لوازم آشپزخانه

انواع مختلف شیرآلات ایرانی به همراه بهترین برندها را بشناسید

بهترین برند شیرآلات ایرانی

اگر برای شیرآلات های خانه اتان دنبال یک برند خوب و با کیفیت هستید، بیایید صادق باشیم و به شما بگوییم که برند های ایرانی در سال های اخیر به یکی از صنایع پیشرو تبدیل شدند که از نظر طراحی و کیفیت در مقایسه با رقبای خود پیشرفت شگفت انگیزی داشته اند. در حال حاضر شیرآلات ایرانی کیفیت خوبی را در کنار محصولات خارجی دارند البته ناگفته نماند که بسیاری از شرکت های سازنده ی شیرآلات از کارتریج ها و قطعات خارجی برای ساخت آن ها استفاده می کنند که نه تنها در سطح کیفیت آن ها تاثیر منفی ندارد بلکه با قیمتی ارزان و به صرفه به بازار عرضه می شود بنابراین در این مقاله قصد داریم بهترین برند های شیرآلات ایرانی را به شما معرفی کنیم.

فروشگاه اینترنتی لوازم ساختمانی گلزار شامل فروش تمام کالاهای داخلی ساختمان میباشد که شما با مراجعه حضوری یا برقراری تماس میتوانید جهت خرید بهترین کیفیت این کالا اقدام نمایید؛ گلزار با قدمتی فراوان در صنعت ساختمان همواره پیشرو در فروش بهترین محصولات با بهترین کیفیت میباشد که خرید آنلاین را برای شما عزیزان ساده نموده است.

 

چرا از برندهای ایرانی، شیرآلات بخریم؟

حتما برای شما هم سوال است که چرا زمانی که می توانید بهترین و با کیفیت ترین شیرآلات برند های خارجی را بخرید، شیرآلات ایرانی را می خرید؟ در ادامه ی این مطلب پاسختان را این گونه می دهیم که:

مهم ترین و اساسی ترین مسئله در انتخاب شیرآلات در کنار زیبایی ظاهری آن، مطلوب بودن کیفیت و جنس آن است. باید مطمئن شوید که محصولی که می خرید در چند ماه آینده زنگ نمی زند و خراب نمی شود. در برند های ایرانی این محصولات نه تنها ضمانت می شوند بلکه می توانید با کمی پرس و جو تحقیق بهترین محصولات را پیدا کنید.

همانطور که ذکر شد طراحی ظاهری آن نیز مهم است. باید محصولی را انتخاب کنید که علاوه بر کیفیت و جنس مطلوب، طراحی نوآورانه ای نیز داشته باشد که در برند های ایرانی هرروز و هرروز بهتر می شود.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  انواع سینک ظرفشویی به همراه راه مناسب نگهداری سینک آشپزخانه

در رنگ و سبک آن نیز تنوع داشته باشد تا بتوانید آن ها را با توجه به طراحی داخلی منزلتان و دکوراسیونتان انتخاب کنید. همچنین باید در نظر داشته باشید که آبکاری با کیفیتی داشته باشد تا پس از مدتی رنگ آن نپرد و از بین نرود. قطعات با کیفیت نیز از مهم ترین نکاتی است که باید توجه کنید و در کنار همه ی این موارد قیمت به صرفه ای نیز داشته باشد.

با اطمینان می توان گفت که تمام موارد ذکر شده در بالا را در برند های ایرانی که در ادامه معرفی می کنیم، می توانید بیابید و شیرآلاتی با کیفیتی مطلوب و طرح، جنس و رنگ ایده آلتان را انتخاب کنید:

  • در تمام برند های ایرانی، برای ساخت تنه ی شیرآلات از آلیاژ برنج استفاده می شود. محصولاتی که با این جنس ساخته می شوند از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند همچنین در مجاورت با آب، رنگ آن ها نمی پرد و به سلامت مصرف کنندگان آن نیز آسیبی وارد نمی کند.
  • طراحی ظاهری شیرآلات ایرانی و تنوع سبک و رنگ در آن ها به طرز شگفت انگیزی پیشرفت داشته است که با یک سرچ ساده می توانید طرح های متنوع آن ها را مشاهده کنید. همچنین قطعات فنی و کارتریج های استفاده شده در این محصولات اغلب از کشورهای اروپایی وارد می شود که در این حوزه متخصص اند پس در کیفیت ساخت آن ها هیچ شکی نداشته باشید.
  • آبکاری در شیرآلات ایرانی فرایندی مانند نمونه های خارجی با کیفیت را داراست. همچنین از تکنولوژی آبکاری در خلاء (PVD) استفاده می شود. استفاده از این تکنولوژی باعث می شود تا رنگ مقاومت بالایی را داشته باشد و پس از مدتی در مجاورت رطوبت دچار رنگ پریدگی نشود

 

بهترین برند های شیرآلات ایرانی

  1. شیرآلات درخشان

مجموعه صنعتی درخشان از سال 1382 فعالیت های خود را شروع کرد تا محصولاتی با کیفیت را مانند نمونه های خارجی آن زمان تولید کند. پس از مدتی با توجه به عرضه و تقاضا در سطح کشور شروع به تولید محصولاتی همچون گاز، هود و سینک نمود. رضایت مشتری و دیافت استانداردها و گواهینامه های متعدد باعث شد تا برند درخشان به یکی از بزرگترین و محبوب ترین برندهای شیرآلات ایرانی تبدیل شود.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  نکات بسیار مهم در زمینه نگهداری و زیبایی سینک ظرفشویی آشپزخانه

 

  1. شیرآلات راسان

شرکت راسان در سال 1376 تاسیس شد. ایده ی اولیه از تاسیس این شرکت طراحی، ساخت و تولید محصولاتی با کیفیت محصولات آلمانی بوده است که باتوجه به دستاورد های کنونی و تلاش تیم متخصص این شرکت به این هدف خود نیز دست پیدا کرد. محصولات این شرکت به سه دسته ی : شیرآلات فانتزی، اهرمی و کلاسیک تقسیم می شود و با تولید حدود 300 قطعه با رنگ های سفید، کروم و طلایی به یکی از متنوع ترین برندهای شیرآلات ایرانی تبدیل شده است.

 

  1. شیرآلات قهرمان

نام این برند را ممکن است بارها و بارها شنیده باشید. شرکت قهرمان یکی از برند های قدیمی و نام آشنای تولید شیرآلات بهداشتی در ایران است که از سال 1359 تاسیس شد. این شرکت با تلاش تیم متخصص خود و استفاده از تکنولوژی های به روز توانسته بیشترین سهم بازار را از آن خود کند و محصولات خود را به 30 کشور جهان صادر کند که نقش به سزایی نیز در توسعه و پیشرفت شیرآلات ایرانی در ایران را داشته است.

 

  1. شیرآلات KWC

شرکت KWC یکی از با قدمت ترین شرکت های سوییسی در ایران است که از 150 سال گذشته فعالیت های خود را در این حوزه آغاز کرده است. شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران به مناسبت صدمین سال تاسیس این شرکت در سال 1974 میلادی اقدام به عقد قراردادی مبنی بر انتقال تکنولوژی های تولید شیرهای بهداشتی این شرکت کرد. جالب است که بدانید این شرکت در کشورهایی نظیر ایالات متحده ی آمریکا، آلمان و ایتالیا دارای خط تولید است و ایران اولین و تنها کشوری در خاورمیانه است که به تولید شیرآلات متنوع و با کیفیت از این شرکت می پردازد.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  اجاق گاز رومیزی، نسل جدید گازها و هاب های رو میزی

 

  1. شیرآلات شودر

شرکت شودر در سال 1370 در زمینه ی طراحی و تولید شیرآلات ایرانی مشغول به کار شد. هدف اصلی این شرکت تولید محصولاتی متنوع و با کیفیت است و بر روی جزئیات بسیار تاکید دارد. در نتیجه ی 29 تلاش برای کسب رضایت مشتری، با توجه به تکنولوژی های تولید و طراحی که بر اساس نیاز مشتری دارد جزو بهترین برند های شیرآلات ایرانی قرار گرفته است. محصولات این برند در رنگ های متنوعی از جمله کروم، کروم مات، سفید کروم، شیری کروم، طلا کروم و طلا به بازار عرضه شده است.

 

سینک ظرفشویی یکی از پر کابردترین وسایل دکوراسیون داخلی آشپزخانه است که باید برای راحتی خودتان در انتخاب آن دقت فراوانی داشته باشید. بیشتر کارهایی که در محیط آشپزخانه انجام می شود  در سینک ظرفشویی انجام می شود ، بنابراین این وسیله  یکی از اساسی ترین وسایل موجود در دکوراسیون آشپزخانه است.

داشتن یک هود آشپزخانه مزایای زیادی دارد. از موارد واضح (هوای پاک) تا شرایط و موارد ثانویه نه چندان واضح (کابینت های تمیزتر و آزادی خلاقیت در پخت و پز) ، افزودن این وسیله مهم به آشپزخانه شما پیشرفت چشمگیری است. مهمترین مزایای استفاده از هود را در مقاله تخصصی فروشگاه گلزار مطالعه نمایید.

فروشگاه گلزار با سابقه‌ای درخشان در تولید لوازم داخلی و خارجی ساختمان در سالیان طولانی، به تولید حوله خشک کن های استیل دکوراتیو مشغول شده است؛ که در این حوزه با کسب 5 سال سابقه‌ی درخشان تولید و عرضه‌ی حوله خشک کن های باکیفیت و بی‌نظیر، امروز توانسته با همراهی شما تولیدات خود را گسترش دهد، به صورتی که امروز شما طرح سفارشی حوله خشک کن خود را برای ما روی کاغذ میکشید و پس از دریافت اعلام قیمت، حوله خشک کن باکیفیت و دکوراتیو خود را دریافت مینمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “انواع مختلف شیرآلات ایرانی به همراه بهترین برندها را بشناسید

  1. محمدرضا اشکان گفت:

    مشاوره کودکان هم دارین

  2. حمیدرضا شهبازی گفت:

    حرف نداری دکتر جون

  3. احمد نظری گفت:

    میتونیم توی سایت شما مطلب بنویسیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *