خرید رادیاتور و حوله خشک کن

بهترین راهنمای خرید حوله خشک کن تزئینی و مدرن حمام

خرید حوله خشک کن تزئینی

شروع روز با ورود به حمامی که در اواسط زمستان دارای درجه حرارت گرم است یک لذت عالی است و اگر یک حوله گرم نیز داشته باشیم، قطعا روز را به خوبی شروع خواهیم کرد. اگر چه سیستم های گرمایشی متعددی برای بهبود هوای حمام ها وجود دارد، اما خرید حوله خشک کن تزئینی ، فوق العاده عمل می کند. حوله خشک کن های تزئینی به گونه ای طراحی شده اند که یک جلوه تزئینی بی نظیر به سرویس بهداشتی می دهند، این در حالی است که عملکرد اصلی آنها گرم کردن حوله های آویزان بر روی آنها است. این دستگاه ها برای گرم کردن و همچنین خشک کردن حوله ها همراه با دادن دمای مناسب به محیط سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند، علاوه بر این فضا را به طور چشمگیری زیبا جلوه  می دهند. به دلیل شهرنشینی سریع و رشد جمعیت که منجر به افزایش ساخت و سازهای مسکونی شده است و همچنین بازسازی خانه های قدیمی، استفاده از وسایل و امکانات مدرن بهداشتی از قبیل حوله خشک کن ها در سال های اخیر روند رو به افزایشی داشته است.

نوع دیگری از شوفاژهای زینتی، شوفاژ حوله خشک کن است که برای اهداف متعددی مورد استفاده قرار میگیرد.یکی از این  دلایل گرم کردن محیط داخل سرویس بهداشتیست. مورد بعدی خشک کردن حوله ها و لباس های کوچک است و در نهایت زیبایی چشمگیر این نوع شوفاژ زینتی باعث میشود روزانه به تعداد طرفداران آن اضافه شود.

حوله خشک کن ها در دو نوع الکتریکی و هیدرولیکی به بازار عرضه می شوند. هر دو نوع حوله خشک کن عملکرد یکسانی دارند اما روش های گرمایش آنها متفاوت است. حوله خشک کن های برقی با اتصال به برق در محل مربوطه به راحتی نصب و قابل استفاده می شوند. این نوع حوله خشک کن علاوه بر استفاده در فضاهای مسکونی در فضاهای تجاری نیز به دلیل نبود فضای کافی برای سیستم های گرمایش مرکزی، می تواند به راحتی مورد استفاده قرار بگیرد.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  انواع روش های خرید حوله خشک کن استیل مدرن در هر ابعاد و سایز

در ساختمان هایی که مجهز به سیستم گرمایش مرکزی هستند و از رادیاتور برای گرمایش استفاده می کنند استفاده از حوله خشک کن های هیدرولیکی توصیه می شود.

 

انتخاب اندازه مناسب ریل حوله خشک کن

برای خرید حوله خشک کن تزئینی و قبل از اینکه به نوع حوله خشک کن خود فکر کنید، مهم است که در نظر بگیرید چه اندازه حوله خشک کن برای سرویس بهداشتی خود نیاز دارید. بدیهی است که این اندازه به فضای موجود و میزان گرمای تولیدی سرویس بهداشتی یا دیگر فضاهای نصب بستگی خواهد داشت. ابعاد ریل های حوله خشک کن به طور کلی از 600 تا 1800 میلی متر طول و 400 تا 1000 میلی متر عرض  به بازار عرضه می شوند. اندازه دیگری که علاوه بر ابعاد باید در انتخاب حوله خشک کن در نظر گرفته شود، فاصله نرده و ریل های حوله خشک کن از دیوار و فاصله بین نرده ها و ریل ها است. اندازه حوله خشک کن تزئینی که انتخاب می کنید باید بتواند گرمای لازم برای گرم شدن سرویس بهداشتی تامین کند.

در شرایطی ممکن است مشتری بخواهد که حوله خشک کنی که در حمام نصب می‌شود، به صورت سفارشی طراحی شده باشد. بدین معنا که جنس، عملکرد و طرح آن را تماما باب میل خودشان انتخاب کنند و تولیدکنندگان نیز برای جلب رضایت مشتری آن را طراحی کرده و به فروش برسانند. حوله خشک کن های سفارشی حمام این امکان را برای شما فراهم نموده‌اند که رنگ و حتی طرح مورد نظرتان را خودتان انتخاب کنید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت آنها میتوانید به مطلب تخصصی آن مراجعه نمایید.

 

انتخاب سبک حوله خشک کن

برای بسیاری از افراد، تصمیم گیری در مورد سبک حوله خشک کنی که می خواهد در خانه خود نصب کنند، هیچان انگیز ترین قسمت این فرایند محسوب می شود.

اگر اولین بار است که می خواهید حوله خشک کن  خریداری کنید، ما با ارائه متداول ترین نوع این دستگاه ها به شما کمک می کنیم تا بهترین انتخاب را برای فضای خانه خود داشته باشید.

 

حوله خشک کن نردبانی

حوله خشک کن به سبک نردبان متداول ترین و محبوب ترین نوع حوله خشک کن به شمار می آید. حوله خشک کن های نرده ای به دلیل سادگی خود بسیار شناخته شده هستند، این حوله خشک کن ها در طیف گسترده ای از اندازه ها به بازار عرضه می شوند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  رادیاتور ارزان قیمت یا چی؟ راهنمای خرید رادیاتور های ارزان

 

انتخاب رنگ

 حوله خشک کن ها در رنگ های بسیار متنوعی ارائه می شوند، بنابراین مهم است که هنگام خرید به به اندازه کافی وقت بگذارید و رنگ دلخواه و متناسب با فضای خود را انتخاب کنید. این دامنه انتخاب متنوع به این معنی است که شما می توانید یک طراحی شخصی برای حمام یا آشپزخانه خود ایجاد کنید.

 متداول ترین ماده ساخت ریل خشک کن حوله، فولاد با روکش کروم است. این حوله خشک کن ها بسیار محبوب هستند و به نظر می رسد مقرون به صرفه ترین گزینه باشند.

همچنین می توانید ریل حوله ای استیل ساخته شده از فولاد ضد زنگ درجه 304 را خریداری کنید. این حوله خشک کن ها، کیفیت و دوام بالایی دارند و معمولا قیمت بالایی نسبت به سایر نمونه ها دارند.

رنگ های محبوب حوله خشک کن ها

 

رنگ های محبوب حوله خشک کن ها

آنتراسیت –  حوله خشک کن های آنتراسیت به یک انتخاب بسیار عالی برای کسانی که به دنبال یک جلوه مدرن برای فضاهای خود هستند، تبدیل شده است. این رنگ حوله خشک کن جزء رنگ های تزئینی محسوب می شود و جلوه ای متفاوت به فضای شما می بخشد.

سفید – حوله خشک کن های سفید برای ایجاد یک فضای روشن و خنک مناسب هستند. ریل های حوله شک کن سفید کاملا با فضای سفید داخل حمام مطابقت دارند.

مشکی – ریل های حوله خشک کن مشکی تضاد زیادی با دیوارهای سفید حمام و وان دارند که این به نوبه خود می تواند بسیار جذاب باشد. ریل های حوله خشک کن مشکی وقتی با سرامیک های کف حمام جفت شود، جلوه بی نظیری به این فضا می بخشد.

نقره ای – حوله خشک کن  نقره ای تضمین می کند که به شیک بودن فضا را افزایش دهد. نقره ای یک رنگ همه کاره است که در مقیاس جهانی کار می کند.

 

ریل های حوله خشک کن را در کجا قرار دهید؟

اگر فضای کافی برای نصب حوله خشک کن دارید بهتر است آن را در فاصله بین در و دوش قرار بدهید.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  بهترین مرکز فروش حوله خشک کن و رادیاتور مدرن استیل

حوله خشک کن های برقی انعطاف پذیری بیشتری را نسبت به حوله خشک کن های هیدرولیکی ایجاد می کنند زیرا به لوله و لوله کشی متکی نیستند و به راحتی در هر مکانی قابل نصب هستند.

اگر از به دنبال خرید حوله خشک کن های تزئینی برقی هستید و آن را برای استفاده ترجیح می دهید، همواره مراقب باشید که به به سیم برق آن صدمه ای وارد نشود، همچنین  بهتر است استفاده از آن را به زمانی که به آن نیاز دارید محدود کنید، نه اینکه آن را به طور مداوم روشن کنید.

متداول ترین مکان های برای نصب ریل حوله خشک کن های تزئینی حمام، آشپزخانه و سایر اتاق های عمومی است. همه این ها مکان های شلوغی هستند که به طور حتم منجر به آلودگی، گرد و غبار می شوند، بنابراین مهم است که با تمیز کردن منظم ریل های حوله خشک کن به بهترین شکل این آلودگی ها را از بین ببرید. با تمیز نگه داشتن ریل های حوله خشک کن تزئینی، علاوه بر اینکه از  تمیز بودن حوله های خشک شده اطمینان پیدا می کنید بلکه به ماندگاری جلوه، زیبایی و عمر حوله خشک کن  نیز کمک می کنید.

امیدواریم این راهنمای خرید حوله خشک کن تزئینی برای شما مفید و آموزنده واقع شده باشد. خرید حوله خشک کن تزئینی یکی از مهمترین موارد انتخاب بهترین دکوراسیون منزل و سرویس بهداشتی شماست که میتوانید به این وسیله به تزئین و زیبایی منزل خود اضافه نمایید.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “بهترین راهنمای خرید حوله خشک کن تزئینی و مدرن حمام

  1. حیدر نصیری گفت:

    مطلب خوبی بود

  2. عباس خسروی گفت:

    شما کانال تلگرام هم دارین؟

  3. حبیب الله ایمانی گفت:

    من مشاوره برای رابطه می خواستم چجوری باهاتون ارتباط بر قرار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *