خرید رادیاتور و حوله خشک کن

بررسی مولفه های قیمت خرید رادیاتور حمام و منازل مدرن

قیمت خرید رادیاتور حمام

رادیاتور وسیله ای فلزی و نیمه فلزی هستند که به عنوان یک سیستم گرمایشی در بخش های مختلف منزل به خصوص حموم مورد استفاده قرار می گیرند و بسته به کاربرد و جنس شان می‌ توانند قیمت متفاوتی داشته باشند. قیمت خرید رادیاتور حمام یکی از عوامل بسیار مهمی است که مشتریان پیش از انتخاب رادیاتور مورد نظر خود در نظر می گیرند. در این مقاله قصد داریم ضمن توضیح رادیاتور و جنس های آن به بررسی قیمت خرید رادیاتور حمام بپردازیم.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

 

حوله خشک کن مدرن حمام که بالای آن یک عدد گل قرار دارد

 

رادیاتور چیست؟

پیش از آنکه به بررسی قیمت خرید رادیاتور حمام بپردازیم، بیایید بدانیم که اصلا رادیاتور ها چه هستند.

بیشتر افراد از رادیاتور ها به عنوان یک سیستم گرمایشی برای ایجاد گرما در منازل و محیط های مورد نظر خود استفاده می ‌کنند. البته رادیاتور ها کاربرد های دیگری نیز دارند به عنوان مثال از آن ها در خودروها برای خنک کردن موتور مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان سیستم خنک کننده به برگشتن آب به موتور کمک می کنند.

رادیاتور همیشه منبع حرارتی بوده و برای هدف سرمایش و گرمایش از آن استفاده می ‌شود. گردش مایع در رادیاتور ها از طریق لوله ها صورت گیرد و موجب سرد شدن یا گرم شدن محیط شود اما به طور معمول رادیاتور ها جهت استفاده در منازل برای ایجاد آب گرم قرار می گیرند و همچنین برای گرم کردن ساختمان از آن ها استفاده می کنند.

 نحوه ی کار کرد رادیاتور ها به این شکل می باشد که در سیستم حرارتی مرکزی آب گرم یا بخار تولید می کنند و توسط پمپ به داخل لوله های ساختمان فرستاده می شود و این کار موجب گرم شدن محیط مورد نظر افراد خواهد شد.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  نکات اساسی و اصول خرید شوفاژ استیل دکوراتیو مدرن

جنس رادیاتور ها در هنگام ساخت انواع متفاوتی دارند رادیاتور ها از اجناس متفاوتی ساخته و تولید می شوند. در واقع یکی از مهم ترین عواملی که در قیمت خرید رادیاتور حمام تاثیر مستقیم دارد، همین جنس رادیاتور ها می باشد که در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره خواهیم کرد.

 

جنس های متفاوت رادیاتور ها

آلومینیومی

 فولادی

 مسی

چدنی

و…

همانطور که گفته شد، در واقع هر کدام از جنس های رادیاتور ها دارای مزایا و معایبی است و در هنگام خرید رادیاتور ها بر اساس جنس آن ها قیمت نیز تغییر می ‌کند.

در این قسمت لازم است ذکر کنیم که حوله خشک کن ها از انواع رادیاتور ها هستند که بیشتر از سایر رادیاتور ها در حمام کاربرد دارند و ما در این مقاله قصد داریم به قیمت خرید رادیاتور حمام و حوله خشک کن ها بپردازیم.

 

سرویس بهداشتی به همراه حوله خشک کن مدرن مربعی شکل به همراه آویز حوله

 

رادیاتور حمام چیست و چه کاربردی دارد؟

رادیاتور حمام که بیشتر منظور همان حوله خشک کن ها است، به عنوان نوع یک گرما دهنده در حمام ها و سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. از این نوع رادیاتور ها علاوه بر گرم کردن فضا به خاطر ظاهر زیبایی که دارد به عنوان دکور نیز استفاده می شود.

 طراحی بیشتر رادیاتور های حمام یا حوله خشک کن ها به صورتی است که به راحتی بر روی دیوار نصب خواهد شد و فضای کمی را اشغال می کند.

این روزها بیشتر افراد از این نوع رادیاتور های حمام یا حوله خشک کن ها در منازل خود برای ایجاد گرما و تعادل دما استفاده می کنند اما کار کرد مهم دیگر این دستگاه رادیاتور ها به غیر از گرم کردن محیط این است که شما می توانید لباس های کوچکی را بر روی آن ها قرار دهید و در مدت زمان کم آن ها را خشک کنید. اما افرادی هستند که به غیر از نصب این نوع رادیاتور ها یا حوله خشک کن ها در حمام و سرویس بهداشتی آن ها را در آشپزخانه، اتاق خواب ها و یا پذیرایی نیز نصب می‌ کنند، زیرا به غیر از زیبا کردن محیط  و ایجاد هماهنگی در فضای منزل های  شما می توانید برای گرم کردن محیط های کوچک از حوله خشک کن ها استفاده کنند و از دیگر مزایای آن بهره مند شوند.

رادیاتور حمام یا همان حوله خشک کن ها دارای انواع مختلفی هستند که قیمت خرید آن ها نیز به این موضوع بستگی دارد.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  5 نکته اساسی خرید حوله خشک کن و شوفاژ حمام استیل

 

تولید کنندگان مدرن لوازم لوله کشی تعداد زیادی از انواع مختلف حوله خشک کن را ارائه می دهند. آنها نه تنها از نظر شکل، بلکه از نظر قطر نیز متفاوت هستند. در مقاله ای مجزا قصد داریم شما را با سایز های استاندارد حوله خشک کن آشنا کنیم تا هنگام خرید خود دچار مشکل نشوید. ما سعی کردیم ضروری ترین نکات لازم برای خرید خشک کن حوله ها را در آن مقاله برای خرید راحت تر شما جمع آوری کنیم.

 

حوله خشک کن هیدرو نیکی

حوله خشک کن های هیدرولیکی یا آبی همانطور که از نامش پیداست با استفاده از جریان آب در لوله ها محیط را گرم می‌ کند اما قیمت خرید رادیاتور حمام یا حوله خشک کن هیدرولیکی نسبت به دیگر رادیاتور ها ممکن است بیشتر باشد که شما در هنگام خرید باید به غیر از قیمت آن ها به سیستم گرمایشی ساختمان نیز توجه کنید.

 

حوله خشک کن الکترونیکی

رادیاتور حمام یا حوله خشک کن ها الکترونیکی یا همان رادیاتور های حمام برقی جدا از سیستم گرمایشی ساختمان ها عمل می کنند و به کمک المنت های برقی فضا را گرم می کنند. این نکته در اینجا قابل توجه است که قیمت خرید این نوع رادیاتور حمام یا حوله خشک کن محبوب نسبت به دیگر دستگاه های هم نوع خودش بسیار بالا است زیرا این دستگاه به غیر از دستگاه های دیگر که با استفاده از منابعی چون گاز و آب کار می کنند، با استفاده از برق کار می کند.

 

رادیاتور مدرن کار گذاشته شده زیر راه پله مدرن

 

انواع حوله خشک کن از لحاظ جنس

در واقع رادیاتور حمام یا حوله خشک کن های موجود در بازار به طور کلی به چند دسته تقسیم می شود که در زیر به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

 

حوله خشک کن های شیشه ای

رادیاتور حمام یا حوله خشک کن های شیشه ای که از شیشه های حرارتی ساخته می شوند و بدنه شفاف و همچنین طیف نوری رنگارنگی دارند و همچنین این دستگاه از قیمت خرید رادیاتور حمام بالا تری نسبت به دیگر رادیاتور های استیل فولادی ممکن است داشته باشند.

یکی از مزایای این نوع دستگاه ها نصب آن ها در زمان کمتر و همچنین دارا بودن وزن کمتر نسبت به دیگر دستگاه ها است.

 

حوله خشک کن های استیل یا فولادی

این نوع رادیاتور حمام یا حوله خشک کن ها  نسب به دیگر رادیاتور ها بسیار رایج هستند. موادی که در ساخت این خشک کن ها مورد استفاده قرار می گیرد از جنس استیل و فولاد ضد زنگ هستند و قابل به ذکر این که قیمت خرید رادیاتور حمام حوله خشک کن های فولادی معمولا مناسب تر از انواع دیگر است.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  خرید بهترین حوله خشک کن با توجه به فضاهای متفاوت چگونه میسر است؟

 

حوله خشک کن دیواری حمام مدرن

 

بررسی قیمت خرید رادیاتور های حمام و حوله خشک کن ها

همانطور که گفته شد در هنگام انتخاب و خرید رادیاتور حمام یا حوله خشک کن ها  اولین عواملی که مد نظر مشتریان قرار می گیرد قیمت آن ها است.

قیمت این دستگاه ها نسبت به جنس آن ها و همچنین مزیت ها و معایبی که دارند و عوامل بسیار مختلف دیگری می تواند متفاوت باشد. میانگین قیمت خرید رادیاتور حمام  یا حوله خشک کن ها در بازار معمولاً از 390 هزار تومان شروع می ‌شود و تا حدود ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نیز تفاوت دارد اما باید توجه کرد که ممکن است هر نوع از آن ها در فروشگاه های مختلف قیمتی متفاوت داشته باشند و نوسانات بازار به گونه ایست که ذکر قیمت دقیق غیر ممکن است.

در آخر باید گفت که در هنگام خرید رادیاتور ها و حوله خشک کن ها شما باید به جنس آن ها و کاربرد شان که در چه مکان هایی می خواهید از آن ها استفاده کنید و همچنین مزایای استفاده از آن ها توجه کنید. یکی از راه ‌های خرید حوله خشک کن ها، خرید اینترنتی است اما باید به قیمت خرید رادیاتور حمام و حوله خشک کن ها در هنگام خرید اینترنتی و همچنین موادی که در ساخت آن ها استفاده شده توجه کنید.

 

در حالت کلی دمای تنظیم رادیاتور یا حوله خشک کن ها با فنر سوپاپ بای پس مرتب در حال انجام است. اما با ضعیف شدن این فنر انتقال آب گرم به رادیاتورها به درستی شکل نمی ‌گیرد و گرما و میزان کافی انتقال پیدا نخواهد کرد. بنابراین یکی دیگر از علت های گرم ‌نشدن حوله خشک کن ها ضعیف شدن فنر سوپاپ بای پس است که پس از تعویض آن این اشکال نیز رفع می شود. 9 علت گرم نشدن حوله خشک کن های دیواری را در مقاله ای تخصصی برای شما مطرح نموده ایم که میتوانید با مراجعه به آن، این عوامل را شناسایی و برطرف کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “بررسی مولفه های قیمت خرید رادیاتور حمام و منازل مدرن

  1. امیرحسین رسولی گفت:

    خیلی خوب بود

    1. گلزار رادیاتور گفت:

      ممنون از نظر ارزشمندتون ??

  2. علی محمد مختاری گفت:

    مرسی

  3. روح الله غلامی گفت:

    Awli bood

  4. ناصر احمدی گفت:

    چجوری می تونیم با کارشناسانتون در ارتباط باشیم

  5. بهزاد تهرانی گفت:

    عاااااااااااالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *