خرید رادیاتور و حوله خشک کن

بهترین روش و مراحل خرید حوله خشک کن دیواری با کیفیت

حوله خشک کن طاقچه ای استیل طور

حوله خشک کن ها یکی از انواع مختلف شوفاژ ها هستند که کاربرد های موثری علاوه بر انتقال گرما دارند. حوله خشک کن ها انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای ویژگی های مختص به خود است. حوله خشک کن دیواری یکی از انواع محبوب شوفاژ ها می باشد. خرید حوله خشک کن دیواری می تواند یکی از تصمیمات بسیار زیبا برای منزل شما باشد.

برای انتخاب مناسب در خرید حوله خشک کن دیواری بهتر است که بدانیم این وسیله چیست و چه انواعی دارد. در این مقاله قصد داریم تمام نکات مهمی که باید پیش از خرید این محصول بدانید برای شما عزیزان ارائه دهیم.

 

حوله خشک کن دیواری چیست؟

حوله خشک کن ها علاوه بر اینکه فضای حمام یا دستشویی  را گرم می کند، به عنوان یک لوازم دکوری نیز شناخته می شوند زیرا ظاهر این حوله خشک کن  ها با رادیاتور های معمولی تفاوت های زیادی دارند و نسبت به آنها زیبا تر هستند‌. این وسیله به راحتی قابل نصب بر روی دیوار است. از حوله خشک کن ها می توان برای خشک کردن دستمال ها، لباس ها و حوله ها استفاده کرد‌.

 

اجزای تشکیل دهنده حوله خشک کن دیواری

رادیاتور حوله خشک کن دیواری از لوله هایی تشکیل شده است که درون این لوله ها آب گرم در گردش است. تبادل حرارت بین لوله ها و محیط باعث می شود که محیط هم گرم شود. مزیت حوله خشک کن ها این است که همزمان با گرم شدن سرویس بهداشتی و حمام رطوبت موجود در آن نیز از بین میبرد.

 

نحوه کار کردن حوله خشک کن دیواری

پیش از اقدام به خرید حوله خشک کن دیواری، بهتر است اطلاعاتی در مورد نحوه کارکرد این محصول نیز داشته باشید.

حوله خشک کن های دیواری گرمای مورد نیاز خود را از آبگرم موجود در سیستم گرمایش ساختمان تامین می کند. در واقع انتخاب مناسب نوع حوله خشک کن ها بر اساس همین سیستم های گرمایشی ساختمان است که می تواند پکیج یا موتور خانه مرکزی باشد. بنابراین لازم است پیش از انتخاب و خرید آن به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  5 نکته اساسی خرید حوله خشک کن و شوفاژ حمام استیل

 

حوله خشک کن مشکی طبقه دار به همراه حوله های زیبای بسیار مدرن

 

انواع حوله خشک کن بر اساس جنس

حوله خشک کن ها انواع مختلفی دارند و می توان آنها را به سه دسته حوله خشک کن های فولادی و استیل، آلومینیومی و شیشه ای تقسیم کرد. هنگام انتخاب و خرید حوله خشک کن دیواری لازم است که با ویژگی های آن ها آشنا شوید.

 

حوله خشک های مدرن نسبت به حوله خشک کن‌های قدیمی‌تر محبوبیت بسیار بیشتری دارد و همین موضوع نیز سبب گشته که قابلیت‌ها و طرح‌های آن‌ها نیز پیشرفته‌تر از سابق باشد. انواع حوله خشک کن‌های مدرن در جنس‌های مختلفی اعم از شیشه‌ای، آلومینیوم، چوبی و استیل در بازر موجود می‌باشند و ظاهر بسیار زیبا و مدرنی نسبت به حوله خشک کن‌های قدیمی دارند.

 

حوله خشک کن فولادی و استیل

آنها از جنس فولاد ضد زنگ هستند و پر کاربرد ترین حوله خشک کن ها در بازار به شمار می روند. این لوله خشک کن ها ۸ تا ۱۴ لوله دارند. این حوله خشک کن ها در شرکت های خارجی و داخلی تولید می شوند‌ و شما می توانید با توجه به دکوراسیون حمام خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

 

حوله خشک کن آلومینومی

این حوله خشک کن ها همانطور که از اسمش معلوم می باشد از جنس آلومینیوم است که باعث می شود وزن سبک تری داشته باشد، پس راحت تر بر روی دیوار نصب می شوند. اگر قصد دارید یک حوله خشک کن سبک را بخرید می توانید از حوله خشک کن های آلومینیومی را انتخاب کنید.

 

حوله خشک کن شیشه ای

اگر به دنبال حوله خشک کن هایی با طرح های متنوع و شیک هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حوله خشک کن های شیشه ای بخرید. این حوله خشک کن ها از شیشه های حرارتی ساخته می شوند و از مزیت های این نوع از حوله خشک کن داشتن وزنی سبک و نصب آسان آن می باشد‌.

 

حوله خشک کن عمودی استیل طور بسیار زیبا و شیک

 

انواع حوله خشک کن بر اساس کارکرد

حوله خشک کن ها از لحاظ نحوه کارکرد به دو دسته تقسیم می شوند: آبی و برقی. لازم است برای خرید حوله خشک کن دیواری یکی از این دو مورد را انتخاب کنید.

 

حوله خشک کن آبی یا هیدرونیکی

این نوع از حوله خشک کن ها توسط سیستم های حرارت مرکزی ( پکیج یا موتورخانه ها) کار می کند. در واقع بر اساس سیستم گرمایشی ساختمان تعیین و تعبیه می شود.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  راهنمای جامع خرید حوله خشک کن استیل یا فولادی

نصب این نوع از حوله خشک کن ها در مقایسه با حوله خشک کن های برقی آسان نیست و نیاز به لوله کشی دارد به دلیل اینکه مواد سیال و آب با فشار از لوله های حوله خشک کن عبور می کند و باعث گرم شدن لوله ها می شود.

نسبت به حوله خشک کن های برقی به زمان کمتری برای گرم شدن نیاز دارد و فورا گرم می شود.

این حوله خشک کن ها وابسته به سیستم گرمایشی ساختمان هستند و در تابستان کاربرد ندارند. به منظور رفع این مشکل برای شما راه حلی نیز است. این راه حل استفاده کردن از لوله خشک کن های دوگانه سوز می باشد.

 

حوله خشک کن برقی یا الکترویکی

این نوع حوله خشک کن دیواری نیازی به لوله کشی ندارند و ضد زنگ هستند. حوله خشک کن های برقی سبک می باشند و دارای کلید روشن و خاموش هستند. محدودیت مکانی ندارند و در همه جا می توان از این حوله خشک کن استفاده کرد.

 

مزایای حوله خشک کن دیواری

حوله خشک کن ها فقط محدود به حمام و سرویس های بهداشتی نیستند بلکه در آشپزخانه، انباری ها، زیر زمین، ورودی ساختمان و حتی در اتاق خواب نیز می توان از آنها استفاده کرد.

این وسیله علاوه بر خشک کردن حوله، لباس ها و دستمال ها، با کنترل دقیق رطوبت و درجه حرارت، از ایجاد قارچ و کپک ناشی از رطوبت در حمام ، آشپزخانه و غیره جلوگیری می نماید.

با نصب این وسیله به جای رایاتور در اتاق های کوچک می توان از مصرف زیاد انرژی جلوگیری کرد ک هزینه های مربوط به آن را کاهش داد.

 

در هنگام انتخاب و خرید رادیاتور حمام یا حوله خشک کن ها  اولین عواملی که مد نظر مشتریان قرار می گیرد قیمت آن ها است. قیمت این دستگاه ها نسبت به جنس آن ها و همچنین مزیت ها و معایبی که دارند و عوامل بسیار مختلف دیگری می تواند متفاوت باشد. میانگین قیمت خرید رادیاتور حمام  یا حوله خشک کن ها در بازار معمولاً از 390 هزار تومان شروع می ‌شود و تا حدود ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نیز تفاوت دارد اما باید توجه کرد که ممکن است هر نوع از آن ها در فروشگاه های مختلف قیمتی متفاوت داشته باشند و نوسانات بازار به گونه ایست که ذکر قیمت دقیق غیر ممکن است. برای بررسی و اطلاع از قیمت روز حوله خشک کن های حمام میتوانید مولفه های تاثیر گذار بر قیمت را مطالعه نمایید.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  نکات اساسی و اصول خرید شوفاژ استیل دکوراتیو مدرن

 

حوله خشک کن طرح زیگزاگی یا بالابری به رنگ طلایی روی پس زمینه طوسی

 

نکات مهم قبل از خرید حوله خشک کن

از مهم ترین نکته ای که باید در هنگام خرید حوله خشک کن دیواری به آن توجه داشته باشید نوع سیستم گرمایشی مرکزی ساختمانی است که این ابزار گرماساز در آن نصب می شود. اگر برای ساختمانی که دارای وجود گرم خانه ی مرکزی بهره می برد و بخش های مختلف آن به رادیاتور مجهز است بهتر است از حوله خشک کن های مدل هیدرونیکی استفاده کنید. به دلیل اینکه می توان منبع اصلی ایجاد گرما برای تامین توان حوله خشک کن بهره گرفت. در غیر این صورت به سراغ حوله خشک کن های الکترویکی بروید که به شکل کاملا مستقل استفاده و نصب کرد.

نکته دومی کا باید قبل از خرید حوله خشک کن دیواری توجه داشت مساحت فضایی است که قصد نصب حوله خشک کن را در آن محیط دارید. در واقع بهتر است اندازه ی حوله  خشک کن و توان گرمایشی متناسب با فضای حمام یا سرویس بهداشتی انتخاب کنید. در صورت بیشتر یا کمتر بودن توان یا اندازه حوله خشک کن نسبت به حالت عادی انتظارات شما از کیفیت عملکرد آن برآورده نخواهد شد.

نکته سوم توجه به جنس متریال به کار رفته در ساخت حوله خشک کن بسیار مهم است. نرخ تبدیل انرژی گرما برای هر یک از حوله خشک کن های فولادی، شیشه ای، آلومینیومی کاملا با یکدیگر متفاوت است.

با توجه با کارایی های هر دو مدل از رادیاتور های حوله خشک کن آبی و برقی بهتر است توجه زیادی به کیفیت رنگ اولیه و رنگ روکش در محصول انتخابی خود داشته یاشید تا بتوانید در مدت زمان بیشتری از حوله خشک کن مد نظرتان استفاده کنید و هم باعث زنگ زدگی دیر تر آن شوید.

 

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “بهترین روش و مراحل خرید حوله خشک کن دیواری با کیفیت

  1. حیدر بیگی گفت:

    چه مطلب خوبی

    1. گلزار رادیاتور گفت:

      ممنون از نظر ارزشمندتون ??

  2. بهزاد شریف گفت:

    بیشتر بنویسین لطفا

    1. گلزار رادیاتور گفت:

      بله حتما.
      ممنون از نظر ارزشمندتون ??

  3. رضا کلانتری گفت:

    محتوا خوبی بود

  4. محمدعلی غفاری گفت:

    خیلی خوشحالم که هستین

  5. امیرحسین جلالی گفت:

    متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *