حوله خشک کن

حوله خشک کن استیل چیست؟ ویژگی های بهترین حوله خشک کن استیل

ویژگی های بهترین حوله خشک کن استیل

حوله خشک کن‌ها در جنس‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. بهترین حوله خشک کن استیل در بین آن‌ها می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای جذب رطوبت حوله و لباس و همچنین گرم کردن فضای حمام باشد. حوله خشک کن‌های استیل معمولا مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، شکستگی و ضربات مختلف دارد. پیش از اینکه با مشخصات بهترین حوله خشک کن استیل آشنا شوید، بهتر است با انواع حوله خشک کن و خصوصیات آن‌ها آشنا شوید و سپس با آگاهی کامل بهترین حوله خشک کن را انتخاب نمایید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با حوله خشک کن، انواع آن و ویژگی‌های بهترین حوله خشک کن استیل با شما در میان بگذاریم.

 

حوله خشک کن چیست؟

حوله خشک کن که با نام شوفاژ حمام نیز شناخته می‌شود، دستگاهی است که به عنوان رادیاتور عمل کرده و فضای حمام یا سرویس بهداشتی را گرم و مطبوع نگه می‌دارد. این شوفاژهای حمام در ابتدا ظاهری بسیار ساده و شبیه شوفاژهای معمولی داخل خانه‌ها داشتند، اما افزایش گرایش مردم به خرید و نصب آن‌ها سبب گشت که انواع مختلفی از این شوفاژها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و وارد بازار شوند. برای شناخت بیشتر رادیاتورها و حوله خشک کن های حمام پیشنهاد میکنیم تا مقاله تخصصی گلزار رادیاتور در زمینه شناخت رادیاتورهای حمام را مطالعه نمایید.

رطوبت حوله‌ها و سرد بودن محیط سرویس‌های بهداشتی و حمام سبب تولید حوله خشک کن‌ها گردید. مزایایی که این حوله خشک کن‌ها به همراه داشتند، سبب گشت که این کالا به سرعت بین مردم به محبوبیت برسد و فروش آن روندی صعودی پیدا کند. حوله خشک کن‌ها در ابتدای ورود به بازار، ظاهری بسیار ساده و مشابه رادیاتورهای معمولی داشتند، اما با افزایش محبوبیت این کالا در میان مردم، انواع مختلفی از آن‌ها در طرح‌ها، جنس‌ها و رنگ‌های مختلف وارد بازار شدند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  بهترین جنس حوله خشک کن در انواع حوله خشک کن های مدرن چیست؟

حوله خشک کن‌های جدید، ظاهر زیباتری داشتند و تاثیر به سزایی بر دکوراسیون داخلی سروی‌های بهداشتی و حمام می‌گذاردند. این زیبایی ظاهری حوله خشک کن‌ها امروزه به حدی رسیده است که از آن‌ها به عنوان یکی از عناصر اصلی تاثیرگذار بر دکوراسیون حمام و سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شود.

حوله خشک کن‌های دکوراتیو در اشکال مختلف و جنس‌های متنوع تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. اشکال مختلف این حوله خشک کن‌ها سبب می‌گردد که طراحان داخلی طرح مورد نظر خود را با توجه به سایر المان‌های موجود در دکوراسیون انتخاب نمایند تا زیبایی ظاهری سرویس‌های بهداشتی و حمام دو چندان شود.

 

انواع حوله خشک کن

پیش از اینکه با خضوضیات بهترین حوله خشک کن استیل آشنا شوید، بهتر است انولع حوله خشک کن را شناخته و بتوانید با آگاهی کامل بهترین گزینه را انتخاب نمایید. حوله خشک کن‌ها از نظر عملکرد و جنس دارای دو دسته‌بندی مختلف می‌باشند. در ادامه به انواع حوله خشک کن از نظر عملکرد و جنس خواهیم پرداخت.

 

انواع حوله خشک کن از نظر عملکرد:

منظور از عملکرد حوله خشک کن‌ها روشی است که آن‌ها کار می‌کنند و می‌توانند گرما تولید کرده و موجب جذب رطوبت حوله‌ها و لباس‌ها شود. حوله خشک کن‌ها از نظر عملکرد دارای دو نوع مختلف می‌باشند. این دو نوع از انواع حوله خشک کن از نظر عملکرد به شرح زیر می‌باشند:

 

  • حوله خشک کن هیدرونیکی

یکی از رایج‌ترین انواع حوله خشک کن‌ها، حوله خشک کن‌های هیدرونیکی هستند. این حوله خشک کن‌ها با استفاده از آب گرم پکیج‌ها و موتورخانه‌ها گرما تولید می‌کنند. در حوله خشک کن‌های هیدرونیکی ابتدا آب گرم موتورخانه و پکیج‌ها وارد لوله‌های حوله خشک کن می‌شوند و سپس این آب گرم سبب می‌شود که حوله خشک کن، گرما تولید کند. این حوله خشک کن‌ها می‌توانند از جنس‌های مختلفی باشند، اما معمولا حوله خشک کن‌های استیل گرمای آب را بیشتر به بیرون هدایت می‌کنند و به همین خاطر نیز در بین حوله خشک کن‌های هیدرونیکی، آن دسته‌ای که از جنس استیل هستند، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند.

 

  • حوله خشک کن الکتریکی

این نوع از حوله خشک کن‌ها که با نام حوله خشک کن برقی نیز شناخته می‌شوند، بدون استفاده از سیستم گرمایشی ساختمان‌ها گرما تولید می‌کنند. داخل لوله‌های موجود در حوله خشک کن الکتریکی، المنت‌هایی برقی وجود دارند. عملکرد این حوله خشک کن‌ها بدین صورت است که ابتدا سیم این نوع حوله خشک کن به پریز برق وصل می‌شود و سپس جریان برق سبب روشن شدن این المنت‌های داخل لوله‌ها می‌گردد. روشن شدن این المنت‌ها نیز گرم شدن حوله خشک کن را در پی دارد.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  انواع حوله خشک کن دکوری از نظر جنس متریال سازنده

 

انواع حوله خشک کن از نظر جنس

حوله خشک کن استیل

 

رایج‌ترین جنس حوله خشک کن‌ها، حوله خشک کن استیل می‌باشد. اما حوله خشک کن‌های استیل نیز می‌توانند خوب و یا بد باشند. پیش از اینکه به ویژگی‌های بهترین حوله خشک کن استیل بپردازیم، بهتر است انواع حوله خشک کن از نظر جنس را به شما معرفی کنیم. حوله خشک کن‌ها از نظر جنس دارای۳ نوع مختلف می‌باشند. این ۴ نوع به شرح زیر می‌باشند:

 

  • حوله خشک کن شیشه‌ای

یکی از مدل های پرطرفدار حوله خشک کن‌ها، جنس شیشه‌ای آن‌ها می‌باشد. این حوله خشک کن‌ها طوری طراحی شده‌اند که گرمای تولید شده در تمام سطح حوله خشک کن پخش می‌گردد. شیشه‌ای که حوله خشک کن با استفاده از آن ساخته می‌شود، مقاومت بسیار بالایی داشته و وزن بسیار کمتری دارد. نصب حوله خشک کن شیشه‌ای بسیار ساده بوده و زمان چندانی نمی‌برد.

 

  • حوله خشک کن آلومینیومی

اصلی‌ترین مزیت حوله خشک کن‌های آلومینیومی نسبت به حوله خشک کن استیل و حوله خشک کن شیشه‌ای، قیمت ارزانتر این نوع است. حوله خشک کن آلومینیومی نیز مانند حوله خشک کن شیشه‌ای وزن کمی دارد و به همین خاطر نیز، همین دو مزیت، یعنی ارزان بودن و سبک بودن موجب محبوبیت این نوع از حوله خشک کن‌ها شده است.

 

  • حوله خشک کن استیل

محبوب‌ترین و رایج‌ترین نوع حوله خشک کن‌ها حوله خشک کن استیل به حساب می‌آید. این جنس از حوله خشک کن‌ها ضد زنگ بوده و مقاومت بیشتری نسبت به پوسیدگی، شکستگی و ضربات مختلف دارد. همچنین در برخی موارد، حوله خشک کن‌های استیل را با چوب ترکیب می‌کنند و نوعی از حوله خشک کن‌های دکوراتیو را می‌سازند که طرفداران بسیار زیادی دارد. البته لازم به ذکر است که محبوبیت حوله خشک کن‌های استیل سبب گشته که انواع مختلفی از آن‌ها با کیفیت پایین‌تر نیز تولید شده و به فروش برسند. در ادامه به ویژگی‌های بهترین حوله خشک کن استیل اشاره خواهیم کرد.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  انواع مختلف رنگ بندی حوله خشک کن استیل

حوله خشک های مدرن نسبت به حوله خشک کن‌های قدیمی‌تر محبوبیت بسیار بیشتری دارد و همین موضوع نیز سبب گشته که قابلیت‌ها و طرح‌های آن‌ها نیز پیشرفته‌تر از سابق باشد. انواع حوله خشک کن‌های مدرن در جنس‌های مختلفی اعم از شیشه‌ای، آلومینیوم، چوبی و استیل در بازر موجود می‌باشند و ظاهر بسیار زیبا و مدرنی نسبت به حوله خشک کن‌های قدیمی دارند.

 

ویژگی‌های بهترین حوله خشک کن استیل

دقت داشته باشید که بهترین حوله خشک کن استیل دارای وزن بیشتری نسبت به سایر انواع حوله خشک کن‌ها می باشد. همین موضوع نیز سبب گشته که نصب این حوله خشک کن‌ها دشوارتر شده و نیازمند کمک گرفتن از افراد متخصص باشد. بهترین حوله خشک کن استیل دارای گارنتی می‌باشد تا در صورت به وجود آمدن هرگونه نشکل امکان بازگرداندن حوله خشک کن استیل و یا تعویض آن وجود داشته باشد.

در شرایطی ممکن است مشتری بخواهد که حوله خشک کنی که در حمام نصب می‌شود، به صورت سفارشی طراحی شده باشد. بدین معنا که جنس، عملکرد و طرح آن را تماما باب میل خودشان انتخاب کنند و تولیدکنندگان نیز برای جلب رضایت مشتری آن را طراحی کرده و به فروش برسانند. حوله خشک کن های سفارشی حمام این امکان را برای شما فراهم نموده‌اند که رنگ و حتی طرح مورد نظرتان را خودتان انتخاب کنید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت آنها میتوانید به مطلب تخصصی آن مراجعه نمایید.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گلزار رادیاتور میتوانید از قیمت آخرین کالاهای پرمصرف و دکوراتیو استیل مطلع گردید؛ همچنین میتوانید طرح مورد نظر خود را با رنگ سفارشی از ما بخواهید؛ طراحی حوله خشک کن ها رو کاغذ نیز امکان پذیر میباشد. تمامی رادیاتورهای فروشگاه گلزار تولید شده از ورق استیل 304 با ضخامت 1میل میباشند که دارای 5 سال گارانتی بدون شرط کارخانه میباشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهی در مورد “حوله خشک کن استیل چیست؟ ویژگی های بهترین حوله خشک کن استیل

  1. اکبر محمدی گفت:

    خیلی خوب بود

    1. گلزار رادیاتور گفت:

      ممنون از نظر ارزشمندتون ??

  2. جواد همت گفت:

    ایولا

  3. بهمن شیرازی گفت:

    نویسنده این متن کیه؟

  4. اصغر ایرانی گفت:

    خیلی عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *