خرید رادیاتور و حوله خشک کن

بهترین مرکز فروش حوله خشک کن و رادیاتور مدرن استیل

مرکز فروش حوله خشک کن

نیازی نیست که با اندازه و سبک رادیاتوری که در حال تعویض هستید محدود شوید، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد که با سبک شما مطابقت دارد و مقدار مناسبی گرما را برای اتاق شما تولید می کند کافی است سری به مرکز فروش حوله خشک کن و رادیاتور در سراسر کشور بزنید و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این راهنما، نکاتی را که باید هنگام خرید رادیاتور جدید خود در نظر بگیرید، به شما معرفی خواهیم کرد.

حوله خشک کن رادیاتور دیواری است که می­توان حوله ها را آویزان کرد تا خشک شود. سریع­تر از آویزان کردن حوله روی میله­ای که گرم نشده یا قرار دادن ساده آن خشک می­شود. این بدان معناست که حوله ها به این سرعت بوی نمی­گیرند و کثیف نمی­شوند. رادیاتور غیر برقی متصل به سیستم گرمایش مرکزی اغلب به عنوان خشک کن حوله ای در سرویس بهداشتی استفاده می­شود. رایج ترین شکل دارای میله هایی است که به صورت افقی گرم می­شوند ، در بعضی از نقاط فاصله بین میله ها بیشتر است تا قرار دادن حوله ها به راحتی انجام شود. البته نباید دستگاه را خیلی بالا نصب کرد تا به راحتی در دسترس باشد. از آنجا که چنین رادیاتور یا دیگری در فصل سرما برای گرم نگه داشتن حمام به اندازه کافی ضروری است ، عملکرد آن به عنوان حوله خشک کن به انرژی اضافی نیاز ندارد و بنابراین هیچ هزینه عملیاتی دیگری نیز ندارد.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

خریدحوله خشک کن مدرن استیل یکی از مهمترین موارد مدرنیته منازل جدید به حساب می آیند که شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه گلزار رادیاتور از بهترین و جدیدترین مدل های رادیاتور و حوله خشک کن دیدن کنید و در کنار آن مشاوره رایگان خرید رادیاتور و حوله خشک کن دریافت کنید؛ همچنین مراجعه حضوری به فروشگاه و مرکز خرید رادیاتور باعث میشود تا شما از نزدیک با جنس این حوله خشک کن ها مواجه گردید و از کیفیت آن ها اطمینان حاصل کنید.

 

معایب حوله خشک کن

یک عیب حوله خشک کن  این است که آنها فقط در فصل گرما کار می­کنند و این همراه با تغییر دما است. به طور معمول ، دمای جریان یک سیستم گرمایش مرکزی بسته به درجه حرارت خارج تنظیم می شود ؛ هرچه هوا معتدل شود ، کاهش می­یابد. بنابراین خشک شدن سریع در روزهای گرم امکان پذیر نیست. اگر با یک حوله بزرگ پوشانده شود ، میزان گرمای خروجی رادیاتور به میزان قابل توجهی کاهش می­یابد. اگر رادیاتور محکم باشد، حمام می­تواند کمی سرد شود. اگر حوله خشک کن به اندازه کافی عمیق نصب شده باشد می­توان میله های افقی نیز بالای آن نصب کرد که می توان حوله ها را روی آن خشک کرد. هوای گرم بالا آمده بر روی رادیاتور روند خشک شدن را تسریع می کند.

 

حوله خشک کن مشکی پیچکی بسیار مدرن و خاص

 

مرکز فروش حوله خشک کن

تعداد زیادی از حوله خشک کن از مارک­های برتر در فروشگاه­های معتبر با قیمت مناسب هستند. علاوه بر خشک کن حوله ای و گرمکن حوله ای ، دستگاه هایی را نیز پیدا خواهید کرد که به عنوان گرمایش کامل حمام نیز عمل می­کنند. در نظر داشته باشید تولیدکنندگان در مرکز فروش حوله خشک کن ها غالباً از حوله خشک­کن برقی خود به عنوان کم مصرف و مقرون به صرفه بودن تبلیغ می­کنند. با این حال ، این در بهترین حالت می­تواند در مقایسه با سایر حوله های خشک کن اعمال شود ، به عنوان مثال اگر دستگاه نسبتاً کوچک باشد ، دارای سطح روکش کروم تابش گرمای کمی از خود ساطع می­کند و فقط از یک تایمر استفاده می­کند ، به عنوان مثال، یک ساعت کار می­کند. حتی در آن زمان ، استفاده از حوله خشک کن آبی برای خشک کردن از نظر مصرف انرژی و هزینه بیشتر است.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  بهترین راهنمای خرید حوله خشک کن تزئینی و مدرن حمام

 

رادیاتورم را کجا نصب کنم

مدتی را صرف نگاه کردن به جایی که می خواهید رادیاتور خود را نصب کنید بگذرانید، نوع دیوار سرنخ هایی در مورد بهترین اندازه و سبک رادیاتور برای اتاق به شما می دهد. اگر دیوار از سنگ تراشی جامد، آجرکاری یا بلوک ساخته شده باشد، بیشترین انتخاب رادیاتور را برای نصب به دیوار خواهید داشت. با اتصالات مناسب، رادیاتورهای بزرگتر را می توان به دیوارهای محکم نصب کرد. اگر دیوار از گچ تخته با فضای خالی در پشت ساخته شده است (دیوار خشک)، باید مشخص کنید که گل میخ ها کجا اجرا می شوند. گل میخ یاب ابزار مفیدی است که به راحتی این موارد را پیدا می کند. گل میخ ها محکم ترین قسمت دیوار شما هستند و رادیاتور شما باید در آن جا نصب شود. سعی کنید رادیاتور خود را در پشت قطعات بزرگ مبلمان نصب نکنید، چرا که از حرکت گرما در اتاق جلوگیری می کنید. اگر آن را روی دیوار خارجی نصب می کنید، عایق کاری را فراموش نکنید این کار را می توان به راحتی با یک بازتابنده حرارت انجام داد.

 

لوله کشی یا رادیاتور برقی

خانه شما یا از سیستم گرمایش مرکزی آب گرم لوله کشی شده یا رادیاتور برقی استفاده می کند. اگر می خواهید رادیاتورهای بیشتری را جایگزین یا اضافه کنید، قطعا می خواهید از سیستمی که قبلاً داشته اید استفاده کنید – اگرچه مواردی وجود دارد که ممکن است بخواهید تغییر دهید. به عنوان مثال؛ نصب رادیاتور برقی در مکانی که سیستم گرمایش مرکزی لوله کشی شما در حال حاضر کار نمی کند، آسان تر است. رادیاتورهای لوله کشی و سیستم های آب گرم لوله کشی از یک دیگ برای گرم کردن آب گرم استفاده می کنند که سپس از طریق لوله ها در اطراف خانه شما به گردش در می آید. رادیاتورهای الکتریکی به صورت مرکزی کنترل نمی شوند، در عوض در هر اتاق جداگانه کنترل می شوند. سبک های مدرن باریک هستند، نصب آسانی دارند و فقط نیاز به منبع برق اصلی در خانه شما دارند. برخی از مدل‌ها «وصل کن و برو» هستند و می‌توانند به یک پریز معمولی وصل شوند، برخی دیگر برای نصب به برقکار نیاز دارد که در مرکز فروش رادیاتور این موارد را متخصصین به شما خواهند گفت.

 

فروش حوله خشک کن

 

مرکز حوله خشک کن برقی

حوله خشک کن برقی نیز وجود دارند که اغلب بسیار شبیه رادیاتورهای حوله آب گرم هستند، اما با گرمای الکتریکی کار می­کنند. آنها یک کابل برق دارند که به یک سوکت یا جعبه اتصال منتهی می­شود. از مزایای اینگونه دستگاه­ها این است که می­توان آن­ها را آزادتر بدون در نظر گرفتن محل قرارگیری کابلهای گرمایشی قرار داد و دمای عملکرد آن­ها را می­توان مستقل از دمای جریان سیستم گرمایش حتی در تابستان تنظیم کرد. علاوه بر این، مونتاژ آن­ها مقرون به صرفه­تر است ، زیرا نیازی به اتصال آب نیست.

معایب حوله خشک کن برقی

عیب بزرگ گرمکن های حوله برقی ، مصرف زیاد انرژی الکتریکی آنها است. تولید گرمای الکتریکی ناکارآمد است. انرژی الکتریکی را می­توان با کارایی 100٪ به گرما تبدیل کرد ، اما تولید انرژی الکتریکی معمولاً بسیار ضرر دارد. حتی اگر انرژی الکتریکی تولید شود ، به عنوان مثال ، در نیروگاه های آبی یا با فتوولتائیک ، می توان از آن بسیار کارآمدتر از بخاری برقی استفاده کرد، به عنوان مثال در یک پمپ حرارتی برقی ، که می­تواند از آن برای تولید چندین برابر مقدار حرارت استفاده کند، این عیب همانند سایر انواع گرمایش برقی است.

به هر حال ، با اقدامات مختلف می­توان مصرف برق گرم کننده حوله برقی را کاهش داد.

  1. دستگاه البته نباید بزرگ­تر از حد لازم باشد.

دستگاه باید فقط در حین روشن بودن حوله مرطوب روشن شود. با این حال ، در عمل به سختی امکان استفاده مداوم از دستگاه وجود دارد ، به عنوان مثال:یک ساعت پس از قرار دادن حوله مرطوب خاموش کنید. یک تایمر برای این کار بسیار مفید است. دمای دستگاه باید توسط یک ترموستات قابل تنظیم کنترل شود. اگر حرارت تولیدی توسط حوله ای که روی آن قرار دارد کاهش یابد ، منجر به کاهش قابل توجهی در مصرف برق می­شود.

  1. حوله گرم کن با روکش کروم

برخی از گرمکن های حوله برقی دارای روکش کروم هستند که به سختی تابش گرما از آن ساطع می­شود. این نیز برای عملکرد واقعی آنها لازم نیست. به عنوان یک قاعده ، شما می­خواهید کمترین میزان انتشار گرما در اتاق را داشته باشید ، زیرا انتشار گرمای زیاد به طور حتم به معنای مصرف زیاد انرژی است. وظیفه گرمایش را باید در صورت نیاز توسط رادیاتور آب گرم کنترل شده با ترموستات انجام دهید. خشک کن حوله نباید بعنوان بخاری مادون قرمز یا سایر وسایل گرمایش حمام عمل کند ، بلکه فقط حوله و هوای زیر را گرم می­کند.

  1. میزان گرمایش

اصولاً در صورت بزرگ بودن کافی و پوشش آن، تابش گرمایی شدیدی می­توان برای گرم کردن همزمان حمام بدون رادیاتور آب گرم اضافی از یک حوله خشک کن برقی نیز استفاده کرد. با این حال ، این منجر به مصرف انرژی بسیار بالایی می­شود و معایب فوق حوله خشک کن حباب آب گرم نیز در اینجا وجود دارد: پس از آن درجه حرارت دستگاه باید با توجه به نیاز گرمایش تغییر کند و بنابراین همیشه نمی­تواند برای خشک کردن بهینه باشد.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  5 نکته اساسی خرید حوله خشک کن و شوفاژ حمام استیل

 

رادیاتور زرد پا کوتاه بسیار خاص

 

قیمت حوله خشک کن

از نظر هزینه ، کار با حوله خشک کن برقی با کمترین میزان تابش گرما بسیار ارزان­تر است ، به طوری که فقط به عنوان یک بخاری اضافی ضعیف عمل می­کند و بیشتر نیازهای گرمایش را با حوله خشک کن آبی به عنوان بخشی از سیستم گرمایش مرکزی دارد.

 

تبلیغات تاثیر گذار مرکز فروش حوله خشک کن

تبلیغات برای حوله خشک کن اغلب گمراه کننده است در تبلیغات مرکز فروش حوله خشک کن دستگاه­ها اغلب فقط به عنوان اقتصادی توصیف می­شوند زیرا بار متصل آنها فقط z است. 400 وات ، در حالی که دیگران در برخی موارد بیش از 1000 وات مصرف می­کنند. با این حال ، یک مصرف برق دائمی 400 وات می تواند به راحتی مصرف برق کل خانواده را دو برابر کند. حتی اگر میانگین تولید گرمایش با کمک ترموستات به نصف کاهش یابد ، مصرف اضافی زیاد اجتناب ناپذیر است و اصطلاح گولسر برق کاملاً موجه است. تنها بخش کوچکی از هزینه های حاصل می­تواند صرفه جویی در این واقعیت باشد که سیستم گرمایشی مرکزی باید گرمای کمتری تأمین کند. مزایای جزئی گرمایشی الکتریکی، مانند جلوگیری از اتلاف حرارت در لوله های گرمایش ، غالباً در تبلیغات اغراق آمیز است تا مزایای انرژی گرمایش الکتریکی حمام را نشان دهد. گزینه گرمایش همزمان حمام به عنوان یک مزیت فروخته می شود ، اگرچه مصرف زیاد برق در نتیجه یک ضرر است.

 

انتخاب سبک دلخواه

 

حوله خشک کن مدور و دایره ای بسیار زیبای خاص و شیک در مرکز خرید رادیاتور

 

رادیاتورهای حرارت مرکزی

این رادیاتورها دارای بالاترین بازده گرمایی و بیشترین راندمان گرمایشی در بین انواع رادیاتورهای لوله کشی هستند، که آن­ها را به انتخابی محبوب در بسیاری از خانه ها تبدیل می کند. آن­ها از پانل های موجدار (کانوکتورها) برای تابش گرما به اتاق استفاده می کنند. می‌توانید برای اتاق‌های کوچک‌تر سبک‌های تک پانل یا دو پانل که گرمای بیشتری تولید می‌کنند و بیشتر از دیوار بیرون می‌آیند را از مرکز فروش رادیاتور، تهیه کنید. برای بهترین خروجی گرما، رادیاتور سه گانه را در نظر بگیرید که از ترکیب سه پانل و سه کنوکتور استفاده می کند و همچنین برای فضاهای بزرگتر عالی هستند، اگر اتاقی را گسترش می دهید و نمی خواهید رادیاتور اضافی نصب کنید، این مدل گزینه ایده آلی هستند.

 

رادیاتورهای ستونی

اگر به دنبال افزودن یا حفظ جذابیت دورهمی در خانه خود هستید، چرا رادیاتور ستونی را در نظر نگیرید تا حسی سنتی به اتاق شما بدهد؟ این مدل‌های مدرن مانند رادیاتورهای چدنی که در دوران ویکتوریا به وجود آمدند، ظاهر را حفظ می‌کنند اما راندمان گرمایی بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی خود دارند.

 

رادیاتورهای عمودی

رادیاتورهای عمودی نیز در مرکز فروش رادیاتور در سراسر کشور موجود هستند مجموعه ای از رنگ ها و سبک ها که به راحتی در فضاهای دیوار نازک قرار می گیرند و جایگزین خلاقانه ای برای فضاهای سنتی تر می شوند. اگر اتاق کوچک‌تری دارید، این اتاق‌ها فضای کمتری را اشغال می‌کنند و فضای بیشتری برای اثاثیه باقی می‌گذارند. رادیاتورهای عمودی می توانند به خودی خود تکه های دکوری در منزل شما باشند، به خصوص اگر طراحی جسورانه ای را برای شکستن بافت دیوار انتخاب کنید.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  رادیاتور ارزان قیمت یا چی؟ راهنمای خرید رادیاتور های ارزان

 

رادیاتور دوگانه سوز

رادیاتور دوگانه سوز که ترکیبی هوشمند و کاربردی از تغییرات لوله کشی و الکتریکی است، دارای همان عنصر گرمایشی است که رادیاتور برقی دارد، اما به گرمایش مرکزی لوله کشی شما نیز متصل است. این اجازه می دهد تا رادیاتور به عنوان بخشی از کل گرمایش مرکزی خانه شما استفاده شود، در حالی که عملکرد مستقل را با طراحی الکتریکی ارائه می دهد. بنابراین، در زمستان، با گرمایش مرکزی کار می کند و سپس در تابستان می توان آن را ایزوله کرد و به طور مستقل مانند رادیاتور برقی استفاده کرد، مناسب برای حمام، فضاهای دوش و باغچه ها.

 

اما مواد مورد استفاده، ارتفاع و عمق دستگاه و حتی رنگ، هر کدام می توانند بر خروجی رادیاتور تأثیر بگذارند. به عنوان مثال؛ می‌توانید یک رادیاتور بلند و باریک طراحی شده یا یک طراحی فشرده استانداردتر را انتخاب کنید که کمی عمیق‌تر باشد و هر دو ممکن است خروجی‌های مشابهی با یکدیگر داشته باشند. یا به عنوان یک جایگزین، می توانید دو رادیاتور را برای برآورده شدن نیاز خود انتخاب کنید و از آن­ها به عنوان وسایل تزئینی کاربردی تر در اتاق خود استفاده کنید. نوع اتاق همان چیزی است که سبک رادیاتور یا حوله نصب شده را تعیین می کند برای اتاق نشیمن، راهروها، آشپزخانه ها و غیره، به یک رادیاتور معمولی نیاز دارید، در حالی که برای حمام، یک رادیاتور بهتر لازم است.

 

سبک و رنگ اتاق

رنگ و سبک اتاق را در نظر بگیرید، آیا این یک فضای سنتی، مدرن یا معاصر است؟ رادیاتورهایی برای انواع اتاق ها، در رنگ ها و پرداخت های مختلف وجود دارد. لازم نیست آن­ها سفید ساده باشند و نرده های حوله نیز نباید کرومی باشند! اگر رادیاتور را انتخاب می کنید، به این فکر کنید که آیا می خواهید افقی یا عمودی باشد، مزایا و معایب هر کدام را در مرکز فروش رادیاتور بررسی کنید. فراموش نکنید که اندازه و خروجی رادیاتور را در نظر بگیرید، داشتن یک رادیاتور خیره کننده که مناسب اتاق باشد اما در فضای موجود روی دیوار مناسب نباشد یا دارای خروجی بسیار کم باشد، فایده ای ندارد. اگر به سادگی در حال به روز رسانی رادیاتوری هستید که از قبل در خانه شما نصب شده است، مراکز لوله رادیاتور جدید را در نظر بگیرید (فاصله بین دو ورودی که در آن آب وارد و خارج از رادیاتور می شود). اگر مرکز لوله های رادیاتور فعلی را با رادیاتور جدید مطابقت دهید، می توانید به سادگی آن­ها را بدون نیاز به تغییر مسیر لوله های مسی تعویض کنید، که می تواند در هزینه های گران قیمت لوله کشی صرفه جویی شود.

 

پایانی برای محافظت بیشتر

افزودن یک پوشش به رادیاتور شما نه تنها محافظت بیشتری برای رادیاتور شما می‌افزاید، بلکه شخصیتی تازه و ظاهری متناسب با فضای داخلی را به آن می‌بخشد. از کروم و آنتراسیت گرفته تا فولاد صیقلی یا برس خورده، روکش اضافی هیچ چیزی را از راندمان رادیاتور شما کم نمی کند، اما سبکی را به آن اضافه می کند و موجب جذابیت آن می شود، مرکز فروش رادیاتور در انتخاب و خرید کمک بیشتری به شما خواهد کرد.

 

خریدحوله خشک کن مدرن استیل یکی از مهمترین موارد مدرنیته منازل جدید به حساب می آیند که شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه گلزار رادیاتور از بهترین و جدیدترین مدل های رادیاتور و حوله خشک کن دیدن کنید و در کنار آن مشاوره رایگان خرید رادیاتور و حوله خشک کن دریافت کنید؛ همچنین مراجعه حضوری به فروشگاه و مرکز خرید رادیاتور باعث میشود تا شما از نزدیک با جنس این حوله خشک کن ها مواجه گردید و از کیفیت آن ها اطمینان حاصل کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *