رادیاتور

معرفی و بررسی دقیق بهترین رادیاتور های مدرن

بهترین رادیاتور های مدرن

در زمستان برای اینکه بتوان درجه حرارت خاصی را در خانه ها حفظ کرد به رادیاتور مجهز نیاز دارید. نقش رادیاتور ها انتقال گرما از مایع انتقال حرارت به هوای محیط است.  بنابراین ماموریت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا توصیه می شود این تجهیزات به خوبی انتخاب شود. رادیاتور های مدرن این روزها یکی از بهترین انتخاب ها برای منازل شما هستند که علاوه بر ایجاد گرما به دکوراسیون منزل جلوه ای زیبا و بروز می بخشند.

شاید برای شما هم سوال باشد که چگونه بهترین رادیاتور های مدرن را انتخاب کنید؟

ما در این مقاله بهترین و بروز ترین مدل ها را برای شما آورده ایم تا به شما کمک کنیم دستگاهی متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب کنید.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

 

معرفی بهترین رادیاتور های مدرن

در این قسمت از مقاله قصد داریم شما را با چند مورد از بهترین و بروز ترین رادیاتور های مدرن آشنا کنیم:

حوله خشک های مدرن نسبت به حوله خشک کن‌های قدیمی‌تر محبوبیت بسیار بیشتری دارد و همین موضوع نیز سبب گشته که قابلیت‌ها و طرح‌های آن‌ها نیز پیشرفته‌تر از سابق باشد. انواع حوله خشک کن‌های مدرن در جنس‌های مختلفی اعم از شیشه‌ای، آلومینیوم، چوبی و استیل در بازر موجود می‌باشند و ظاهر بسیار زیبا و مدرنی نسبت به حوله خشک کن‌های قدیمی دارند.

 

۱.رادیاتور عمودی Milano Hudson Reed Vitality

این رادیاتور دستگاهی با کیفیت است که کاملا در برابر خوردگی مقاوم است و با مواد دیگر سازگار است. خرید این رادیاتور گرمایش مرکزی به شما امکان می دهد به لطف نازکی دیواره های آن از تجمع سریع و کارآمد و بازگشت گرما در اتاق خود بهره مند شوید. ویژگی دوم آن قیمت مناسب است که نسبت به مدل های خاص و گرانقیمت بسیار کمتر است و با این وجود به همان اندازه کارآمد است.

گرمایش این مدل برای تامین آب گرم بالای ۵۰ درجه سانتیگراد مناسب است. مواد آن گرم شدن سریع و بازگرداندن حرارت خوب را تضمین می کند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  ویژگی، مزایا و معایب شوفاژ های مدرن و دکوراتیو منازل

این مدل دستگاهی دقیقا در رنگ سفید است که طراحی، ابعاد و وزن آن به گونه ای طراحی شده است که در عین زیبایی کاربرد و نصب آن آسان است. در ضمن این رادیاتور های مدرن با بخاری های برقی سازگار نیستند.

 

۲.رادیاتور های حرارتی مرکزی رادیاتور دیواری Kika DIoE Designer

با توجه به طراحی مدرن این رادیاتور بدون اینکه متوجه شوید آن را در پشت اتاق نشیمن خود پنهان کنید فضای داخلی خانه را زیبا و مدرن سازید.

علاوه بر این، این دستگاه همه کاره قادر است دمای مناسب را با اتلاف گرمای مناسب در اتاق های مختلف منزل شما ایجاد کند، خواه اشپزخانه باشد، پذیرایی، اتاق خواب یا حمام. گرمای آن مساحت وسیعی از 5 متر مربع تا 10 متر مربع را شامل می شود.

به دلیل پوشش کامپوزیت مس و آلومینیوم که مقاومت بهتری در برابر شرایط شدید دارد، به زودی خراب نخواهند شد. همچنین این طرح، در برابر خودرگی محافظ است.

این مدل از رادیاتور های مدرن از نشت احتمالی جلوگیری می کنند. به همین ترتیب فاقد فرمالدئید است و به لطف پوشش سازگار با محیط زیست هیچ اثر مضر بر سلامتی نخواهد داشت.

به دلیل خاصیت در توزیع موثر گرما، بیشتر اتاق های خانه شما می توانند این بخاری را در خود جای دهند.

 

۳. رادیاتور افقی Milano Hudson Reed Vitality 

رادیاتور ها چند سالی است که بازار را تحت کنترل خود گرفته اند، با این وجود این مدل پیش از همه به دلیل عملکردش برجسته است.

این دستگاه با چشمان بسته قابل خریداری است در واقع مطابق استاندارد های BS EN 44 طراحی شده است. سازنده از فولاد ضخامت 1.5 میلی متر بر روی این محصول استفاده کرده است تا عمر و توانایی آن را برای کنار آمدن با سایش افزایش دهد. اگر کمی برای بررسی آن وقت بگذارید، متوجه وجود علامت CE می شوید که قابلیت اطمینان آن را تعیین می کند. علاوه بر این، این محصول با ضمانت 20 ساله به فروش می رسد که در مورد همه دستگاه های این مسئله ذکر نمی شود.

این رادیاتور های مدرن به اندازه 63.5 سانتی متر عرض، 118 سانتی متر طول و 5.6 سانتی متر ضخامت مانعی برای شما نخواهند بود.

در مورد نصب، دستگاه ساخته شده است تا ترجیحا زیر دیافراگم با دیوار ثابت شود . پس از نصب جلوه ای معاصر به اتاق می بخشد .

این مدل دارای ظرفیت گرمایشی قابل توجه 1194 وات هستند که اجازه می دهد دمای خانه شما خیلی سریع افزایش یابد. بنابراین می توانید با وجود فصل زمستان از یک فضای راحت لذت ببرید.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  6 مورد از انواع رادیاتور مدرن موجود در بازار تهران

این رادیاتور وسیله ای است که به لطف شکل و همچنین رنگ سفید زیبا، با دکوراسیون مدرن مطابقت دارد.

 

۴.رادیاتور Milano DRWOO3B Hudson Reed Hudson

خرید رادیاتور حرارت مرکزی نباید با عجله انجام شود. در نظر گرفتن معیار های خاصی مهم است. بهترین مدل های رتبه بندی ما مانند این Hudson Reed DRWOO3B در رنگ سفید است. این مدل یک قطعه از تجهیزات با طراحی است که در عین سادگی مدرن و تزئینی است. این بخاری با استیل ممتاز طراحی شده است. مزیت این مدل این است که باعث افزایش سریع و منظم گرما می شود.

اگر به دنبال انتخاب یکی از بهترین رادیاتور های مدرن با راحتی و عملکرد بهتر هستید، این محصول از Milano پیشنهاد می شود. نه تنها قیمت کمتری نسبت به مدل های لوکس با عملکرد یکسان دارد بلکه سنگین تر و در نتیجه حجیم نیست. این امر نصب آن را بسیار تسهیل می کند.

فولاد استفاده شده در آن 1.5 سانتی متر اندازه دارد. کاملا ضخیم است و مقاومت خوبی در برابر مواد را تضمین می کند.

این رادیاتور گرمایش مرکزی از برند Milano ارزانترین مدل در میان مدلهای سطح بالای بازار است.

این تجهیزات با نصب روی دیوار و یک کیت ثابت رایگان به شما تحویل داده می شود.

کیفیت این ماده طبق DIN EN 442 آزمایش شده است.

درحالی که خرید این دستگاه لوازم جانبی مفیدی به شما می دهد ، مجهز به شیر نیست .

 

۵.رادیاتور حوله خشک کن Acova Atoll Spa 71 6W

می توانید این دستگاه را در فضای داخلی خانه تنظیم کنید، زیرا با هر دکوراسیون داخلی  اعم از کرمی یا سفید متناسب است با 4 اتصال، این مدل قابل چرخاندن می باشد از چپ به راست یا از بالا به پایین.

به همین ترتیب شامل 3 کنسول دیواری است که می توانند از نظر ارتفاع و عمق تنظیم شوند. بسته به میزان گرمی که درخواست می کنید، می توانید گزینه های این رادیاتور های مدرن را در نسخه مختلف تنظیم کنید. این تصمیم به شما بستگی دارد که بین ترموستات یا مقاومت دیگری که به عملکرد اصلی دستگاه اضافه می شود، انتخاب کنید.

این دستگاه به لطف دریچه تهویه قابل تنظیم هوا در خرید موجود است، قادر است هر چیزی را که می تواند اجزای خطرناکی در محیط شما ایجاد کند، از بین ببرد. همچنین به دلیل پایان پودر اپوکسی RAL 9016 قادر است با شرایط مختلف آب و هوایی کنار بیاید‌.  اما توجه‌ داشته باشید ممکن است رنگ ارائه شده به مذاق همه خوش نیاید.

 

۶.رادیاتور گرمایش مرکزی فولاد  Acovn Fassane Shx 620 W

اگر قصد دارید در دوره های سرمای شدید خانه خود را بازسازی کنید یا فقط یک راه حل موثر پیدا کنید، این رادیاتور های مدرن برای شما مناسب هستند. این مدل علاوه بر طراحی دلپذیر نوید یک فضای مدرن را در خانه شما می دهد.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  معرفی و آموزش نحوه انتخاب رادیاتور های تزئینی منازل

این مدل همراه با لوازم جانبی کاربردی مختلف است که به شما امکان می دهد از رادیاتور به بهترین شکل ممکن 3 شاخه کامل‌، 1 پلاگین و کنسول استفاده کنید. علاوه بر این، صرف نظر از اندازه اتاقی که این دستگاه در آن نصب می شود، به لطف ظرفیت گرمایش بالای 620 وات، اثر گرمایی مناسبی را ایجاد می کند.

طول این رادیاتور 2000 میلی متر، عرض آن 296 میلی متر و ضخامت آن 29 میلی متر است که نشان می دهد این دستگاه بسیار تخت است. به این ترتیب امکان تنظیم این رادیاتور در چندین فضا وجود دارد، به خصوص در مکان های کم و بیش تنگ که نیاز به افزایش گرما دارند.

اما توجه کنید که به دلیل وزن 13.3 کیلوگرمی، از دست دوم برای جابجایی این دستگاه استفاده کنید.

 

۷.رادیاتور Hudson Reed Sloane Vertical Design whit mirror

این رادیاتور های مدرن علاوه بر عملکرد اصلی خود در گرم کردن خانه به شما‌ امکان می دهد تا جلوه ای مدرن به فضای داخلی خانه بدهید.

بعلاوه گزینه های مختلف آن شامل یک آینه یکپارچه با عرض 14.6 است که به شما امکان می دهد در آینه به خود نگاه کنید. ابعاد این رادیاتور از نظر تراکم 160 سانتی متر طول؛ 26.5 سانتی متر عرض و 7.2 سانتی متر ارتفاع است. بنابراین می توانید این دستگاه را در هر کجای خانه خود حتی در فضای محدود نصب کنید.

این رادیاتور با توان 789 وات کار می کند، علی رغم فشرده بودن گرمای کافی را به خانه شما می رساند. حتی اگر این مدل را در شرایط مختلف استفاده قرار دهید، به دلیل ضخامت فولاد، احتمال عملکرد آن در فشار زیاد به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

این مدل رادیاتور های مدرن همراه با شاخه های خالی کننده و تخلیه و همچنین براکت های دیواری، استفاده از این مدل به ویژه آسان است.

 

فروشگاه گلزار با سابقه‌ای درخشان در تولید لوازم داخلی و خارجی ساختمان در سالیان طولانی، به تولید حوله خشک کن های استیل دکوراتیو مشغول شده است؛ که در این حوزه با کسب 5 سال سابقه‌ی درخشان تولید و عرضه‌ی حوله خشک کن های باکیفیت و بی‌نظیر، امروز توانسته با همراهی شما تولیدات خود را گسترش دهد، به صورتی که امروز شما طرح سفارشی حوله خشک کن خود را برای ما روی کاغذ میکشید و پس از دریافت اعلام قیمت، حوله خشک کن باکیفیت و دکوراتیو خود را دریافت مینمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “معرفی و بررسی دقیق بهترین رادیاتور های مدرن

  1. عباس رهنما گفت:

    محتوا خوبی بود

  2. اسدالله امینی گفت:

    مطالب بی نظیر بود

  3. محمدجواد قربانی گفت:

    دفتر مرکزیتون کجا قرار داره

  4. غلامرضا کشاورز گفت:

    مشاوره کودکان هم دارین

  5. مسعود عابدی گفت:

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *