سرویس بهداشتی

بهترین راهنمای خرید شلنگ توالت های باکیفیت و رنگی

مواد استفاده شده در شلنگ توالت

آنچه از درون جعبه شلنگ توالت بیرون می‌ آید طبعا می تواند به لحاظ مرغوبیت، ظرافت و زیبایی، نوع مواد ساخته شده از آن، تعداد اقلام همراه، و صد البته قیمت، بسیار متنوع باشد. اما اکثر این کیت ها دارای یک واحد شلنگ توالت (با یا بدون اسپری) براکت دیواری (قاب اتصال به دیوار)، مهره اتصال به شیر آب، و تعدادی پیچ هستند. با این حال برخی از شلنگ های توالت با شیر خود بصورت یکجا فروخته شده، و بنابر این بعضی از این کیت ها ممکن است شامل شیرهای توالت کلاسیک یا اهرمی هم باشند، ولی بطور معمول شلنگ توالت را چنانچه به شیر آلاتش احتیاج نداشته باشید، می‌توان بطور مجزا خریداری نمود.

فروشگاه اینترنتی لوازم ساختمانی گلزار شامل فروش تمام کالاهای داخلی ساختمان میباشد که شما با مراجعه حضوری یا برقراری تماس میتوانید جهت خرید بهترین کیفیت این کالا اقدام نمایید؛ گلزار با قدمتی فراوان در صنعت ساختمان همواره پیشرو در فروش بهترین محصولات با بهترین کیفیت میباشد که خرید آنلاین را برای شما عزیزان ساده نموده است.

داشتن یک هود آشپزخانه مزایای زیادی دارد. از موارد واضح (هوای پاک) تا شرایط و موارد ثانویه نه چندان واضح (کابینت های تمیزتر و آزادی خلاقیت در پخت و پز) ، افزودن این وسیله مهم به آشپزخانه شما پیشرفت چشمگیری است. مهمترین مزایای استفاده از هود را در مقاله تخصصی فروشگاه گلزار مطالعه نمایید.

 

مواد استفاده شده در شلنگ توالت

ماده‌ای که از آن ساخته شده، نقش تعیین کننده ای در دوام شلنگ دارد. متداول ترین انواع شلنگ های توالت که پیدا خواهید کرد یا با استفاده از پلاستیک PVC، یا از جنس برنج (با روکش کروم) یا حتی از استیل ضد زنگ ساخته می شوند. به دلایل واضح، شلنگ توالت ساخته شده از فلز در مقایسه با مدل های پلاستیکی دوام بیشتری خواهد داشت.

اما در عین حال عیب شلنگ های فلزی این است که آلودگی و مواد محیطی را بیشتر جذب می کنند، و به همین لحاظ شلنگ های پلاستیکی را اصطلاحاً آنتی باکتریال هم می نامند. همچنین، مواد مورد استفاده برای براکت دیواری را بررسی کنید. براکت فلزی بر پلاستیکی ترجیح داده می شوند. علاوه بر این، باید اطمینان حاصل کنید که شلنگ توالت انتخابی شما در واقع ضد خوردگی است. طبیعتاً حتی درون شلنگ های فلزی اعم از برنجی یا استیل هم، یک تیوب پلاستیکی قرار دارد که با روکشی از جنس فلز پوشانده شده. اعم از پلاستیکی یا فلزی، طول عمر شلنگ با ضخامت تیوب آن نسبت مستقیم دارد. اگر مهره اتصال شلنگی که خریداری می‌کنید فلزی (برنجی) باشد بسیار با دوام تر از انواع غیر فلزی است.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  روشویی چیست؟ روشویی از چه موادی ساخته شده است؟

 

پرلاتر

سعی کنید شلنگی که خریداری می‌کنید حتماً پرلاتر داشته باشد. پرلاترهمان قطعه شبکه ای (توری) سر شیر آب است که باعث تنظیم آب خروجی از لوله با هوا میشود.هنگام عبور از این توری، آب به تعداد زیادی از رشته‌های باریک تقسیم می‌شود که بین آن‌ها جریان هوا قراردارد. اگر تا به حال از شیر آب بدون توری استفاده کرده‌ باشید، متوجه عملکرد و ضرورت استفاده از آن در شیرها شده‌اید.

در شیرهای بدون توری، آب با فشار نامطلوب از دریچه بیرون می‌آید و به اطراف پاشیده می‌شود. ترکیب هوا با جریان آب منجر به خروج آب با جریان ثابت و پایدار می‌شود. به همین دلیل وجود توری پرلاتر در انتهای شلنگ توالت نیز کمک بسیار زیادی به کیفیت عملکرد آن می کند. وجود این توری همچنین کمک قابل ملاحظه ای به صرفه جویی در مصرف و جلوگیری از هدر رفتن آب می کند.

 

طول شلنگ توالت باید چقدر باشد

هنگام خرید شلنگ توالت مراقب باشید اگر شلنگ بیش از حد طویل باشد، آویختن آن به قاب اتصال یک کار خسته کننده می شود، زیرا شلنگ کف توالت را لمس می کند.

اگر با توجه به محل قرارگیری شیر و فاصله آن تا کاسه توالت، شلنگ توالت بیش از حد کوتاه باشد، ممکن است به توالت شما نرسد. شیلنگ ها معمولا اندازه های استاندارد بیرون می آیند، اما معلوم نیست فاصله شیر توالت شما تا خود توالت استاندارد باشد، بنابراین ممکن است مجبور شوید دنبال شلنگی بگردید که طولی بیش از استاندارد بیابید. در عین حال می توانید طول شلنگ را برای اندازه توالت خود سفارشی کنید.

 

شلنگ مشکی توالت

 

قابلیت چرخش سر اسپری شلنگ:

شلنگ های توالت ممکن است دارای سر اسپری چرخان باشند. در حالی که در بعضی فقط یک چرخش 180 درجه امکان پذیر است، مدل هایی هستند که چرخش کامل 360 درجه دارند. میزان چرخش اسپری سر شلنگ توالت مهم است و در قیمت آن تأثیر دارد. احتمالاً با مشکل پیچ خوردگی شلنگ توالت مواجه شده اید. وقتی شلنگ توالت شما دارای یک سر اسپری چرخان باشد، دیگر نیازی نیست که کل لوله بچرخانید تا پیچ و تاب خوردگی آن باز شود. فقط کافی است سر چرخان اسپری آنرا بچرخانید.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  روشویی چیست؟ روشویی از چه موادی ساخته شده است؟

شلنگ های توالت اسپری دار All Flex: نوع All Flex شلنگ های توالت اسپری دار، دارای اهرمی است که می تواند به سمت عقب خم شود تا جریان ثابت آب را حفظ کند. نیاز به گفتن ندارد که فشار دادن طولانی مدت دست بر روی اهرم یا دکمه ی باز کننده جریان آب می تواند باعث درد شست شما شود. برای رفع این مشکل می‌توان از شلنگ توالت اسپری دار All Flex استفاده کرد که با پیچاندن اهرم آن به سمت عقب یا با فشار دادن آن به سمت داخل، نوعی ضامن ایجاد میشود.

بعضی از شلنگ های توالت اسپری دار ممکن است اهرم پشتی پیچشی نداشته باشند اما گزینه قفل دسته را دارند تا جریان یکنواخت آب حفظ شود. هر دو مورد بهتر از انواع معمولی هستند که باید  در تمام طول زمان استفاده تحت فشار دست تحت فشار قرار داشته باشند.

موقعیت این دکمه یا اهرم بر روی سر شلنگ نیز دارای اهمیت است. برخی از آنها دارای دکمه ای در پشت دماغه سر اسپری هستند، و در برخی دیگر این دکمه در زیر شیپوری اسپری قرار گرفته. اگر دکمه یا اهرم  از جنس پلاستیک ساخته شده باشد، به راحتی ممکن است بشکند. همچنین اگر به طور تصادفی از دست شما بیفتد، چه بسا آسیب ببیند.

 

ضد زنگ بودنشلنگ توالت

هنگام خرید شیر آلات و شلنگ فلزی توالت اطمینان حاصل کنید که از مواد مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده است. خرید شیر و شلنگ توالت ارزان قیمت می تواند منجر به خوردگی آن بعد از مدتی شود. از آنجا که شیرآلات و شلنگ های توالت دائماً با آب در تماس اند، خرید مدل های ساخته شده از مواد با کیفیت ضروری است.

امروزه شلنگ های توالت پلاستیکی بسیاریی نیز  در بازارموجود است. اگرچه اینها خاصیت ضد خوردگی دارند، اما دوام آن‌ها به نسبت انواع فلزی کم است. مرغوبترین و لوکس ترین آنها از فلز گالوانیزه ساخته می شوند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  روشویی چیست؟ روشویی از چه موادی ساخته شده است؟

 

شیلنگ توالت استاندارد و با ضمانت

سعی کنید حتماً محصولی را انتخاب و خریداری کنید که دارای نشان استاندارد و ضمانت نامه‌ ای به مدت دستکم دوازده ماه باشد. بخصوص اگر منزل خود را بیمه کرده اید، باید در جریان باشید که در صورت خرید و نصب چیز به ظاهر کم اهمیتی مثل شلنگ توالت هم، در صورتی که خدای ناخواسته حادثه‌ ای برای خانه شما رخ دهد، ممکن است با مشکلات جدی در دریافت خسارت خود از بیمه مواجه شوید، چرا که عدم رعایت همین موارد ظاهراً کم اهمیت هم نقض مفاد بیمه نامه محسوب می شود.

شلنگ های توالت دارای کیفیت مطلوب با گارانتی ارائه می شوند. در برخی موارد، تولید کننده ها ضمانتی برای دکمه یا بعضی از قسمت های خاص محصول خود ارائه نمی دهند. بنابراین ، باید قبل از خرید آن دقت نمایید مجصولی را انتخاب کنید که دارای ضمانت کل اجزاء آن باشد.

فروشگاه گلزار با سابقه‌ای درخشان در تولید لوازم داخلی و خارجی ساختمان در سالیان طولانی، به تولید حوله خشک کن های استیل دکوراتیو مشغول شده است؛ که در این حوزه با کسب 5 سال سابقه‌ی درخشان تولید و عرضه‌ی حوله خشک کن های باکیفیت و بی‌نظیر، امروز توانسته با همراهی شما تولیدات خود را گسترش دهد، به صورتی که امروز شما طرح سفارشی حوله خشک کن خود را برای ما روی کاغذ میکشید و پس از دریافت اعلام قیمت، حوله خشک کن باکیفیت و دکوراتیو خود را دریافت مینمایید.

حوله خشک کن که با نام شوفاژ حمام نیز شناخته می‌شود، دستگاهی است که به عنوان رادیاتور عمل کرده و فضای حمام یا سرویس بهداشتی را گرم و مطبوع نگه می‌دارد. این شوفاژهای حمام در ابتدا ظاهری بسیار ساده و شبیه شوفاژهای معمولی داخل خانه‌ها داشتند، اما افزایش گرایش مردم به خرید و نصب آن‌ها سبب گشت که انواع مختلفی از این شوفاژها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و وارد بازار شوند. برای شناخت بیشتر رادیاتورها و حوله خشک کن های حمام پیشنهاد میکنیم تا مقاله تخصصی گلزار رادیاتور در زمینه شناخت رادیاتورهای حمام را مطالعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “بهترین راهنمای خرید شلنگ توالت های باکیفیت و رنگی

  1. محسن حبیبی گفت:

    چجوری می تونیم با کارشناسانتون در ارتباط باشیم

  2. سجاد کلانتری گفت:

    aaaaliii bood

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *