حوله خشک کن

6 مورد از مهمترین مزایای حوله خشک کن دکوراتیو حمام

مزایای حوله خشک کن دکوراتیو حمام

از آن جایی که امروزه شهرها اغلب متراکم  و پر جمعیت هستند و آپارتمان های جدید فاقد تراس یا بالکن ساخته میشوند، اغلب افرادی که در این خانه ها زندگی میکنند برای خشک کردن لباس و حوله و.. با مشکل روبرو هستند لذا جهت حل این مشکل چندسالی است که وسیله  ای جذاب و کاربردی که درواقع نوعی رادیاتور جدید و مدرن محسوب میشود در بازار رایج شده است که ما آن را با نام حوله خشک کن دکوراتیو حمام میشناسیم. درست است که حوله خشک کن دکوراتیو به منظور حل این مشکل طراحی شده است اما این تنها مزیت این وسیله ی پرطرفدار نیست، در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با تک تک مزایای حوله خشک کن دکوراتیو حمام آشنا کرده و آن را معرفی کنیم. 

از محبوب ترین انواع حوله خشک کن ها می توان حوله خشک کن سفارشی را نام برد که البته این مدل بیشتر جنبه ی دکوراتیو دارد و بسیار سبک وزن است.  این حوله خشک کن ها در اندازه، طرح ها و رنگ های مختلفی به بازار عرضه شده اند و شما می توانید مطابق با نیاز و سلیقه خود آنها را تهیه نمایید. درباره ی قیمت حوله خشک کن سفارشی باید گفت که به دلیل زیبایی و تنوع در طرح گاهی میتواند حتی از حوله خشک کن استیل هم گران قیمت تر باشد.

 

انواع حوله خشک کن دکوراتیو حمام

حوله خشک کن‌ها از منظر جنس‌شان نیز بررسی شده و دارای انواع مختلفی می‌باشند. حوله خشک کن‌های آلومینیومی، استیل، شیشه‌ای و ترکیب چوب و استیل از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین حوله خشک کن‌ها در میان مردم می‌باشند. علت محبوبیت هر یک از آن‌ها متفاوت می‌باشد و برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مزایا و معایب آن‌ها می‌توانید به مطلب انواع حوله خشک کن مراجعه نمایید.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  معرفی، بررسی و راهنمای خرید مدرن بهترین حوله خشک کن مدرن استیل و برقی

از نظر جنس حوله خشک کن های دکوراتیو در سه نوع آلومینیوم، استیل و شیشه ای به بازار ارائه میشوند. در ادامه به اختصار به برسی هریک می پردازیم:

 

حوله خشک کن دکوراتیو استیل

پرطرفدار ترین حوله خشک کن دکوراتیو موجود در بازار را باید حوله خشک کن استیل دانست.  در ساخت این مدل حوله خشک کن  برای مقاومت در برابر رطوبت و رسوب از ضد زنگ ، و برای استحکام در برابر ضربه خوردگی و شکستن از آلیاژ آهن استفاده شده است که بر دوام آن افزوده و باعث میشود تا حوله خشک کن همیشه در محیط مرطوب و خیس حمام براقیت و زیبایی ظاهری خود را حفظ کند. نصب این وسیله بسیار راحت است اما نسبت به دو مدل دیگر که در ادامه آن ها را معرفی میکنیم کمی سنگین تر و البته گران تر است.

 

حوله خشک کن دکوراتیو آلومینیومی

ارزان ترین حوله خشک کن موجود در بازار نوع آلومینیومی آن است. این حوله خشک کن وزن بسیار سبکی دارد و به دلیل استفاده از رنگ کوره ای سفید بر روی آن همواره به عنوان دکور جذاب اما کاربردی برای حمام مورد توجه طراحان داخلی است.

 

حوله خشک کن دکوراتیو شیشه ای

وزن بسیار سبک و ظاهری بسیار مدرن و شیک از ویژگی های حوله خشک کن دکوراتیو شیشه ای است. این وسیله که از جنس شیشه ی نشکن ساخته می شود در برابر ضرب دیدگی، شکستن و رطوبت بسیار مقاوم است و به راحتی در دو جهت افقی و عمودی قابل نصب است. به دلیل تنوع طرح ها در ساخت آن به عنوان یک المان دکوراتیو پر طرفدار و محبوب در حمام مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مزایای استفاده از حوله خشک کن دکوراتیو حمام

گرم کردن فضا

از آن جایی که حمام و سرویس بهداشتی بخشی مستقل از بقیه قسمت های یک ساختمان است ممکن است در روزهای سرد گرم کردن آن دشوار باشد و حتی باعث سرماخوردگی و مریضی شود. شاید شما پس از یک روز خسته کننده ی کاری به یک حمام گرم جهت رفع خستگی نیاز داشته باشید یا در یک صبح سرد زمستانی بخواهید صورتتان را اصلاح کنید اما به دلیل سرد بودن فضا این کار برایتان عذاب آور باشد، در این صورت چه چیزمیتواند بهتر از داشتن یک حوله خشک کن برای گرم کردن حمام یا سرویس بهداشتی باشد؟

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  حوله خشک کن زینتی چیست؟ + انواع رادیاتور حمام زینتی را بشناسید

 

جلوگیری از ایجاد قارچ

اگر منزل شما فاقد تراس و بالکن است خشک کردن لباس در فضای خانه بدون حرارت مستقیم میتواند منجر به رشد انواع قارچ و باکتری شده و باعث ابتلا به بیماری های پوستی شود، مخصوصا اگر خانه تان خیلی کوچک باشد و راهی بجز خشک کردن لباس در محیط مرطوب حمام نداشته باشید. در این شرایط برخی افراد پس از خشک شدن لباس ها و حوله ها  آن ها را اتو میکشند تا میکروب ها را با حرارت مستقیم اتو از بین ببرند اما چرا شما خودتان را با هزینه های برق و اتوکشی به زحمت بی اندازید وقتی حوله خشک کن این کار را به راحتی برایتان انجام داده و در وقت و هزینتان صرفه جویی می شود؟

 

یک دکور جذاب

حوله خشک کن دکوراتیو حمام علاوه بر تمام مزایا و کارآیی هایی که دارد میتواند یک ظاهر شیک و چشم نواز در حمامتان بوجود آورد. برای این منظور حوله خشک کن ها در طرح ها و رنگ های متنوعی به بازار ارائه میشوند برای نمونه حوله خشک کن های استیل با رنگ رزگلد بسیار لاکچری و مدرن هستند و به راحتی با هر رنگ کاشی هماهنگ می شوند.

 

نصب آسان

حوله خشک کن ها بسیار سبک و قابل حمل هستند و شما می توانید آن ها را در هرکجا که بخواهید به راحتی نصب کنید، حتی اگر حمام و سرویس بهداشتی منزل شما خیلی کوچک باشد و جایی برای یک حوله خشک کن نداشته باشد می توانید از آن در آشپزخانه برای خشک کردن حوله ها و دستمال ها یا در اتاقتان استفاده کنید. بر خلاف رادیاتور ها هر زان هم که بخواهید منزلتان را عوض کرده یا به سفر بروید می توانید حوله خشک کنتان را هم با خود به همراه ببرید.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  حوله خشک کن های مدرن به همراه مزایای استفاده از این رادیاتورهای حمام

 

گرم نگه داشتن لباس و حوله هایتان

حوله خشک کن دکوراتیو حمام در فصل سرما و زمستان لباس ها و حوله تان را گرم نگه می دارد و از بیمار شدن و سرماخوردن شما پس از حمام جلوگیری میکند.

 

سیستم گرمایش مستقل و وابسته

حوله خشک کن ها از نظر عملکرد مطابق با نیاز مصرف کننده در دو نوع الکتریکی و هیدرونیکی به بازار عرضه می شوند.

حوله خشک کن های الکترونیکی سیستم گرمایش مستقلی دارند و برای گرم شدن مانند رادیاتور ها به آب و مایع سیال برای گردش در لوله ها نیاز ندارند و در عوض یک نوع روغن در لوله ها وجود دارد که بلافاصله پس از اتصال دو شاخه به پریز به گردش افتاده و به لطف همین روغن سطح حوله خشک کن در مدت زمانی کمتر از 10 دقیقه کاملا گرم میشود. در نصب این مدل حوله خشک کن های دکوراتیو حمام فاصله آن تا منبع آب( دوش حمام یا وان) برای جلوگیری از شوک الکتریکی بسیار مهم است.

اما حوله خشک کن های هیدرونیکی عملکردی شبیه به رادیاتور ها دارند و برای تولید گرما انرژیی مورد نیاز خود را از موتور خانه تامین می کنند. برای نصب این نوع حوله خشک کن های دکوراتیو به کمک یک لوله کش و ایجاد یک لوله ی آب گرم نیاز است.

 

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “6 مورد از مهمترین مزایای حوله خشک کن دکوراتیو حمام

  1. سیدحسین حاجی گفت:

    شما کانال تلگرام هم دارین؟

  2. هادی بهرامی گفت:

    ایولا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *