خرید رادیاتور و حوله خشک کن

4 نکته طلایی خرید رادیاتور حمام استیل مدرن

خرید رادیاتور یا حوله خشک کن

رادیاتوریک وسیله گرمایشی باجنسی فلزی می باشد که برای گرم کردن محیط از آن استفاده می شود ودارای انواع مختلفی است که یکی از انواع آن رادیاتور حمام یا حوله خشک کن می باشد رادیاتور های حمام علاوه بر گرم کردن محیط به خاطر دارا بودن ظاهر زیبا نیز امروزه مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان یک وسیله ای دکوری هم محسوب می شوند طراحی بیشتر رادیاتور ها به گونه ای است که به راحتی م یتوانند روی دیوار نصب ودر رابطه با کمبود فضای کافی در حمام موثر واقع می شوند. امروزه بیشتر افراد ترجیه میدهند که رادیاتور را شخصا خود در حمام نصب کنند به همین خاطر موضوعاتی مانند روش نصب رادیاتوربسار مورد جستجو قرار می گیرد. برای خرید رادیاتور حمام ابتدا باید شناخت کافی از رادیاتور داشته باشیم . معمولا راه های خرید رادیاتور هم به دصورت آنلاین میباشد وهم حضوری ولی خرید آنلاین معمولابه خاطر تنوع بیشتر و صرف وقت کمتر بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

 

نکاتی جهت خرید رادیاتور حمام

برای خرید رادیاتور حمام باید به چند مورد توجه داشت که در ادامه به ان اشاره می کنیم:

1.راندمان بالا مصرف انرژی کمتر

2.جنس آن (از نظر توانایی آن در مقابل زنگ زدگی)

3.قیمت رادیاتور

4-باید نصبت فضای حمام خود را با ابعاد وسایز رادیاتور مقایسه کرد که آیا این نوع از رادیاتور مناسب حمام وفضای حمام شما میباشد یا خیر

 

خرید انواع رادیاتور حمام

رادیاتورها معمولا از لحاض جنس داری انواع مختلفی هستند ار جمله آنها می توان به جنس شیشه ای آلمینیومی واستیل آن ها  اشاره  کرد.

 

رادیاتور شیشه ای

این نوع از رادیاتور معمولا از یک نوع شیشه مقوام وبسیار سخت در مقابل گرما ساخته میشوند و همچنین دارای تنوع رنگی بالایی میباشند این نوع از رادیاتور وزن کمی دارند ونصب آنها هم بسیار آسان است ونصبت به سایر انواع رادیاتور ها ارزانتر هستند .

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  5 نکته اساسی خرید حوله خشک کن و شوفاژ حمام استیل

از دیگر مزایای خرید رادیاتور حمام از نوع شیشه ای عبارت اند از

این نوع رادیاتورها را می توان هم به صورت عمودی و هم افقی نصب کرد .

استفاده از این نوع رادیاتور ها باعث کاهش مصرف انرژی می شود.

وهمچنین داری مقاومت بالایی می باشند.

 

رادیاتور های حمام آلومینیومی

این نوع رادیاتور ها به صورت لوله ای وتخت ساخته می شوند و دارای ظاهر زیبایی هستند. همچنین برتری  این نوع از رادیاتور ها به خاطر به کار رفتن ورق های آلمینیومی و سبک وزن بودن آنهاست. این نوع از رادیاتور ها در برابر زنگ زدگی وخردگی بسار مقاوم می باشند و رویه بیرونی آنها با رنگ کوره ای سفید می باشد. به عبارتی خرید رادیاتور حمام آلومینیومی به خاطر ضد زنگ بودن آن بسیار توصیه می شود.

 

خرید رادیاتورحمام استیل

این نوع از رادیاتور ها به خاطر ظاهر شکیل و قابلیت ست شدن آنها با لوازم منزل امروزه بسیار مورد استقبال قرار می گیرند. وزن رادیاتور های استیل معمولا نصبت به سایر رادیاتور ها بیشترمی باشد

 

رادیاتور دیواری استیل یکطرفه

 

دلایل خرید رادیاتور حمام

در رابطه با این سوال باید گفت که خرید رادیاتورحمام از جهت رعایت بهداشت ومیکروب زدایی بسیار ضروری می باشد. حمام یک مکان خصوصی است، محلی برای آرامش و راحتی  جهت حمام کردن  یا دوش، بنابراین برای داشتن یک فضای گرم در حمام خود، مهم است که یک رول حوله یا رادیاتور حمام به محل نصب خود اضافه کنید تا بتوانید حمام دمای مناسبی داشته باشد. نرده های گرم شده حوله و گرمکن با توجه به فضای ذخیره سازی، امکان خشک کردن لباس ا را به ما می دهند.

چه زمستان باشد و چه اوج تابستان ، همیشه ارزش این را دارد که یک حوله گرم تهیه کنید زیرا برای شروع هوای سرد آماده خواهید شد.. اگر هنوز از مزایای آن مطلع نیستید ، ممکن است تمایلی به انجام چنین خریدی نداشته باشید.

اول بارزترین مورد است. حدس می زنید ریل حوله گرم ، گرما را تأمین می کند. سرویس بهداشتی من در بیشتر قسمتها می تواند کاملاً سرد باشد و هیچ رادیاتوری در آن وجود ندارد ، بنابراین تنها گرمای ما از حوله گرم ما است. گرچه به سیستم گرمایش مرکزی متصل است ، بنابراین نکته منفی این است که گرمایش باید روشن باشد حتی اگر فقط حمام را گرم بخواهم. با خرید یک حوله برقی ، که از سیستم برق خانگی شما برای گرم شدن به جای گرمایش مرکزی استفاده می کند ، می توانید از این راه دور شوید

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  رادیاتور ارزان قیمت یا چی؟ راهنمای خرید رادیاتور های ارزان

در شرایطی ممکن است مشتری بخواهد که حوله خشک کنی که در حمام نصب می‌شود، به صورت سفارشی طراحی شده باشد. بدین معنا که جنس، عملکرد و طرح آن را تماما باب میل خودشان انتخاب کنند و تولیدکنندگان نیز برای جلب رضایت مشتری آن را طراحی کرده و به فروش برسانند. حوله خشک کن های سفارشی حمام این امکان را برای شما فراهم نموده‌اند که رنگ و حتی طرح مورد نظرتان را خودتان انتخاب کنید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت آنها میتوانید به مطلب تخصصی آن مراجعه نمایید.

 

رادیاتور خود را از کجا نصب کنم؟

برای خرید رادیاتوحمام زمانی را برای شناخت و مقایسه قیمت وهمچنین شناخت جنس مرغوب وجایی که می خواهید رادیاتور خود را آویزان کنید اختصاص دهید. نوع دیوار برای شناخت جنس رادیاتور و نوع آن برای دیوار مد نظر مهم است.

اگر دیوار از سنگ تراشی، آجرکاری ساخته شده باشد، بیشترین انتخاب رادیاتور را خواهید داشت. با اتصالات مناسب می توان رادیاتورهای بزرگتری را از دیواره های جامد محکم آویزان کرد. اگر دیوار از تخته گچ با فضای توخالی (دیوار گچ یا دیوار گلدان) ساخته شده باشد، باید محل کار گل میخ ها را مشخص کنید. گلاب گلاب ابزاری مفید است که با سهولت این موارد را پیدا خواهد کرد. گل میخ ها قوی ترین قسمت دیوار شما هستند و رادیاتور شما باید از این قسمت آویزان شود.

سعی کنید از نصب رادیاتور خود در پشت مبلمان بزرگ اجتناب کنید ، گرما را از نفوض در اتاق متوقف می کنید. اگر آن را به دیواره خارجی آویزان کرده اید، عایق کاری را فراموش نکنید، این کار به راحتی با بازتابنده گرما انجام می شود.

حوله خشک کن‌ها به یکی از اصلی‌ترین و البته محبوب‌ترین اجزای دکوراسیون سرویس‌های بهداشتی و حمام تبدیل شده‌اند، اما بسیاری از افراد با چگونگی نصب آن‌ها آشنایی ندارند. روش نصب حوله خشک کن در انواع مختلف آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد و در برخی موارد ممکن است نیاز به کمک گرفتن از افراد متخصص داشته باشید. حوله خشک کن‌های الکتریکی معمولا نصب ساده‌تری دارند، اما معمولا برای نصب حوله خشک کن‌های هیدرونیکی لازم است اطلاعاتی داشته باشید. نکات نصب هرگونه را در مطلب تخصصی گلزار رادیاتور مطالعه نمایید.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  بررسی مولفه های قیمت خرید رادیاتور حمام و منازل مدرن

 

دلایلی که خرید رادیاتور حمام را در اولویت قرار می دهد

یک نکته مهم در رابطه با خرید رادیاتور حمام ظاهر آن است. بیشتر نرده های حوله گرم مدرن، براق، شیک و پر زرق و برق به نظر می رسند و واقعاً می توانند به زیبایی حمام کمک کنند. ریل های نردبان محبوب ترین نوع هستند، از نسخه های کوچک تا بزرگهای بزرگ که کل دیوار حمام ما چه زمستان باشد و چه اوج تابستان ، همیشه ارزش این را دارد که یک حوله گرم حوله تهیه کنید زیرا برای شروع هوای سرد آماده خواهید شد. اگر وقت بگذارید و به جستجو بپردازید، معاملات عالی وجود دارد. اگر هنوز از مزایای آن مطلع نیستید، ممکن است تمایلی به انجام چنین معامله ای نداشته باشید.

یکی دیگر از مهم ترین مزایا خرید رادیاتور حمام گرمایش آن است. و البته این مهم اولین و بارزترین مورد است. ریل های رادیاتور حمام، گرما را تأمین می کند. همچنین می تواند آب گرم را برای سرویس بهداشتی و دیگر قسمت های خانه تامین کند. بنابراین تنها گرمای را که برای حمام به وجود می آورد، عملی نیست که می توانید آن ها را انتخاب کنید. انواع مدل های مختلفی از رادیانور حمام وجود دارد که شما با توجه به نیاز خود می توانید آنها را خریداری کنید. برای نمونه نوع برقی آن می توانید وابستگی شما به موتورخانه اصلی را قطع کند.

تولید کنندگان مدرن لوازم لوله کشی تعداد زیادی از انواع مختلف حوله خشک کن را ارائه می دهند. آنها نه تنها از نظر شکل، بلکه از نظر قطر نیز متفاوت هستند. در مقاله ای مجزا قصد داریم شما را با سایز های استاندارد حوله خشک کن آشنا کنیم تا هنگام خرید خود دچار مشکل نشوید. ما سعی کردیم ضروری ترین نکات لازم برای خرید خشک کن حوله ها را در آن مقاله برای خرید راحت تر شما جمع آوری کنیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “4 نکته طلایی خرید رادیاتور حمام استیل مدرن

  1. سیدمحمد خوش نیت گفت:

    afarin matlab khobi bood

  2. حسین بهمنی گفت:

    هزینه تبلیغات توی سایت شما چنده؟

  3. محمدرضا علوی گفت:

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم

  4. قاسم جنتی گفت:

    چقد خوبین شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *