حوله خشک کن

هرآنچه باید در مورد حوله خشک کن دکوراتیو استیل بدانید

حوله خشک کن دکوراتیو استیل

شاید شما هم درباره ی این وسیله ی شیک و جذاب و پر کاربرد که به تازگی در بازار رواج پیدا کرده و طرفداران بسیاری هم دارد شنیده باشید. حوله خشک کن حمام وسیله ای است که علاوه بر ظاهری چشم نواز به عنوان یک اکسسوری برای دکوراسیون، میتواند فضای حمامتان را گرم و لباس ها و حوله هایتان را خشک کند. ایستادن در حمام  در فصل سرما و اصلاح کردن صورتتان برایتان سخت است چون حمام از بقیه ی قسمت های خانه جدا است و به راحتی گرم نمی شود؟ می خواهید از محصولات مراقبت ازپوست و مو استفاده کنید اما هر بار به دلیل سرد بودن حمام منصرف می شوید؟ باید به شما بگوییم که با خرید یک دستگاه حوله خشک کن دکوراتیو استیل تمام این مشکلات به پایان خواهد رسید!

حوله خشک کن که با نام شوفاژ حمام نیز شناخته می‌شود، دستگاهی است که به عنوان رادیاتور عمل کرده و فضای حمام یا سرویس بهداشتی را گرم و مطبوع نگه می‌دارد. این شوفاژهای حمام در ابتدا ظاهری بسیار ساده و شبیه شوفاژهای معمولی داخل خانه‌ها داشتند، اما افزایش گرایش مردم به خرید و نصب آن‌ها سبب گشت که انواع مختلفی از این شوفاژها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و وارد بازار شوند. برای شناخت بیشتر رادیاتورها و حوله خشک کن های حمام پیشنهاد میکنیم تا مقاله تخصصی گلزار رادیاتور در زمینه شناخت رادیاتورهای حمام را مطالعه نمایید.

 

انواع حوله خشک کن دکوراتیو

حوله خشک کن ها از نظر جنس در انواع مختلفی به بازار ارائه میشوند اما به طور کلی می توان آن ها را در سه دسته ی شیشه ای، آلومینیومی و استیل طبقه بندی کرد. اگرچه ما در این مقاله قصد برسی حوله خشک کن دکوراتیو استیل را داریم اما در اینجا به اختصار به معرفی همه ی مدل ها میپردازیم تا مقایسه ی دو مدل دیگر با حوله خشک کن استیل راحت تر شده و بهتر بتوانیم مزایا و معایب آن را ببینیم.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  حوله خشک کن های مدرن به همراه مزایای استفاده از این رادیاتورهای حمام

 

حوله خشک کن آلومینیومی

حوله خشک کن های آلومینیومی با رنگ کوره ای سفید بسیار ارزان قیمت و مقرون به صرفه و مورد توجه طراحان داخلی برای دکوراسیون حمام هستند. مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدن،کاهش رطوبت هوا و پخش یکنواخت گرما در بدنه را باید از ویژگی های این حوله خشک کن دانست. این مدل به دلیل داشتن وزن خیلی سبک و قیمت خیلی مناسبش در بازار طرفدار دارد.

 

حوله خشک کن شیشه ای

بر خلاف اسمی که دارد در برابر ضربه خوردگی و شکستن بسیار مقاوم است و از شیشه ی سخت مقاوم به حرارت و مقاوم در برابر رسوب ساخته شده است. این مدل حوله خشک کن ها بیشتر جنبه ی تزئینی و دکوری دارند و بر خلاف حوله خشک کن های استیل و آلومینیومی می توان آن ها را در هر دو جهت افقی و عمودی نصب کرد.

 

حوله خشک کن استیل

حوله خشک کن های دکوراتیو استیل را باید جدید ترین و پرفروش ترین نوع در بازار جهانی به شمار آورد.این نوع حوله خشک کن ها علاوه بر کارایی و حفظ گرما ،ظاهری زیبا و جذاب دارند و یکی از المان های دکوراسیون حمام در طراحی داخلی مدرن به حساب می روند. مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه ،شکسته شدن و رنگ پریدگی از ویژگی های حوله خشک کن استیل است. این مدل در دو طرح رنگ دار و بی رنگ مطابق سلیقه ی مشتری به بازار ارائه میشود. به دلیل دوام بالا و عملکرد قوی بسیار پرطرفدار است و تنها ایرادی که در مقایسه با دو نوع دیگر میتوان به آن وارد کرد این است که نسبت به حوله خشک کن شیشه ای و آلومینیومی وزن بیشتری دارد.

 

عملکرد حوله خشک کن دکوراتیو استیل

نکته ای که درباره ی کارکرد حوله خشک کن دکوراتیو استیل باید بدانید این است که این حوله خشک کن سیستم گرمایشی مستقلی نداشته و برای گرم شدن مثل یک رادیاتور عمل میکند و از موتور خانه انرژیی می گیرد.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  معرفی حوله خشک کن برقی به همراه مزایای استفاده از آن

اگر شما صاحب یکی از انواع حوله خشک کن ها هستید و حالا دستگاه شما دچار مشکل شده و گرم نمی شود، ما در مطلبی به صورت تخصصی به بیان عوامل گرم نشدن حوله خشک کن پرداخته ایم تا شمارا از دلایل گرم نشدن آگاه سازیم، تنها کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به مطلب تخصصی گلزار رادیاتور مراجعه نمایید.

 

مزایای استفاده از حوله خشک کن دکوراتیو استیل

به عقیده ی بسیاری از مصرف کنندگان بهترین فلز برای تولید حوله خشک کن دکوراتیو، استیل ضد زنگ است. همانطور که احتمالا میدانید این فلز مزیت های زیادی نسبت به شیشه  و آلومینیوم دارد و به عبارت دیگر از آن دو سر تر است. در ادامه مزایا و نقاط قوت این وسیله را باهم مورد برسی قرار می دهیم:

 

حفظ طولانی گرما

ترجیح اکثر خریداران بر این است که حوله خشک کن بتواند برای مدتی طولانی گرمای خود را حفظ کند و انتخاب چنین خریدارانی حوله خشک کن دکوراتیو استیل است چرا که فلز استیل گرما را برای مدت طولانی تری نسبت به آلومینیوم در خود حفظ می کند.

مقاومت در برابر خوردگی

استفاده از استیل ضد زنگ دوام و ماندگاری حوله خشک کن را تضمین کرده و نوعی گارانتی برای آن به حساب می آید. مقاومت بالای استیل ضد زنگ در برابر رسوب و زنگ زدگی برای همه اثبات شده است بنابراین میتوانید با آرامش خاطر این حوله خشک کن را خریداری کرده و در حمام نصب کنید. البته فراموش نکنید که خاصیت ضد زنگ بودن بر قیمت این حوله خشک کن ها چندان بی تاثیر نیست.

مقاومت در برابر ضربه

استفاده از آلیاژ آهن در ساخت حوله خشک کن های استیل باعث مقاومت بالا و استحکام فوق العاده در برابر ضربه دیدن و تغییر شکل پیدا کردن آن شده است.

تنوع رنگ

همانطور که گفته شد حوله خشک کن های دکوراتیو استیل به صورت رنگ شده و بی رنگ به بازار ارائه میشوند. نمونه ی رنگ شده ی این حوله خشک کن ها دارای رنگ بندی های خیلی خاص مثل رز گلد است که ظاهری بسیار مدرن و شیک به حمام شما میبخشد و با هر رنگ سرامیک و سایر وسایل حمام تناسب دارد.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  4 اصل مهم در انتخاب جدید ترین حوله خشک کن ها که باید قبل از خرید بدانید

 

یکی از ارکان بسیار مهم خانه های مدرن و امروزی استفاده از حوله خشک کن های استیل سفارشیست که در این مدل شما میتوانید با طراحی مدل خود به حوله خشک کن با طرح مورد نظرتان دست پیدا کنید. مزایای حوله خشک کن های استیل از دلایل مهم خرید این حوله خشک کن هاست که شما میتوانید با مطالعه مقاله مربوطه به این مزایای مهم دست یابید.

 

چرا حوله خشک کن دکوراتیو استیل؟

در جواب این سوال باید گفت که اولین و اصلی ترین دلیل برای انتخاب حوله خشک کن استیل استفاده از استیل ضد زنگ در ساخت آن است که علاوه بر دوام بالا بسیار براق و خوش ظاهر است و به عنوان دکور حمام با هر رنگی تناسب دارد. استیل ضد زنگ برای حوله خشک کنی که مجبور است در آب و رطوبت بالا مقاومت کرده و دوام ، کارایی و ظاهر براق و تمیز و بدون رسوب خود را حفط کند بهترین انتخاب است. اگر در فکر خرید یک حوله خشک کن دکوراتیو استیل هستید باید به شما بگوییم که قیمت این مدل با کیفیت آلیاژ به کار رفته در آن رابطه ی مستقیم دارد پس در انتخاب خود دقت کنید، اگر حوله خشک کن منتخب شما از آلیاژ مرغوب ساخته شده باشد می تواند تا سالیان سال بر زیبایی حمام و سرویس بهداشتی شما افزوده و عملکرد بالایی داشته باشد.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین رادیاتور و حوله خشک کن های پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “هرآنچه باید در مورد حوله خشک کن دکوراتیو استیل بدانید

  1. یعقوب رحمانیان گفت:

    کجا می تونم اطلاعات کاملتری درباره این موضوع پیدا کنم

  2. محمد فروتن گفت:

    یه سوال داشتم مشاوره حضوری هم دارید

  3. فرهاد نصیری گفت:

    من مشاوره برای رابطه می خواستم چجوری باهاتون ارتباط بر قرار کنم

  4. ایمان لطفی گفت:

    این موضوع یکی از موضوعات موردعلاقه منه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *