حوله خشک کن

معرفی حوله خشک کن برقی به همراه مزایای استفاده از آن

معرفی حوله خشک کن برقی

از آن جایی که دستشویی و حمام قسمت های جدا شده از یک خانه هستند و گرم کردن آن ها شاید به راحتی بقیه قسمت های منزل نباشد، لذا چند سالی است که برای برطرف کردن این مشکل در معماری مدرن از وسیله ای به نام حوله خشک کن برقی استفاده می شود. اما حوله خشک کن واقعا  چیست؟

حوله خشک کن نسل جدیدی از رادیاتور ها به حساب می آید که برای نصب و استفاده در حمام و یا سرویس های بهداشتی ساخته می شوند. حوله خشک کن ها علاوه بر گرم کردن فضا نوعی دکور برای حمام ها و سرویس بهداشتی های مدرن به حساب می آید چون ظاهرشان با رادیاتور های معمولی تفاوت دارد و بسیار جذاب و شیک هستند. از این وسیله ی زیبا همچنین می توان برای خشک کردن حوله ، دستمال یا لباس های کم حجم و ظریف استفاده کرد.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

 

پس حوله خشک کن برقی چیست؟

حوله خشک کن برقی نمونه ی جدید تر حوله خشک کن های معمولی است که مدتی است وارد بازار شده اند. مثل هر وسیله ی برقی دیگر، این حوله خشک کن ها هم دارای یک سیم برای وصل شدن به پریز هستند و به راحتی می توانید آن ها را در هر کجا که بخواهید نصب کنید. حوله خشک کن های الکتریکی مستقل از سیستم گرمایشی عمل می کنند و مثل رادیاتور های معمولی به آب برای حرکت در لوله ها و گرم شدن احتیاجی ندارند، در واقع در درون لوله های حوله خشک کن برقی از نوعی روغن استفاده شده است که با وصل شدن به جریان برق این روغن در درون لوله ها به گردش می افتد و همه ی آن ها را گرم می کند به همین دلیل گاهی به این نوع حوله خشک کن ها حوله خشک کن روغنی هم گفته می شود.  جنس حوله خشک کن های الکتریکی از سیلیکون است که توان تولید گرما تا 150 وات را دارا است. این دستگاه قابلیت کار کردن با برق سه فاز و تک فاز را دارد و خریدار باید بسته به نیاز خود دستگاه مد نظر را به صورت تکفاز یا سه فاز خریداری و استفاده کند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  برای انتخاب و خرید شوفاژ به یک مرکز فروش شوفاژ سر بزنید

 

نحوه عملکرد حوله خشک کن برقی

اولین گام استفاده از حوله خشک کن برقی نصب کردن آن بر روی دیوار است. در اینجا باید اندازه ی سیم ( سیم باید حداقل 80 سانت باشد ) حوله خشک کن و فاصله ی آن تا پریز را مد نظر قرار دهید و حتما دقت کنید که در اطراف محل نصب پریز برق وجود داشته باشد. توصیه ما این است که از دیواری استفاده شود که مستقیما پشت درب حمام نباشد. پس از قرار دادن دو شاخه در پریز، گرمایش به کمک المنت های درون لوله ها شروع می شود (المنت اصلی ترین قطعه درون لوله ها است که وظیفه اش ایجاد گرمایش است به این صورت که انرژی الکتریکی را به انرژی حرارتی تبدیل می کند) و روغن درون آن ها به گردش افتاده و حرارت به صورت یکنواخت بین همه ی لوله ها پخش شده و پس از چند دقیقه این گرما به کل محیط منتقل می شود بنابراین با استفاده از این حوله خشک کن ها نیازی به استفاده از سیستم گرمایشی دیگری وجود ندارد.

 

چرا استفاده از حوله خشک کن برقی؟

پاسخ به این سوال خیلی ساده است. در قدم اول شما با خرید یک دستگاه حوله خشک کن صاحب وسیله ای شده اید که علاوه بر گرم کردن فضای حمام لباس هایتان را هم گرم و خشک نگه می دارد. همچنین لازم به ذکر است که این حوله خشک کن ها در کنار توان حرارت بالا مصرف برق بسیار کمی دارند و از لحاظ اقتصادی کاملا به صرفه هستند. همچنین قیمت پایین و مناسب خود دستگاه بر محبوبیتشان افزوده و باعث شده است تا افراد زیادی به خریدش روی آورده و از آن استفاده کنند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  3 مورد از مهمترین و حیاتی ترین معایب حوله خشک کن آلومینیومی

 

مزیت های استفاده از حوله خشک کن برقی

  1. حوله خشک کن های برقی ابعاد کوچکی دارند و در هر محیطی قابل استفاده اند.
  2. برای استفاده در آب و هوای مرطوب بهترین انتخاب هستند و به دلیل استفاده از استیل خالص در بدنه شان کاملا ضد زنگ و ضد آب هستند.
  3. با استفاده از یک دستگاه حوله خشک کن برقی شما دیگر نیازمند خشک کن نخواهید بود، کافی است دو شاخه را به پریز بزنید و لباس هایتان را روی میله های آن پهن کنید تا در کمترین زمان برایتان خشکشان کند.
  4. مزیت بزرگی که این حوله خشک کن های برقی دارند این است که چون حرارت دارند، اگر لباستان را کاملا صاف  برای خشک شدن روی آن پهن کنید مثل یک اتو عمل میکند و از تلف شدن وقتتان برای اتوکشی جلوگیری میکند.
  5. لباستان را روی حوله خشک کن قراره داده اید اما فراموش کرده اید که آن را بردارید؟ نگران نباشید، لباس شما دچار سوختگی یا رنگ پریدگی نخواهد شد بلکه فقط گرم می ماند و اگر در فصل زمستان یا مناطق سرد از آن استفاده می کنید لذت پوشیدن لباسی گرم را تجربه خواهید کرد.
  6. در فصل سرما می توانید هنگام استحمام لباس ها و حوله تان را روی حوله خشک کن قرار داده و آن را روشن کنید. علاوه بر این که فضای حمام گرم خواهد شد لباس شما هم گرم خواهد ماند و سرما نخواهید خورد.
  7. با خشک کردن لباستان با حوله خشک کن برقی و حرارت مستقیم آن،میکروب ها و قارچ های احتمالی را نابود کرده و به سلامت خود کمک می کنید.
مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  9 علت گرم نشدن حوله خشک کن های حمام

 

ویژگی های یک حوله خشک کن برقی خوب

  • قابلیت نصب آسان بر روی تمام سطوح
  • بدنه ی ساخته شده از استیل خالص
  • تامین و پخش حرارت به صورت یکنواخت
  • داشتن سیم دو شاخه با حداقل 80 سانت طول

 

فروشگاه گلزار با سابقه‌ای درخشان در تولید لوازم داخلی و خارجی ساختمان در سالیان طولانی، به تولید حوله خشک کن های استیل دکوراتیو مشغول شده است؛ که در این حوزه با کسب 5 سال سابقه‌ی درخشان تولید و عرضه‌ی حوله خشک کن های باکیفیت و بی‌نظیر، امروز توانسته با همراهی شما تولیدات خود را گسترش دهد، به صورتی که امروز شما طرح سفارشی حوله خشک کن خود را برای ما روی کاغذ میکشید و پس از دریافت اعلام قیمت، حوله خشک کن باکیفیت و دکوراتیو خود را دریافت مینمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “معرفی حوله خشک کن برقی به همراه مزایای استفاده از آن

  1. حبیب الله صدر گفت:

    بسیار گویا و شفاف بیان کردید

    1. گلزار رادیاتور گفت:

      ممنون از نظر ارزشمندتون ??

  2. رحیم رحیمی گفت:

    چطوری می تونم باهاتون ارتباط بر قرار کنم

  3. محمدعلی هامون گفت:

    ایولا

  4. روح الله طاهری گفت:

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم

  5. محمدحسین سالاری گفت:

    میتونم شماره شما رو داشته باشم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *