خرید رادیاتور و حوله خشک کن

راهنمای جامع خرید حوله خشک کن استیل یا فولادی

حوله خشک کن استیل

حوله خشک کن ها نسل جدیدتری از رادیاتور ها هستند که در حمام، آشپزخانه و گاهی هم در سرویس بهداشتی برای گرم کردن فضا و یا خشک کردن لباس، حوله و غیره مورد استفاده قرار میگیرند. اما این تنها کاربرد حوله خشک کن نیست،این وسیله علاوه بر گرم کردن فضا و خشک کردن حوله و لباس به عنوان یک المان دکوراتیو هم شناخته میشود چرا که ظاهرشان با رادیاتور بسیار تفاوت داشته و زیبا تر هستند. این وسیله به راحتی بر روی هر سطحی قابل نصب است وبه فضای زیادی احتیاج ندارد.  حوله خشک کن ها درطرح ها و مدل های متنوعی به بازار عرضه میشوند مثل حوله خشک کن آلومینیومی، حوله خشک کن شیشه ای و محبوب ترین و کاربردی ترین آن ها، حوله خشک کن استیل یا فولادی که ما قصد داریم تا در این مقاله درباره این حوله خشک پرطرفدار و بادوام، مزایا و چگونگی خرید و قیمت آن با شما صحبت کنیم.

 

حوله خشک کن فولادی یا استیل چیست؟

حوله خشک کن های استیل یا فولادی از رایج ترین و پر فروش ترین انواع حوله خشک کن های موجود در بازار هستند که به دلیل استفاده از فولاد ضد زنگ در ساختشان در برابر رطوبت  و آب بسیار مقاوم هستند. استفاده از فولاد در ساخت این نوع حوله خشک کن ها همچنین بر دوام و مقاومت بدنه افزوده است و به همین دلیل حوله خشک کن های فولادی ضد ضربه و ضد خش هستند.

حوله خشک کن های استیل با توجه به اندازه محیط حمام یا آشپزخانه تعدادی لوله دارند که این تعداد برای فضاهای کوچک معمولا حدود 8 لوله و برای فضاهای بزرگ 14 لوله است.

حوله خشک کن های فولادی هم به صورت ساده( با رنگ طبیعی استیل یعنی نقره ای) و هم به صورت رنگ شده با رنگ هایی خاص و متنوع مثل رنگ صورتی طلایی یا رزگلد در بازار موجود هستند که میتوانند تاثیر فوق العاده ای را در زیبایی و جذابیت فضای حمام و یا آشپزخانه ایفا کنند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  معرفی انواع فروشگاه اینترنتی شوفاژ های مدرن استیل

قیمت حوله خشک کن های استیل با توجه به رنگ، طرح و اندازه شان باهم متفاوت هستند و طبیعتا هرچه رنگ و طرحشان خاص تر و اندازه شان بزرگ تر یاشد قیمتشان هم بیستر است اما به طور کلی حول خشک کن های استیل از مدل آلومینیومی کمی گران تر و از مدل یشه ای بسیار ارزان قیمت تر هستند.

 

مزایای استفاده از حوله خشک کن استیل

اگر بخواهیم ویژگی منفی برای حوله خشک کن استیل مطرح کنیم تنها میتوان گفت که این حوله خشک کن ها به دلیل استفاده از فولاد در ساخت بدنه شان نسبت به سایر مدل های حوله خشک کن وزن سنگین تری دارند اما در مقابل این ضعف ویژگی های مثبت بسیار زیادی را میتوان مطرح کرد از جمله:

  • مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه، خش و شکستگی
  • پخش گرما به طور یکنواخت در تمام سطح بدنه و در فضایی که در آن نصب شده است
  • سطح بدنه حوله خشک کن استیل در کمتر از 6 دقیقه گرم شده و سپس شروع به گرم کردن فضا میکند
  • مقاومت بسیار بالا در برابر رسوب، خوردگی و زنگ زدن
  • صرفه جویی در مصرف انرژیی، چرا که تمامی مدل های حوله خشک کن استیل کم مصرف هستند
  • تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ و اندازه
  • قابلیت نصب سریع و آسان در هر فضایی

یکی از ارکان بسیار مهم خانه های مدرن و امروزی استفاده از حوله خشک کن های استیل سفارشیست که در این مدل شما میتوانید با طراحی مدل خود به حوله خشک کن با طرح مورد نظرتان دست پیدا کنید. مزایای حوله خشک کن های استیل از دلایل مهم خرید این حوله خشک کن هاست که شما میتوانید با مطالعه مقاله مربوطه به این مزایای مهم دست یابید.

 

ویژگی های حوله خشک کن استیل

-از استیل 304 در ساخت بدنه آن ها استفاده میشود که از پوسیده و پوسته پوسته شدن بدنه حوله خشک کن در هوای مرطوب جلوگیری میکند

-برای گرم شدن نیازمند هیچ گونه فرآیند شیمیایی حساسیت زایی نیست

-به دلیل استفاده از جنس استیل، به سرعت گرم میشود و خیلی دیر گرما را از دست میدهد

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  نکات اساسی و اصول خرید شوفاژ استیل دکوراتیو مدرن

 

انواع حوله خشک کن استیل از نظر نحوه کار کرد:

حوله خشک کن های استیل از لحاظ نحوه کارکرد به دو دسته ی آبی یا هیدرونیکی و برقی یا الکترونیکی تقسیم میشوند. در ادامه به برسی هر دو نوع خواهیم پرداخت:

حوله خشک کن‌ها از منظر جنس‌شان نیز بررسی شده و دارای انواع مختلفی می‌باشند. حوله خشک کن‌های آلومینیومی، استیل، شیشه‌ای و ترکیب چوب و استیل از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین حوله خشک کن‌ها در میان مردم می‌باشند. علت محبوبیت هر یک از آن‌ها متفاوت می‌باشد و برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مزایا و معایب آن‌ها می‌توانید به مطلب انواع حوله خشک کن مراجعه نمایید.

 

1-حوله خشک کن استیل آبی یا هیدرونیکی

حوله خشک کن استیل آبی یا هیدرونیکی توسط سیستم حرارتی مرکزی ساختمان یعنی موتورخانه کار میکند به همین دلیل نصب این مدل حوله خشک کن ها به راحتی نصب حوله خشک کن های برقی نیست چرا که برای نصب این حوله خشک کن ابتدا باید به کمک یک لوله کش، یک لوله آب گرم مخصوص حوله خشک کن فولادی نصب کرد تا آب با فشار وارد لوله های حوله خشک کن شود و درون آن ها گردش کرده و سطح حوله خشک کن را گرم کند. مزیت این حوله خشک کن ها نسبت به نوع برقی این است که برای گرم شدن به زمان زیادی نیاز ندارند اما استفاده از آن در فصل تابستان که پکیج ها بسته هستند ممکن نیست.

درباره قیمت نیز باید گفت که حوله خشک کن های استیل آبی از نوع الکتریکی گران تر بوده و نصبشان نیز هزینه زیادی را به دنبال خواهد داشت.

 

2-حوله خشک کن استیل برقی یا الکتریکی

حوله خشک کن های استیل برقی نیازی به لوله کشی ندارند، تنها وجود یک پریز برق برای اتصال دو شاخه کافی است. به طور کلی حوله خشک کن های الکتریکی سبک تر هستند و برای استفاده راحت تر کلید خاموش روشن نیز دارند. تنها نکته قابل توجه درباره استفاده از حوله خشک کن های الکتریکی آن است که برای ایمنی بیشتر، از نصب حوله خشک کن استیل در نزدیک منبع آب مثل دوش یا وان حموم پرهیز شود.

حوله خشک های مدرن نسبت به حوله خشک کن‌های قدیمی‌تر محبوبیت بسیار بیشتری دارد و همین موضوع نیز سبب گشته که قابلیت‌ها و طرح‌های آن‌ها نیز پیشرفته‌تر از سابق باشد. انواع حوله خشک کن‌های مدرن در جنس‌های مختلفی اعم از شیشه‌ای، آلومینیوم، چوبی و استیل در بازر موجود می‌باشند و ظاهر بسیار زیبا و مدرنی نسبت به حوله خشک کن‌های قدیمی دارند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  عوامل موثر در تغییرات لیست قیمت همکاری رادیاتور استیل + انواع رادیاتور

 

نکات خرید حوله خشک کن استیل

اولین نکته که در هنگام خرید حوله خشک کن استیل باید به آن توجه داشته باشید آن است که باید برسی کنید کدام رنگ، کدام مدل و چه اندازه ای برای فضای حمام یا آشپزخانه شما مناسب تر است.

پیشنهاد میشود تا پیش از خرید حوله خشک کن حتما تمام بدنه آن را به دقت مورد برسی قرار دهید و از زخمی نبودن و خش نداشتن آن اطمینان حاصل کنید.

از خرید محصولی که ضمانت نامه معتبر ندارد بپرهیزید و اهمیت آن را نادیده نگیرید.

اگر قصد خرید اینترنتی حوله خشک کن استیل را دارید، حتما برای خرید به صفحه رسمی برند مورد نظرتان و یا فروشگاه های اینترنتی معتبرمراجعه کنید.

بهترین برند های ایرانی و خارجی حوله خشک کن استیل موجود در بازار

  • ایران رادیاتور
  • بوتان
  • دیما
  • ترک
  • لورچ
  • اچ تی ام
  • گلزار رادیاتور

 

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

به طور کلی قیمت یک چیز بر اساس دو معیار تنظیم می شود: قیمتی که یک شخص در تلاش است آن را بفروشد و قیمتی که شخص دیگری مایل به خرید آن است. اما در تعیین قیمت برخی از وسایل مانند حوله خشک کن عوامل دیگری مانند هزینه ساخت، کشور تولید کننده ، مالیات و … موثر هستند. قیمت حوله خشک کن ارزان را برای شما تحت عنوان مقاله بررسی نموده ایم تا با مطالعه آن به عوامل تاثیرگذار بر قیمت حوله خشک کن آگاه شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “راهنمای جامع خرید حوله خشک کن استیل یا فولادی

  1. حسن عباسی گفت:

    حرف نداشت??

    1. گلزار رادیاتور گفت:

      ممنون از نظر ارزشمندتون ??

  2. مرتضی طالقانی گفت:

    چه سایت قشنگی دارین

  3. محمدحسن بهاور گفت:

    حساب توییتری هم دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *