حوله خشک کن, رادیاتور

حوله خشک کن های مدرن به همراه مزایای استفاده از این رادیاتورهای حمام

حوله خشک کن های مدرن به همراه مزایای استفاده از این رادیاتورهای حمام

با افزایش محبوبیت حوله خشک کن‌ها در میان مردم، انواع مختلفی از آن‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و روانه بازار شدند. حوله خشک مدرن نسبت به حوله خشک کن‌های قدیمی‌تر محبوبیت بسیار بیشتری دارد و همین موضوع نیز سبب گشته که قابلیت‌ها و طرح‌های آن‌ها نیز پیشرفته‌تر از سابق باشد. انواع حوله خشک کن‌های مدرن در جنس‌های مختلفی اعم از شیشه‌ای، آلومینیوم، چوبی و استیل در بازر موجود می‌باشند و ظاهر بسیار زیبا و مدرنی نسبت به حوله خشک کن‌های قدیمی دارند. دکوراسیون‌های دالی حمام و سرویس‌های بهداشتی با حوله خشک کن‌های مدرن وارد نسل جدیدی از دکوراسیون شدند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با حوله خشک کن های مدرن، انواع آن، مزایای آن، نکات خرید آن و همچنین قیمت آن با شما در میان بگذاریم.

گلزار رادیاتور با سابقه‌ای درخشان در تولید لوازم داخلی و خارجی ساختمان در سالیان طولانی، به تولید حوله خشک کن های استیل دکوراتیو مشغول شده است؛ که در این حوزه با کسب 5 سال سابقه‌ی درخشان تولید و عرضه‌ی حوله خشک کن های باکیفیت و بی‌نظیر، امروز توانسته با همراهی شما تولیدات خود را گسترش دهد، به صورتی که امروز شما طرح سفارشی حوله خشک کن خود را برای ما روی کاغذ میکشید و پس از دریافت اعلام قیمت، حوله خشک کن باکیفیت و دکوراتیو خود را دریافت مینمایید.

 

حوله خشک کن مدرن چیست؟

اولین حوله خشک کن‌هایی که وارد بازار شدند، دارای ظاهری بسیار ساده بودند و زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی فضای سرویس‌های بهداشتی و حمام نمی‌بخشیدند. از آن جایی که این حوله خشک کن‌ها دارای مزایای بسیار زیادی از جمله گرم کردن فضا، خشک کردن حوله و لباس بودند، به سرعت در میان مردم به محبوبیت رسیدند و بسیاری از طراحان داخلی از آن‌ها برای سرویس‌های بهداشتی و حمام استفاده نمودند.

افزایش محبوبیت این حوله خشک کن‌های ساده سبب گشت که بسیاری از تولیدکنندگان این دستگاه‌ها اقدام به تولید حوله خشک کن‌هایی با ظاهر مدرن نمایند. حوله خشک کن های مدرن سادگی حوله خشک کن‌های قدیمی را نداشت و علاوه بر مزایای گفته شده مانند گرم و مطبوع کردن فضا و خشک کردن حوله و لباس، جلوه بسیار زیبایی نیز به محیط سرویس بهداشتی و حمام می‌بخشید. از همین رو با مرور زمان گرایش مردم به حوله خشک کن‌های ساده کمتر شد و حوله خشک کن مدرن محبوبیت بسیار بیشتری یافت.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  شوفاژ آلومینیومی و 5 مورد از معایب استفاده از این رادیاتورها

حوله خشک کن‌های قدیمی معمولا میله‌هایی بودند که با آب گرم و یا انرژی الکتریکی گرم می‌شدند و گرمای خود را به فضای اطراف ساطع کرده یا موجب جذب رطوبت می‌شدند. حوله خشک کن مدرن لزوما ظاهر لوله‌ای نداشتند و در طراحی آن‌ها خلاقیت بیشتری به کار گرفته می‌شد. برخی از آن‌ها به صورت اشکال مختلف هندسی طراحی شدند و برخی نیز با ترکیب جنس‌های مختلف مانند چوب و استیل ظاهری زیبا و شیک پدید می‌آورند.

امروزه انواع حوله خشک کن های مدرن در طرح‌ها، شکل‌ها، رنگ‌ها، اندازه‌ها و جنس‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند که تاکنون به خوبی توانسته‌اند نیازهای مشتریان را رفع کرده و محبوبیت خود را در میان آن‌ها حفظ نمایند.

حوله خشک کن که با نام شوفاژ حمام نیز شناخته می‌شود، دستگاهی است که به عنوان رادیاتور عمل کرده و فضای حمام یا سرویس بهداشتی را گرم و مطبوع نگه می‌دارد. این شوفاژهای حمام در ابتدا ظاهری بسیار ساده و شبیه شوفاژهای معمولی داخل خانه‌ها داشتند، اما افزایش گرایش مردم به خرید و نصب آن‌ها سبب گشت که انواع مختلفی از این شوفاژها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و وارد بازار شوند. برای شناخت بیشتر رادیاتورها و حوله خشک کن های حمام پیشنهاد میکنیم تا مقاله تخصصی گلزار رادیاتور در زمینه شناخت رادیاتورهای حمام را مطالعه نمایید.

 

انواع حوله خشک کن مدرن

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، حوله خشک کن‌ها به طور کلی از لحاظ نوع عملکرد دارای دو نوع مختلف می‌باشند. دسته‌ای که با استفاده از آب گرم دریافتی از موتورخانه و پکیج، گرما تولید کرده و موجب خشک کردن حوله‌ها می‌شوند و دسته‌ای که برای گرم شدن از انرژی الکتریکی برق استفاده می‌کنند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  قیمت خرید شوفاژ های استیل و مدرن خانه و سرویس

دسته اول، یعنی گروهی که از آب گرم برای تولید گرما استفاده می‌کنند با نام حوله خشک کن‌های هیدرونیک شناخته می‌شوند و دسته‌ی دوم، که از انرژی برق برای گرم کردن استفاده می‌کنند، حوله خشک کن‌های الکتریکی نامیده می‌شوند. هر یک از این حوله خشک کن‌ها به نوبه‌ی خود دارای مزایا و معایبی می‌باشند، اما به طور کلی گفته می‌شود که در حال حاضر حوله خشک کن‌های الکترونیکی رواج بیشتری در میان مردم دارند.

انواع حوله خشک کن‌ها به همین دو نوع ختم نمی‌شود. حوله خشک کن‌ها از منظر جنس‌شان نیز بررسی شده و دارای انواع مختلفی می‌باشند. حوله خشک کن‌های آلومینیومی، استیل، شیشه‌ای و ترکیب چوب و استیل از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین حوله خشک کن‌ها در میان مردم می‌باشند. علت محبوبیت هر یک از آن‌ها متفاوت می‌باشد و برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مزایا و معایب آن‌ها می‌توانید به مطلب انواع حوله خشک کن مراجعه نمایید.

 

مزایای حوله خشک کن های مدرن

 

مزایای حوله خشک کن های مدرن

به جرئت می‌توان گفت که اصلی‌ترین مزیت حوله خشک کن‌های مدرن، زیبایی‌های ظاهری آن‌ها می‌باشد که سبب گشته دکوراسیون‌های داخلی سرویس‌های بهداشتی و حمام متحول شده و زیبا و دلبازتر دیده شوند. البته مزایای حوله خشک کن مدرن محدود به همین یک مورد نمی‌باشد و مزایای دیگری نیز به همراه دارد.

صرفه‌جویی بیشتر در مصرف انرژی یکی دیگر از مزایای حوله خشک کن های مدرن می‌باشد. حوله خشک کن‌های قدیمی مصرف انرژی بسیار بیشتری داشتند، اما با روی کار آمدن حوله خشک کن مدرن مشکل مصرف انرژی تا حدودی حل گردید.

اکثر حوله خشک کن‌های مدرن مانند حوله خشک کن‌های شیشه‌ای و آلومینیومی، گرما را در تمام سطح حوله خشک کن به صورت یکنواخت پخش می‌کنند و این سبب می‌شود که جذب رطوبت ساده‌تر انجام گردد.

بسیاری از حوله خشک کن‌های مدرن به نوعی طراحی شده‌اند که از مقاومت بسیار بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی برخوردار می‌باشند و به همین خاطر نیز طول عمر بیشتری دارند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  قبل خرید بازده دمایی حوله خشک کن استیل مدرن چقدر است را بخوانید

برخی از حوله خشک کن‌های مدرن به صورت دو کاره می‌باند و علاوه بر اینکه با استفاده از آب گرم پکیج و موتورخانه ایجاد گرما می‌کنند، از طریق انرژی الکتریکی نیز قادر به گرم کردن فضا و جذب رطوبت می‌باشند.

بسیاری از حوله خشک کن‌های مدرن دارای ضمانت‌نامه و گارانتی می‌باشند. بدین معنا که تا چند سال پس از خرید حوله خشک کن، در صورتی که مشکلاتی اعم از پوسیدگی و زنگ زدگی پیش آید، قادر به بازگرداندن آن به فروشنده و یا تعویض آن با حوله خشک کنی دیگر خواهید بود.

 

قیمت حوله خشک کن مدرن

بدیهی است که حوله خشک کن های مدرن قیمت بالاتری نسبت به حوله خشک کن‌های ساده و قدیمی داشته باشد. اما نمی‌توانیم قیمت دقیقی را برای این نوع از حوله خشک کن‌ها در نظر بگیریم. قیمت حوله خشک کن مدرن به عوامل متعددی از جمله جنس حوله خشک کن، عملکرد آن، اندازه آن، شکل ظاهری و یا برند تولید کننده آن متفاوت باشد. اما به هنگام خرید دقت داشته باشید که صرفا مدرن بودن ظاهر حوله خشک کن را در نظر نگیرید و از کیفیت بالای سیستم گرمایشی حوله خشک کن نیز اطمینان یابید.

با خرید حوله خشک کن مدرن از برندهای معتبر می‌توانید اطمینان داشته باشید که حوله خشک کن از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد و در صورت وجود مشکل می‌توانید از ضمانت نام حوله خشک کن استفاده نمایید.

 

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین کالاهای پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “حوله خشک کن های مدرن به همراه مزایای استفاده از این رادیاتورهای حمام

  1. سحر محمدشاهی گفت:

    از شما و سایت خوبتون بابت اطلاعات دقیق و کاملتون در مورد حوله خشک کن و خرید اونها ممنونم
    پاسخ تمامی سوالاتم تو حوزه انتخاب حوله خشک کن مدرن رو تو وبسایت شما به دست اوردم
    امیدوارم که نشر اطلاعاتتون روز به روز بیشتر بشه

    1. فروشگاه گلزار گفت:

      ممنون از لطف و حمایتتون
      امیدواریم با محتوای ارزشمند و هدفمند بتونیم به کسب اطلاعات و بهترین انتخاب شما کمک کنیم

  2. رامین هخامنش گفت:

    جلسه های مشاورتون واقعا تاثیر گذارند

  3. سیدحسین قربانی گفت:

    هزینه مشاورتون چنده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *