رادیاتور

قیمت خرید شوفاژ های استیل و مدرن خانه و سرویس

قیمت خرید شوفاژ های استیل و مدرن خانه و سرویس

شوفاژ ها نقشی اساسی در نصب سیستم گرمایشی دارند. شوفاژ ها که به عنوان ساطع کننده های حرارتی نیز شناخته می شوند قیمت های متفاوتی دارند که در ادامه توضیح خواهیم داد: ما در مورد شوفاژ های استیل و قیمت های آنها صحبت می کنیم. در این مقاله انواع شوفاژ های با جنس استیل را توضیح می دهیم و به شما توصیه می کنیم که بهترین نوع دستگاه  را متناسب با نیازهای خود از جمله بودجه در نظر گرفته شده، انتخاب کنید.

انتخاب و نصب شوفاژ ها به دلایل بسیاری صورت می گیرد. هنگام انتخاب شوفاژ متناسب، شناخت انواع شوفاژهای موجود در بازار بسیار مهم است. نوع دیگری از شوفاژ های استیل، شوفاژ حوله خشک کن است که برای هدف های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از این دلایل گرم کردن محیط داخل سرویس بهداشتی است. مورد بعدی خشک کردن لباس های کوچک است و حوله ها و در نهایت زیبایی چشمگیر این نوع شوفاژ زینتی باعث می شود روزانه به تعداد طرفداران این نوع شوفاژ اضافه شود.

 

همه چیز درباره ی شوفاژ استیل

شوفاژ های استیل زمانی به وجود آمدند که در جهان بحران انرژی به وجود آمد و نسل جدیدی از دستگاه های گرمایشی با ویژگی های صرفه جویی در انرژی مورد نیاز بود. مشخصات کیفی و فنی بالای این وسیله باعث می شود تا آن ها به عنوان یک سیستم گرمایشی متعادل مورد استفاده قرار گیرند.

به طور کلی، طراحی شوفاژ های استیل به شکل زیر است: دو ورق استیل با کانال های عمودی، که در حفره آن ماده خنک کننده به آرامی حرکت می کند. در قسمت عقب، پانل دارای دنده های یو شکل است که به کمک آن ها افزایش سطح انتقال گرما ایجاد می شود. شوفاژهای استیل را می توان به دیوار متصل کرد یا روی زمین نصب کرد.

این دستگاه ها چند مزیت دارند. آن ها به دلیل مقدار کمی خنک کننده موجود در شوفاژ ها، سریع به فرمان های کنترل کننده دما خودکار پاسخ می دهند. مراقبت از چنین شوفاژ هایی بسیار آسان است؛ شست و شوی این وسیله ها مشکلی ایجاد نمی کند. علاوه بر این، شوفاژ های استیل دارای فشار عملیاتی نسبتاً بالایی هستند که مقدار آن ها از شش تا پانزده اتمسفر تغییر می کند.

با توجه به طراحی آن ها، شوفاژ های استیل با سادگی متمایز می شوند، بنابراین هم در یک فضای کلاسیک و هم در فضا با تکنولوژی پیشرفته هماهنگ به نظر می رسند. نصب صفحه نمایش های تزئینی به شما امکان می دهد طراحی آن ها را بهتر کنید.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  کاربرد و مزایای جدیدترین شوفاژ های مدرن دیواری

در این نوع شوفاژ ها هشتاد درصد از انتشار گرما توسط همرفت و بیست درصد از طریق تابش انجام می شود. در مقایسه بین نوع استیل با انواع دیگر مواد، روند گرمایش آن سریع است. این ماده به ویژه برای ساخت شوفاژ های طراح به طور زیادی مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا کار با اشکال زیبا کار ساده تری است.

 

مقایسه قیمت انواع شوفاژهای استیل

شوفاژ مدرن استیل سفید رنگ با کیفیت

 

امروزه، شوفاژ ها با جنس استیل در چهار نوع مختلف موجود هستند:

  • به شکل تابلو ای
  • به شکل لوله ای
  • به شکل شوفاژ های حوله ای
  • به شکل شوفاژ های مقطعی استیل

شوفاژ های مقطعی استیل می توانند فشار داخلی شبکه را در شش اتمسفر تحمل کنند. همین شاخص بسیار کم است که دلیل عدم تقاضای زیاد آن ها در بین مصرف کنندگان است.

شوفاژ های استیل لوله ای گران ترین نوع شوفاژ ها هستند که می توانند فشار شبکه را تا پانزده اتمسفر تحمل کنند و طرفداران بسیار زیادی دارند.

ولی با این حال شوفاژ نوع پنلی بیشترین تقاضا را در بین مردم دارند. محبوبیت برای قیمت پایین، توانایی مقاومت در برابر دمای  هزار و صد درجه سانتیگراد تحت فشار نه اتمسفر است. هرچه تعداد دنده های اضافی و پانل بیشتر باشد، گرمای بیشتری نیز می تواند ایجاد کند.

شوفاژ های حوله ای: که این شوفاژ ها در واقع همان شوفاژ های لوله ای هستند. نرده های حوله گرم کن، به طور اختصاصی برای نصب در حمام طراحی شده اند و همان طور که از نام آن ها مشخص است، حوله ها را بین سیستم لوله ای آن قرار می دهند. این نوع شوفاژ ها به لطف طراحی که دارند برای فضاهای کوچک ایده آل هستند و باعث خشک کردن حوله ها می شوند و احساس راحتی بیشتری را در سرویس بهداشتی ایجاد می کنند.

 

مزایای شوفاژ استیل

قیمت خرید شوفاژ های استیل بسیار به صرفه تر از سایر انواع شوفاژ ها هستند. در عین حال، آن ها دارای ویژگی های انتقال حرارت به صورت عالی هستند، فضای کمی اشغال می کنند و به خوبی در داخل جا می گیرند. شوفاژ نوع لوله ای – از لحاظ قیمت، بالاتر از شوفاژ های پنلی هستند، اما از نظر مشخصات فنی تقریباً  میتوان گفت برابر هستند، همچنین شوفاژ های استیل لوله ای برای خشک کردن نیز بسیار مناسب هستند.

به طور کلی می توان گفت مزایای شوفاژ های استیل عبارتند از:

  • مقرون به صرفه همراه با ضریب کارایی بسیار خوب
  • قابلیت اکسیداسیون بسیار کم از آب بی کیفیت
  • عمر نسبتا طولانی
  • وزن سبک و ابعاد مناسب
  • بازدهی بسیار بالا
  • توانایی تنظیم دما و طراحی زیبا
  • صرفه جویی در انرژی
  • سطح صاف شوفاژ های استیل به راحتی پاک می شنوند و قابلیت حذف کردن جعبه بالایی به شما امکان می دهد ساختار داخلی را بدون هیچ مشکل خاصی تمیز کنید. تنوع رنگ به شما اجازه می دهد متناسب با پس زمینه رنگ اتاق مورد نظرتان آن ها را انتخاب کنید.
مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  3 مورد از مهمترین مزایای رادیاتور حمام

نوع دیگری از شوفاژهای زینتی، شوفاژ حوله خشک کن است که برای اهداف متعددی مورد استفاده قرار میگیرد.یکی از این  دلایل گرم کردن محیط داخل سرویس بهداشتیست. مورد بعدی خشک کردن حوله ها و لباس های کوچک است و در نهایت زیبایی چشمگیر این نوع شوفاژ زینتی باعث میشود روزانه به تعداد طرفداران آن اضافه شود.

 

شوفاژ های استیل را کجا نصب کنیم؟

حوله خشک کن طرح لونه زنبور عسل - شش ضلعی

 

از نظر راحتی ، مکان صحیح نصب شوفاژ های استیل روی سردترین دیوار هر مکان است. این دیوار یک دیوار خارجی میتواند باشد و شوفاژ باید دقیقا در زیر پنجره قرار گیرد و در نتیجه اثر دیوار سرد را کاهش می دهد. در بعضی موارد توصیه می شود برای کاهش اتلاف گرما به بیرون، ماده ای عایق را روی دیوار مورد استفاده قرار دهید. شوفاژ ها باید عاری از عناصری باشد که ظرفیت انتشار گرما را کم می کنند، زیرا این امر باعث زیاد شدن مصرف انرژی و دستیابی به شرایط نامطلوب می شود. توصیه می شود بین قسمت بالایی شوفاژ های استیل و هر مانعی حداقل پنج سانتی متر فاصله داشته باشید.

حوله خشک کن‌ها به یکی از اصلی‌ترین و البته محبوب‌ترین اجزای دکوراسیون سرویس‌های بهداشتی و حمام تبدیل شده‌اند، اما بسیاری از افراد با چگونگی نصب آن‌ها آشنایی ندارند. روش نصب حوله خشک کن در انواع مختلف آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد و در برخی موارد ممکن است نیاز به کمک گرفتن از افراد متخصص داشته باشید. حوله خشک کن‌های الکتریکی معمولا نصب ساده‌تری دارند، اما معمولا برای نصب حوله خشک کن‌های هیدرونیکی لازم است اطلاعاتی داشته باشید. نکات نصب هرگونه را در مطلب تخصصی گلزار رادیاتور مطالعه نمایید.

 

نحوه گردش آب در شوفاژ های استیل

یک پمپ گردش آب گرم را از دیگ بخار به شوفاژ ها هدایت می کند. آب گرم شده در دیگ بخار از طریق لوله هایی که رادیاتور های توزیع شده مناسب را به هم وصل می کنند، جریان می یابد و باعث ایجاد گرما در محیط می شود. گرمای ساطع شده توسط شوفاژ تولید می شود و در محیط اطراف آن ها باقی می ماند و باید دمای دیگ را زیاد کند تا گرما از شوفاژ جدا شود و به بقیه جاها منتقل شود.

 

چگونه شوفاژ های استیل را تنظیم کنیم؟

تنظیم نصب شوفاژ ها با جنس استیل می تواند تأثیر کاملا مستقیمی بر دمای آب در دیگ بخار داشته باشد، زیرا این تجهیزات از درجه حرارت نسبتا پایین پشتیبانی می کند. اگر این شوفاژ ها شیر هایی با سر ترموستاتیک داشته باشد، به ما این امکان را می دهد درجه حرارت هر شوفاژ را به طور کاملا مستقل تنظیم کنیم. از طرف دیگر، می توانیم شوفاژ های استیل را با باز یا بسته شدن شیر توقف هم تنظیم کنیم. هرچه سوپاپ نگهدارنده را بیشتر باز کنیم، قدرت گرمایی شوفاژ بیشتر خواهد شد. تنظیم درست باعث صرفه جویی در انرژی گرمایی حتی تا بیست درصد می شود. بسته به مکانی که شوفاژ در آن قرار دارد، توصیه می شود این شیر را چقدر باز کنید. به عنوان مثال، شیر شوفاژ در طبقه بالایی باید بسته تر از آن در طبقه همکف باشد، زیرا انرژی حرارتی تمایل به زیاد شدن دارد. در مورد شوفاژ هایی که در اتاق های کوچک قرار دارند همین امر صدق می کند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  معرفی بهترین فروشگاه رادیاتور استیل جهت خرید اینترنتی

همانطور که در بالا اشاره کردیم این دستگاه ها با توجه به مزایای زیادی که دارند بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته اند چرا که هم از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند و هم اینکه طراحی های منحصر به فردی نیز دارند و بسیار جلوه زیبایی دارند با توجه به بررسی دیگر ویژگی های شوفاژ های استیل می توان آن ها را گزینه خوبی برای استفاده و خرید معرفی کرد.

 

شوفاژ مدرن استیل مشکی

 

به طور کلی قیمت یک چیز بر اساس دو معیار تنظیم می شود: قیمتی که یک شخص در تلاش است آن را بفروشد و قیمتی که شخص دیگری مایل به خرید آن است. اما در تعیین قیمت برخی از وسایل مانند حوله خشک کن عوامل دیگری مانند هزینه ساخت، کشور تولید کننده ، مالیات و … موثر هستند. قیمت حوله خشک کن ارزان را برای شما تحت عنوان مقاله بررسی نموده ایم تا با مطالعه آن به عوامل تاثیرگذار بر قیمت حوله خشک کن آگاه شوید.

فروشگاه گلزار با سابقه‌ای درخشان در تولید لوازم داخلی و خارجی ساختمان در سالیان طولانی، به تولید حوله خشک کن های استیل دکوراتیو مشغول شده است؛ که در این حوزه با کسب 5 سال سابقه‌ی درخشان تولید و عرضه‌ی حوله خشک کن های باکیفیت و بی‌نظیر، امروز توانسته با همراهی شما تولیدات خود را گسترش دهد، به صورتی که امروز شما طرح سفارشی حوله خشک کن خود را برای ما روی کاغذ میکشید و پس از دریافت اعلام قیمت، حوله خشک کن باکیفیت و دکوراتیو خود را دریافت مینمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “قیمت خرید شوفاژ های استیل و مدرن خانه و سرویس

  1. منصور اصغری گفت:

    خیلی دنبال این موضوع بودم

  2. حبیب الله ملکی گفت:

    متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *