترین دوام در بازار موجود اند.

خرید رادیاتور با استیل 304 به دلیل کاربرد در سیستم های دارای آب های سخت و شور ، لوله های فاقد مانع ضد اکسیژن از محبوبیت بالایی برخوردار اند. این نوع رادیاتور در نتیجه نشت های غیر قابل جبران ، تحت تعویض مداوم قرار نمی گیرند ، زیرا استیل به کار رفته در این رایاتور ها تحت تأثیر عوامل تهاجمی که معمولا رادیاتور های آلومینیومی معمولی را خراب می کنند ، قرار نمی گیرد.

از آنجا که ساختار رادیاتور با استیل 304 غیرقابل تغییر است، می توان از آن ها در تاسیسات بخار نیز استفاده کرد.

حوله خشک های مدرن نسبت به حوله خشک کن‌های قدیمی‌تر محبوبیت بسیار بیشتری دارد و همین موضوع نیز سبب گشته که قابلیت‌ها و طرح‌های آن‌ها نیز پیشرفته‌تر از سابق باشد. انواع حوله خشک کن‌های مدرن در جنس‌های مختلفی اعم از شیشه‌ای، آلومینیوم، چوبی و استیل در بازر موجود می‌باشند و ظاهر بسیار زیبا و مدرنی نسبت به حوله خشک کن‌های قدیمی دارند.

 

ویژگی ها اصلی رادیاتور با استیل 304:

مقاومت بالا در برابر خوردگی

از مزیت های مهم خرید رادیاتور با استیل 304 اطمینان از مقاومت فوق العاده در برابر خوردگی است ، عاملی که بسیاری از افراد هنگام انتخاب رادیاتور آن را در نظر نمی گیرند.

سیستم های گرمایشی مرکزی ما معمولاً از یک دیگ بخار تشکیل می شوند که آب گرم را به اطراف لوله ها و رادیاتورها پمپاژ می کند تا اتاق ها را گرم کند. هنگامی که آب و فلز با یکدیگر در تعامل هستند ، یک واکنش شیمیایی به نام اکسیداسیون (واکنش آهن با اکسیژن) اتفاق می افتد ، که به عبارت بسیار ساده می تواند باعث از بین رفتن ذرات ریز فلز در داخل لوله و رادیاتور ها شود.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  مشخصات رادیاتور استیل + ویژگی های کلیدی رادیاتور استیل

با گذشت زمان ، این خوردگی داخلی می تواند باعث ایجاد ماده ای مانند لجن در سیستم گرمایشی شود ، که باعث مشکلاتی از قبیل یا انسداد لوله ها شود و در نتیجه میزان مصرف انرژی توسط سیستم شما را افزایش می دهد.

در حالی که ما همیشه استفاده از یک بازدارنده شیمیایی را در سیستم گرمایش مرکزی خود توصیه می کنیم ، فولاد ضد زنگ درجه 304 در برابر این نوع خوردگی داخلی بسیار مقاوم است. علاوه بر این ، رادیاتورهای ساخته شده از گرید 304 به راحتی از خارج تمیز می شوند و در واقع بهتر به نظر می رسند و هر بار که جلا می یابند در برابر خوردگی خارجی مقاومت بیشتری دارند.

 

خم شدن و شکل دادن آن آسان است

استیل 304 یک فولاد “آستنیتی” است که که می تواند به راحتی به اشکال مختلف تبدیل شود بدون اینکه مقاومت و دوام آن را از بین برود؛ این ویژگی در ساخت رادیاتور بسیار مهم و کاربردی می باشد.

ترکیبی از انعطاف پذیری و مقاومت باعث شده است که رادیاتورهای استیل 304 در طیف گسترده ای از طرح ها و اندازه ها موجود باشند. خرید رادیاتور با استیل 304 به هر کسی که بهداشتن زیبایی و عملکرد مطلوب در کنار هم  اهمیت می دهد، توصیه می شود.

این سبک و ماده “ترکیبی” در ساخت رادیاتورهای عمودی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. خم شدن و شکل دادن به رادیاتورها عمودی با استیل 304 و استفاده آن ها در فضای کوچک تر، مد و انقلابی در صنعت گرمایش ایجاد کرده است. این که بتوانید از فضای عمودی استفاده کنید در حالی که هنوز گرمای کافی برای گرم کردن یک اتاق را داشته باشید، گزینه ی بسیار مناسبی برای کسانی که فضای دیواری محدودی دارند، می باشد.

 

ساخته شده برای ماندگاری

استفاده از استیل 304 فقط به  ساخت رادیاتور محدود نمی شود. مقاومت و استحکام آن باعث شده است که از آن برای سایر وسایل منزل مانند تولید ظرفشویی آشپزخانه و قابلمه ها استفاده شود.

مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و دوام و ضمانت های طولانی (25 سال) بدان معنی است که افرادی که کالای ساخته شده از استیل ضد زنگ 304 را خریداری می کنند، می دانند که چیزی را خریداری کرده اند که می توانند از آن اطمینان خاطر داشته باشند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  شوفاژ آلومینیومی و 5 مورد از معایب استفاده از این رادیاتورها

 

سایر ویژگی ها:

  • حداکثر کیفیت
  • مقاومت
  • عملکرد مطلوب
  • زیبایی: مردم به طور فزاینده ای به دنبال رادیاتورهای شیک هستند که بتواند به عنوان یک عامل زیبایی در اتاق به کار رود.
  • به دلیل ساختار غیر قابل تغییر برای سیستم هایی با عوامل تهاجمی، بخار یا اکسیژن مناسب می باشند.

با توجه به ویژگی های ذکر شده، خرید رادیاتور با اسیتل 304 به همه کسانی که می خواهند از نوع سیستم گرمایشی بهره مند شوند توصیه می شود.

 

رادیاتور با استیل 304 را از کجا تهیه کنیم؟

به یک مرکز فروش سر بزنید

برای خرید رادیاتور با استیل 304 به یک مرکز فروش سر بزنید. عوامل فروش در مراکز خرید، به خوبی نیاز شما را در انتخاب رادیاتور ها درک می کند. و همچنین پشتیبانی های مجاز این مراکز انواع خدمات مورد نیاز شما را در سراسر کشور ارائه می دهند.

خرید آنلاین را امتحان کنید

در دنیای امروز با وجود فن آوری پیشرفته، دیگر به خارج شدن از منزل برای خرید و تامین نیاز های خود ضرورتی ندارد. شما می توانید به صورت از محصولات موجود در بازار، مزایا و معایب و قیمت اجناس مورد نیاز خود مطلع شوید و همچنین با اطمینان خاطر به خرید رادیاتور با استیل 304 بپردازید.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

فروشگاه گلزار با سابقه‌ای درخشان در تولید لوازم داخلی و خارجی ساختمان در سالیان طولانی، به تولید حوله خشک کن های استیل دکوراتیو مشغول شده است؛ که در این حوزه با کسب 5 سال سابقه‌ی درخشان تولید و عرضه‌ی حوله خشک کن های باکیفیت و بی‌نظیر، امروز توانسته با همراهی شما تولیدات خود را گسترش دهد، به صورتی که امروز شما طرح سفارشی حوله خشک کن خود را برای ما روی کاغذ میکشید و پس از دریافت اعلام قیمت، حوله خشک کن باکیفیت و دکوراتیو خود را دریافت مینمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “چرا باید رادیاتور با استیل 304 خریداری کنیم؟

  1. نادر صدر گفت:

    aaaaliii bood

    1. گلزار رادیاتور گفت:

      ممنون از نظر ارزشمندتون ??

  2. جعفر روحانی گفت:

    من مشاوره برای رابطه می خواستم چجوری باهاتون ارتباط بر قرار کنم

  3. کاظم جوادی گفت:

    چرا اینقد کم؟

  4. غلام حاجی گفت:

    هزینه مشاورتون چنده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *