خرید رادیاتور و حوله خشک کن

رادیاتور ارزان قیمت یا چی؟ راهنمای خرید رادیاتور های ارزان

رادیاتور های ارزان

همانطور که میدانید رادیاتور ها پنل های گرمایی مدرنی هستند که استفاده از آن ها برای گرم کردن فضای داخلی ساختمان ها چند سالی است که با استقبال گرمی مواجه شده و روایج گسترده ای  یافته است.  امروزه سازندگان رادیاتور ها آن ها را در طرح ها و مدل های مختلف در سه جنس آلومینیومی ، استیل یا فولادی و شیشه تولید و روانه بازار میکنند که البته هر یک از این رادیاتور ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و به همین دلیل قیمت رادیاتور ها در بازار روز با یک دیگر بسیار تفاوت دارد، بنابراین ما در این مقاله ضمن برسی ویژگی های هر رادیاتور به مقایسه قیمت ها و معرفی رادیاتور های ارزان نیز خواهیم پرداخت.

انواع رادیاتور از نظر جنس و مقایسه قیمت ها:

رادیاتور استیل یا فولادی

این بخش از مقاله را با معرفی رادیاتور استیل یا فولادی به عنوان یکی از رادیاتور های ارزان ، و شاید به عبارتی بتوان گفت به عنوان “ارزان قیمت ترین رادیاتور موجود در بازار” آغاز می کنیم، اما اشتباه نکنید، ارزان بودن در اینجا به معنای کیفیت پایین نیست بلکه این رادیاتورها که از فولاد ضد زنگ ساخته میشوند مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، شکستگی و زنگ زدگی دارند. رادیاتور های فولادی که اجداد رادیاتور های امروزی محسوب میشوند از تعدادی پره تشکیل شده اند که نتیجتا هر قدر تعداد این پره ها بیشتر باشد ضریب گرمایش تولید شده نیز بیشتر خواهد بود. مزیت بزرگ این رادیاتور ها نسبت به انواع آلومینیومی و شیشه ای آن در آن است که در صورت آسیب دیدن یک پره مانند سوراخ شدن یک پره یا زنگ زدن آن، نیاز به تعویض کل بدنه شوفاژ نیست و آن پره به راحتی قابل تعمیر است. اما دلیل ارزان بودن این نوع رادیاتور نسبت به سایر انواع چیست؟ علت آن است که این رادیاتور ها ظاهر حجیم تر و قدیمی تری دارند و تنوع مدل در آن ها پایین تر است.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  راهنمای جامع خرید حوله خشک کن استیل یا فولادی

 

رادیاتور الومینیومی

شاید نتوان رادیاتور آلومینیومی را در لیست رادیاتور های ارزان قرار داد اما بدون شک این رادیاتور ها جزو محبوب ترین و پر طرفدار ترین رادیاتور های موجود در بازار هستند. رادیاتور های آلومینیومی که ضریب حرارتی بسیار بالایی دارند ضد زنگ هستند و استفاده از آن ها حتی در محیط های مرطوب مانند سرویس بهداشتی و حمام بالا مانع است. رادیاتور های آلومینیومی ظاهری بسیار کم حجم، شیک و امروزی دارند و در طرح ها و مدل های گوناگون تولید میشوند. متاسفانه شوفاژ های آلومینیومی یک عیب بزرگ دارند و آن عیب بدنه یک پارچه آن ها است. اگر چه که به کمک این بدنه یک پارچه شوفاژ های آلومینیومی میتوانند گرما را به صورت یک نواخت در فضا پخش کنند و همچنین به دلیل طراحی این بدنه به گردش آب کمتر و در نتیجه مصر انرژی کمتری برای گرم شدن نیاز دارند اما در صورتی که بدنه آن ها دچار زنگ زدگی و یا آسیب دیگری شود تعمیر آن ممکن نیست و کل بدنه رادیاتور نیاز به تعویض خواهد داشت.

 

رادیاتور شیشه ای

رادیاتور های شیشه ای یا رادیاتور های دکوراتیو را نه تنها نمیتوان در لیست رادیاتور های ارزان قرار داد بلکه برعکس ، باید آن را یکی از گران قیمت ترین رادیاتور های موجود در بازار دانست. رادیاتور های شیشه ای از شیشه های نشکن و در سایز ها و طرح های گوناگون تولید میشوند. اغلب شکل نا منتظم و طرح غیر معمولی دارند و بر روی دیوار نصب میشوند و دلیل شهرتشان نیز همین ظاهر عجیبشان است. بر خلاف رادیاتور های استیل و آلومینیومی شوفاژ های شیشه ای برای عمل گرمایش نیازمند یک مولد برق برای تبدیل انرژی الکتریکی به گرمایی هستند.

 

انواع دیگر رادیاتور ها  از نظر عملکرد و ظاهر:

در این بخش به معرفی، برسی خصوصیات و مقایسه قیمت های انواع دیگری از رادیاتور ها می پردازیم که از نظر عملکرد و شکل ظاهری با رادیاتور های معرفی شده در بخش قبل کمی تفاوت دارند.

 

رادیاتور های قرنیزی :

رادیاتور های قرنیزی از جدید ترین، امروزی تری و کم حجم ترین رادیاتور های موجود در بازار است که میتوان آن را جزو رادیاتور های ارزان دانست. این رادیاتور ها مابین دیوار و زمین همانند یک قرنیز نصب میشوند. عملکردشان ماندد رادیاتور های آلومینیومی و استیل، به کمک لوله های آب گرم است. این رادیاتور ها هیچ گونه فضای اضافی را در فضای اتاق اشغال نمیکنند همچنین در برابر نشتی آب و زنگ زدن بسیار مقاوم هستند.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  4 نکته طلایی خرید رادیاتور حمام استیل مدرن

 

رادیاتور های برقی:

شاید بتوان رادیاتور های برقی را جزو رادیاتور های ارزان دانست اما قطعا مصرف برق و هزینه استفاده از این دستگاه ارزان نخواهد بود. اما رادیاتور برقی چیست؟ رادیاتور برقی نوعی شوفاژ متحرک است که نیازمند لوله آب گرم و نصب شدن در یک محل خاص نیست، این رادیاتور ها تنها به کمک اتصال دو شاخه به پریز برق تولید گرمایش را شروع می کنند.

 

حوله خشک کن ها:

یکی از متفاوت ترین، جدیدن ترین و ارزان ترین رادیاتور های موجود در بازار حوله خشک کن ها هستند که با هدف گرم کردن فضای حمام، سرویس بهداشتی و گاها آشپزخانه، کاهش رطوبت هوا و خشک کردن لباس و حوله در داخل آپارتمان ها ساخته شده اند. حوله خشک کن ها که نصب بسیار ساده و آسانی دارند در سه جنس آلومینیومی ، استیل یا فولادی و شیشه ای تولید و روانه بازار میشوند . اما به سراغ معرفی این سه حوله خشک کن برویم.

حوله خشک کن که با نام شوفاژ حمام نیز شناخته می‌شود، دستگاهی است که به عنوان رادیاتور عمل کرده و فضای حمام یا سرویس بهداشتی را گرم و مطبوع نگه می‌دارد. این شوفاژهای حمام در ابتدا ظاهری بسیار ساده و شبیه شوفاژهای معمولی داخل خانه‌ها داشتند، اما افزایش گرایش مردم به خرید و نصب آن‌ها سبب گشت که انواع مختلفی از این شوفاژها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و وارد بازار شوند. برای شناخت بیشتر رادیاتورها و حوله خشک کن های حمام پیشنهاد میکنیم تا مقاله تخصصی گلزار رادیاتور در زمینه شناخت رادیاتورهای حمام را مطالعه نمایید.

 

حوله خشک کن استیل یا فولادی:

بر خلاف رادیاتور ها، حوله خشک کن های استیل از حوله خشک کن های آلومینیومی گران تر هستند و رنگ بندی و طرح های متفاوت تری دارند. این حوله خشک کن ها کاملا ضد زنگ هستند و در برابر هر نوع ضربه ای کاملا مقاوم اند و به راحتی دچار تغییر شکل نخواهند شد.

مطالب پیشنهادی گلزار رادیاتور:  نکات اساسی و اصول خرید شوفاژ استیل دکوراتیو مدرن

از محبوب ترین انواع حوله خشک کن ها می توان حوله خشک کن سفارشی را نام برد که البته این مدل بیشتر جنبه ی دکوراتیو دارد و بسیار سبک وزن است.  این حوله خشک کن ها در اندازه، طرح ها و رنگ های مختلفی به بازار عرضه شده اند و شما می توانید مطابق با نیاز و سلیقه خود آنها را تهیه نمایید. درباره ی قیمت حوله خشک کن سفارشی باید گفت که به دلیل زیبایی و تنوع در طرح گاهی میتواند حتی از حوله خشک کن استیل هم گران قیمت تر باشد.

 

حوله خشک کن های آلومینیومی:

از ارزان ترین حوله خشک کن های موجود در بازار باید به حوله خشک کن های آلومینیومی اشاره کرد. این حوله خشک کن ها که بسیار سبک وزن هستند ، نصب ساده ای دارند و در برابر رطوبت و زنگ زدن بسیار مقاوم اند. با این حال در مقایسه حوله خشک کن آلومینیومی با حوله خشک کن استیل باید گفت که نوع استیل آن از استحکام بالاتری برخوردار است.

حوله خشک کن شیشه ای:

حوله خشک کن شیشه ای گران قیمت ترین حوله خشک کن موجود در بازار است که بیشتر به عنوان یک المان دکوری مورد استفاده قرار میگیرد. این حوله خشک کن ها از شیشه نشکن و در طرح ها و مدل های گوناگون ساخته میشوند و بارز ترین مشخصه شان وزن بسیار کمشان است.

درباره هر سه مدل حوله خشک کن که در بالا معرفی شدند باید گفت که تمام آن ها چه به صورت آبی و یا برقی در بازار موجود و قابل مصرف اند.

فروشگاه گلزار با سابقه‌ای درخشان در تولید لوازم داخلی و خارجی ساختمان در سالیان طولانی، به تولید حوله خشک کن های استیل دکوراتیو مشغول شده است؛ که در این حوزه با کسب 5 سال سابقه‌ی درخشان تولید و عرضه‌ی حوله خشک کن های باکیفیت و بی‌نظیر، امروز توانسته با همراهی شما تولیدات خود را گسترش دهد، به صورتی که امروز شما طرح سفارشی حوله خشک کن خود را برای ما روی کاغذ میکشید و پس از دریافت اعلام قیمت، حوله خشک کن باکیفیت و دکوراتیو خود را دریافت مینمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهی در مورد “رادیاتور ارزان قیمت یا چی؟ راهنمای خرید رادیاتور های ارزان

  1. عباس زمانی گفت:

    ایولا

    1. گلزار رادیاتور گفت:

      ممنون از نظر ارزشمندتون ??

  2. فرهاد عباس پور گفت:

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین

    1. گلزار رادیاتور گفت:

      آدرس ما داخل بخش تماس با ما هستش؛ میدان بنی هاشم، جنب بانک پاسارگاد

  3. قربانعلی نامور گفت:

    خیلی ممنون از توضیحاتون خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *